TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
O sigui, que fa Clot-Carrilet en 27 minuts de mitjana? Això suposa més de 2 minuts per estació...Mako448 ha escrit:Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
Llavors, si arribes per un extrem i se t'escapa, el temps que l'has d'esperar, havent-hi 29 estacions fins a l'altre extrem i suposant un canvi de sentit en 2 minuts, és de:
a) dues horetes ben bones
b) una hora (me lo explique!)
c) uns quants dies, doncs del cabreig marxes de l'estació desitjant que tant de bo no els haguessin construit.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ja l'he estrenat.
Re novedós, la veritat.
A destacar que hi ha agafadors al passadís davant dels seients cosa que als 5000 no n'hi han.
Re novedós, la veritat.
A destacar que hi ha agafadors al passadís davant dels seients cosa que als 5000 no n'hi han.
27 minuts haurà tardat fins a Hospital de Bellvitge suposo.L'he agafada a les 10:20 al Clot direcció Hospital de Bellvitge,desprès he baixat a Av.Carrilet,he canviat d'andana i l'he tornat a esperar,peró no sé quina hora era.Quan l'he tornat agafar a Av.Carrilet,quan estava per el Clot he mirat el rellotge i eren les 11:19hores i anava a Fondo.També dir que quan anava cap a Av.Carrilet, amb el 6000,al antic baixador de la Bordeta,a la via direcció Fondo hi havia un 4000 aturat i sense ningú a dins i el meu convoy entre Plaça Sants i Santa Eulàlia anava molt lent.Platanito ha escrit:O sigui, que fa Clot-Carrilet en 27 minuts de mitjana? Això suposa més de 2 minuts per estació...Mako448 ha escrit:Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
Llavors, si arribes per un extrem i se t'escapa, el temps que l'has d'esperar, havent-hi 29 estacions fins a l'altre extrem i suposant un canvi de sentit en 2 minuts, és de:
a) dues horetes ben bones
b) una hora (me lo explique!)
c) uns quants dies, doncs del cabreig marxes de l'estació desitjant que tant de bo no els haguessin construit.
Ara que hi penso,quan he mirat el rellotge a la tornada no sé si era al Clot o a la Sagrera,sí igual he sigut jo que m'he confòs

Jo dilluns vaig trigar 55 minuts en fer el recorregut Sagrera-Hospital de Bellvitge-Catalunya, i anant 70 Km hora quasi be tota l'estona.
Amb el 4000 amb ATP deu trigar una mica més d'una hora.
Gràcies per la informació del túnel d'Universitat.
Amb el 4000 amb ATP deu trigar una mica més d'una hora.
Gràcies per la informació del túnel d'Universitat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jordilar ha escrit:A la L1, l'ATP no está implementat.
Salut,


Segur?
No serà l'ATO el que no esta instalat?

En absolut.
Si t'hi fixes a la cabina d'un 4000 hi ha el mòdul del ATP, com al 3000, al qual té il·luminat el velocímetre i la barra de distància meta, però en cap cas veurás cap pilot verd que posi "codigos", ni "ATP", ni "ATO". Això en els 6000 suposu que és més visible.
Si t'hi fixes a la cabina d'un 4000 hi ha el mòdul del ATP, com al 3000, al qual té il·luminat el velocímetre i la barra de distància meta, però en cap cas veurás cap pilot verd que posi "codigos", ni "ATP", ni "ATO". Això en els 6000 suposu que és més visible.
Jo l'he catat avui, entre Clot i Urquinaona, sobre les 18:45h. No recordo el torn.
M'ha agradat força més que a les fotografies.
Vox
M'ha agradat força més que a les fotografies.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo el vaig agafar el segon dia que va circular, despreés de deixar correr un parell de 4000's (el personal de seguretat ja em mirava amb cara rara).
M'ha agradat molt el comfort de la nova serie respecte a soroll i suavitat en el avanç.
Ja el he agafat unes quantes vegades en lo que va de setmana, sempre porta el torn 124 i sempre va desordenat...
Vinga, proposo als fotracateros un jocs de les diferencies 5000 Vs 6000 (El gálib i la amplada de via no val )

M'ha agradat molt el comfort de la nova serie respecte a soroll i suavitat en el avanç.
Ja el he agafat unes quantes vegades en lo que va de setmana, sempre porta el torn 124 i sempre va desordenat...
Vinga, proposo als fotracateros un jocs de les diferencies 5000 Vs 6000 (El gálib i la amplada de via no val )

Jordilar ha escrit:En absolut.
Si t'hi fixes a la cabina d'un 4000 hi ha el mòdul del ATP, com al 3000, al qual té il·luminat el velocímetre i la barra de distància meta, però en cap cas veurás cap pilot verd que posi "codigos", ni "ATP", ni "ATO". Això en els 6000 suposu que és més visible.

ja podrien posar-se una mica les piles i com a minim posar-hi ATP...

porta sempre el torn 124?? per agafar-lo q és plan de tenir sort i passi o va just després del 123?
Saluts,
Sergio

Saluts,
Sergio
En principi tots aquests dies sempre l'hem vist amb el torn 124, però va desordenat, així que normalment és qüestió de sort trobar-lo.evarujo ha escrit:porta sempre el torn 124?? per agafar-lo q és plan de tenir sort i passi o va just després del 123?![]()
Saluts,
Sergio
Mmmm, encara no l'he tastat. Vejam si demà l'enxampo. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
avui abans d'arribar a Sant Andreu, just passat Fabra i Puig arribava el 4000 amb el torn 123, he baixat a Sant Andreu i el següent tren que anava era el 124, el 6000, ha arribat amb els torns consecutius
Potser vol dir que ja no surt només a certes hores....
Per agafar el 6000 és més probable que passi aproximadament a la mateixa hora cada dia per una estació, que anar a mirar entre quins torns hi va. Ara fa més d'un any, cada tarda anava a buscar el 5000 a la L-3, hi passava per Vall d'Hebron entre les 17:45 i les 18:00 h i els torns no eren sempre els mateixos. I el septembre passat, els dimarts a la L-2, el 9000 anava amb el torn 205 i passava per Passeig de Gràcia entre les 08:00 i les 08:05 h.
És millor fer una llista amb els horaris de pas del 6000 i anar comparant, segur que no hi ha gaire diferència, ara bé, no és 100% segur, però pot funcionar.
La L-1 té instal·lat a les vies les 'safates' groges, i a la L-3 desde que hi han aquestes 'safates' va amb ATP.
L'ATO segur que no està instal·lat.
És millor fer una llista amb els horaris de pas del 6000 i anar comparant, segur que no hi ha gaire diferència, ara bé, no és 100% segur, però pot funcionar.
La L-1 té instal·lat a les vies les 'safates' groges, i a la L-3 desde que hi han aquestes 'safates' va amb ATP.
L'ATO segur que no està instal·lat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Però a la L3 des que hi van instal·lar les balisses d'ATP fins que es van posar en funcionament, han passat bastants anys de proves...
El viernes pasado, a eso de las 17:20 pasó por Florida un 6000 en sentido Hospital de Bellvitge. Llevaba el turno 100 y paró justo antes de empezar el andén, abrió puertas, hizo sonar el sonido de cierre, las cerró y arrancó. Iba todo iluminado por dentro y con dos o tres personas, supongo que técnicos. De lo que no estoy seguro es de la numeración, yo diría que eran:
(cabeza) ?-?-?-6006-6005 (cola)
(cabeza) ?-?-?-6006-6005 (cola)
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
El número 2 está de pruebas actualmente y sería el que viste: 6008-6007-6602-6006-6005.