Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Això de la R10 fa pinta de ser algo definitiu, perquè li han assignat número de línia, estan canviant els mapes... Com queda la R1 ara? El final el posen a L'Hospitalet o a Molins de Rei? Encara circulen els Mataró-Aeroport (antics) fins a Molins? A la R4 Sud es va notar bastant que els de Sant Feliu tenien més trens...
I de la Ca2Danzig ha escrit:sembla que alguns maquinistes de la R2 han fet vaga, perquè alguns trens no han passat quan els hi tocava

Ahir es van cancelar alguns trens, com ara el CEX nº5092, i els viatgers van arribar una hora més tard del compte (mitja hora de retard per agafar el tren següent i mitja hora més de retard) a Sants...entfe001 ha escrit:I de la Ca2Danzig ha escrit:sembla que alguns maquinistes de la R2 han fet vaga, perquè alguns trens no han passat quan els hi tocava

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En teoria hauria de ser provisional.Albert ha escrit:Això de la R10 fa pinta de ser algo definitiu, perquè li han assignat número de línia, estan canviant els mapes... Com queda la R1 ara? El final el posen a L'Hospitalet o a Molins de Rei? Encara circulen els Mataró-Aeroport (antics) fins a Molins? A la R4 Sud es va notar bastant que els de Sant Feliu tenien més trens...
El que passa es que es pot allargar la seva vida, m'explico:
La R1 cap l'aeroport es va tallar el 4 de desembre de 2005 per un periode de 18 mesos, es a dir, fins l'estiu de 2007 aprox. Donat el trauma generalitzat d'agafar 2-3 trens per anar a l'aeroport i perdre tant de temps, s'han tret de sota el barret aquesta R10.
La pregunta és, quan acabin els 18 mesos (que suposo seràn més), tornarà la R1 a fer el recorregut fins l'aeroport, acabant amb la R10 (en aquest cas duraria 1 any o any i pico)?
O pensaran "bé, ho deixem tot com està, doncs al 2010/201x arrivarà la R4 cada 6 minuts a l'aeroport i ja deixem la R10 fins que es façin les víes i les dues estacions a l'aeroport".
A mi em dona que serà la 2a.
Vox
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
Por fina alguien pone el plano, pero... no lo puedo ver, me falla el enlace !!!
Saludos,
Sergio
Por fina alguien pone el plano, pero... no lo puedo ver, me falla el enlace !!!




Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Ahora Santfeliuenc sólo falta q pongan linias de cercanias por la Gran Vía y Diagonal,y el mapa de la ATM será fantastico
Doncs,crec que la R10 serà una línia provisional,perqué EDF s'ha de tancar,a no se q sigui una llaçadora Prat-Aeroport
Doncs,crec que la R10 serà una línia provisional,perqué EDF s'ha de tancar,a no se q sigui una llaçadora Prat-Aeroport
Haviam pasarells jo crec que la formacio de la C 10 es clarament una aposta per mantenir la estacio de frança en accio, iimagino que ADIF s'ha adonat de la importancia estrategica de la estacio i la mantindra com ara, que per cert esta glamurosa
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Molt maco... Soterraments cap ni un, això sí, l'Estació de França tancada...Mako448 ha escrit:...perqué EDF s'ha de tancar...

Qui ha dit q tanques l'estació de frança?A mi no m'agradaria q és tanques,dic el q vol fer RENFE i ADIF,per mi q forà obert molts anys més
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs tranquil, que tindràs Estació de França per molt de temps...
Galmurosa ho està però per favor, demanaria que prenguessin mesures urgents contra els coloms que poblen per l'estació ja que fa una mica de fàstic anar per unes andanes fetes amb materials tan nobles esquivant cagarades d'aquestes aus...Ophani ha escrit:Haviam pasarells jo crec que la formacio de la C 10 es clarament una aposta per mantenir la estacio de frança en accio, iimagino que ADIF s'ha adonat de la importancia estrategica de la estacio i la mantindra com ara, que per cert esta glamurosa

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
A mi el que més m'ha agradat és la situació de l'EDF al plànol, que està posada més al nord que l'Arc de Triomf, és a dir, més o menys a l'alçada de Poblenou. Potser l'enllaç que han dibuixat és amb la parada de Bogatell, o potser Llacuna?!?Fixant-me en el plànol, trobo malament que a l'Estació de França hi hagin posat l'enllaç amb la L4 del Metro i no l'enllaç amb el Tram, que si fa no fa, els dos estan a la mateixa distància de l'estació.

A veure, si consultes el plànol que et poso aquí sota, veuràs que el tram i la parada de Barceloneta no són, ni molt menys, a la mateixa distància. Pensa que per agafar el tram des de l'EDF, ara per ara, no tens més c...ons que sortir per M. de l'Argentera i fer tot el Pg. de Circumval·lació fins el tram. No em sembla lògic posar que EDF té correspondència amb el Trambesòs.

Curiosament, vaig obrir un fil l'altre dia especulant sobre la connexió entre EDF i la parada de Barceloneta i el ventall de possibilitats que té la zona per interconnectar diferents tipus de transport públic.
Feu-li una ullada:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=3287
Espero els vostres comentaris (molts ja heu dit la vostra, eh?).
Gràcies.
Per fi avui surt a la web de Renfe EDF com a estació de rodalies!!!!!!!!!
)))2




En el menú desplegable d'estacions surt com a "BARNA-ESTAÇIÓ FRANÇA" < s'han passat de llestos amb tanta c trencada 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Bé, si més d'un foraire escriu "façi", per què no pot Renfe escriure "estaçió"?Trenscat ha escrit:En el menú desplegable d'estacions surt com a "BARNA-ESTAÇIÓ FRANÇA" < s'han passat de llestos amb tanta c trencada

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Això si, al mapa de Rodalies de Barcelona encara no surt la C10
Deu ser que és massa feina per a ells actualitzar tantes coses, i van canviant una cada dia

Deu ser que és massa feina per a ells actualitzar tantes coses, i van canviant una cada dia

Bé doncs avui he aconseguit a Sants els nous horaris de la línia R2 amb validesa a partir del 22/7 (el dia d'inauguració de la R10) i cal comentar que respecte al que dius es tornarà a la situació anterior ja que els trens amb destinació/procedència de Sant Vicenç de Calders (via Vilanova) NO s'aturaran a les estacions de Bellvitge i El Prat de Llobregat (*).Mako448 ha escrit:Una cosa q vull saber,quan es posin en marxa la R10,ela trens de la R2 aquells q van de Sant Andreu Comtal a Sant Vicenç de Calders s'aturaran a Bellvitge,jo m'imagino q sí,peró la RENFE aquesta pot fer fotre als usuaris de Bellvitge i fer q no pari,espero q segueixin parant!!
A mi em sembla una mesura correcta ja que els trens semidirectes són necessaris per a aquells viatgers que es dirigeixen cap al final de les diverses línies. D'altra banda el tren que perden aquestes estacions cada mitja hora de la R2 el recupereu amb una nova circulació de la R10. Així que crec que la mesura no és gens dràstica.

(*) Amb algunes excepcions. Com per exemple, a l'hora punta del matí tots els trens procedents de Sant Vicenç s'aturaran a El Prat de Llobregat, excepte el Civis.
Ha sortit això a la web de PTP avui, és molt interessant:
http://www.documentsptp.org/activitats/ ... es-c10.pdf
(Volia enganxar el text, però no hi ha manera)
http://www.documentsptp.org/activitats/ ... es-c10.pdf
(Volia enganxar el text, però no hi ha manera)