Home, si es posa una agulla a la cua de maniobres, l'estació de Fondo, podria haber fins a 3 trens en moments puntuals, perfectes per descongestionar les cues que hi han actualment direcció Fondo.Proastiakos ha escrit:Trobo un disbarat haver d'instal·lar una agulla a la cua quan hi han solucions millors, com la que tu dius. Jo com a gestor no posaria agulles innecesaries. Com segurament et coneixes bé l'enclavament mira't els moviments i diga'm si es tan idónia aquesta instal·lació que comentes. Pensa que hi han explotacions que no la tenen i ofereixen un servei amb molta freqüència.victorcasta ha escrit:Fins ara, una solució hagués estat posar el temps per a la propera sortida a cada una de les vies al vestíbul. Però des que hi ha la connexió amb L9, que afavoreix el transbord per la via 2, l'idoni seria una agulla a la cua.Proastiakos ha escrit:No hi haurà cua de maniobres però si que poden haver-hi dos trens alhora a l'estació, així doncs no veig en part la limitació. L'important, sota el meu punt de vista, és que es fes servir un métode adient per la gestió del final de línia.
Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
amb un tren a cada vía amb sortida simultània (com a Trini Nova L3) em conformaria de moment, i per això no calen obres. En tot cas, un 'armillafluorescent' que vagi dirigint en cada moment als viatgers cap a una andana o cap a l'altra...Miquel ha escrit: la cua de maniobres, l'estació de Fondo, podria haber fins a 3 trens en moments puntuals, perfectes per descongestionar les cues que hi han actualment direcció Fondo.
La situació actual clama al cel!

¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Cert, l'ATO no funciona, doncs Bombardier encara l'està testant durant les nits, tot i que m'imagino que et referies a l'ATP.
I quan de temps porta Bombardier testant? Perquè si ja fa gaire temps, no sé, potser un canvi d'empresa... 

-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs ni idea, suposo que poc després que s'implementés l'ATP. De totes maneres, suposo que perquè pugui funcionar comercialment, cal haver fet un mínim d'hores o els trens cal que facin un mínim de quilòmetres de proves. Bombardier es va adjudicar el mateix a la L3 i entre una cosa i l'altra, potser va passar un any entre la posada en servei de l'ATP i la de l'ATO.
a la L1 circulen 26 trens en hora punta. Segons m'han comentat, no es pot augmentar aquest nombre perquè les sotscentrals de la línia no suportarien el sobresforç. Estan a punt d'ésser entregades dues sotscentrals noves que permetran ampliar l'oferta de trens a 29, cosa que es vol provar amb el tall d'aquest estiu.Miquel ha escrit:La línia 1 disposa de 24 trens de la sèrie 4000, i 10 trens de a sèrie 6000, que en sumen 34 trens.BCN2008 ha escrit:La L1 se va a descongestionar cuando compren más trenes. Lo que no se es como pudieron comprar tan pocos 6000 para mejorar frecuencias. Si en su momento hubieran comprado 5 o 6 trenes más, ahora no tendriamos este problema. Faltan más trenes.
Por otra parte, la prolongación de la L9 hasta La Sagrera podrá ayudar mucho a que la linea no se colapse ya desde Fondo, aunque luego en La Sagrera se vuelva a colapsar.
Por lo tanto, la unica solución viable es comprar más trenes. Poner un coche más no seria tan viable, ya que además de la compra de nuevos coches, tendriamos que sumarle los costes de reforma de cada una de las 30 estaciones, en algunas incluso habria que rehacer vestíbulos.
D'aquests 34 trens, només a hora punta, n'hi han al carrussel 26 trens, en sobren 8, d'aquets 8, 1 4000 s'està reformant, i un altre tren està en revisió, per tant, fan 6 trens disponibles que es queden a la cotxera a hora punta. Penses que cal comprar més trens, quan 6 es queden a casa sense fer rés? Poden posar més trens sense problemes si s'ho plantejessin millor, però sabem que a Can TMB no cobren per pensar.
El tema de Bombardier es per donar de menjar a part.
Quin tall han de fer aquest estiu a la L1?El LLOP ha escrit: a la L1 circulen 26 trens en hora punta. Segons m'han comentat, no es pot augmentar aquest nombre perquè les sotscentrals de la línia no suportarien el sobresforç. Estan a punt d'ésser entregades dues sotscentrals noves que permetran ampliar l'oferta de trens a 29, cosa que es vol provar amb el tall d'aquest estiu.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Potser vol dir el tall de Renfomentadif per les obres de Sagrera Meridiana, que carregarà molt la L1.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si, el que va d'abril a setembre. Jo si pogués, emigraria durant aquests mesos, a un país amb el transport no saturat 

Pregunta tonta:
- Perque van comprar 10 trens 6000? Si nomes poden circula 29 trenes simultaniament+ 4 no actius (revisions + reparacións + reformes+ reserva). Encara sobren 3 trenes, pero arribar als 36 trens disponibles.
- Perque van comprar 10 trens 6000? Si nomes poden circula 29 trenes simultaniament+ 4 no actius (revisions + reparacións + reformes+ reserva). Encara sobren 3 trenes, pero arribar als 36 trens disponibles.
Peque eren per per les ampliacions al Prat i Badalona previstes al PDI. Al igual que amb la L9 i els 9000, els trens van arribar molt abans de l'ampliació.davida ha escrit:Pregunta tonta:
- Perque van comprar 10 trens 6000? Si nomes poden circula 29 trenes simultaniament+ 4 no actius (revisions + reparacións + reformes+ reserva). Encara sobren 3 trenes, pero arribar als 36 trens disponibles.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
I a les hores, fins que no es facin les ampliacions (si es fan), hem de continuar suportant les freqüències penoses? És com qui té un una manta nova guardada i té fred, però no la vol estrenar fins que es casi, no sé si enteneu el paralel·lisme...
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Perfectament Metring, perfectament......
Sempre ens agafa amb el pixats al ventre (i perdoneu l'expressió), però com pot ser que amb trens més que de sobres?, per no tenir prou corrent (prou sotscentrals rectificadores), no podem donar un bon servei. Quina manca de previsió!. I el que ens espera aquesta primavera i estiu!, amb els talls de Rodalia i l'arribada de la L9-L10 a La Sagrera. Salut amics!.
Sempre ens agafa amb el pixats al ventre (i perdoneu l'expressió), però com pot ser que amb trens més que de sobres?, per no tenir prou corrent (prou sotscentrals rectificadores), no podem donar un bon servei. Quina manca de previsió!. I el que ens espera aquesta primavera i estiu!, amb els talls de Rodalia i l'arribada de la L9-L10 a La Sagrera. Salut amics!.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Quan temps es triga en fer una obra elèctrica d'aquest tipus? Perquè al costat de la Trini Vella (just a l'entrada 1 a la Ronda de Dalt, si us hi fixeu a la dreta abans de girar) hi ha unes obras amb un cartell que diu que estan millorant l'electrificació de la L1... i fa com a mínim dos anys que remouen la terra!122-042-132 ha escrit:Perfectament Metring, perfectament......
Sempre ens agafa amb el pixats al ventre (i perdoneu l'expressió), però com pot ser que amb trens més que de sobres?, per no tenir prou corrent (prou sotscentrals rectificadores), no podem donar un bon servei. Quina manca de previsió!. I el que ens espera aquesta primavera i estiu!, amb els talls de Rodalia i l'arribada de la L9-L10 a La Sagrera. Salut amics!.
Excuses, excuses i excuses...
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Si, jo l'ha tinc molt vista aquella obra, i tot segueix igual. Parlant de corrent, no s'havia dit que reduirien la tensió a 1200V ?Trytasa Baldaquino ha escrit:Quan temps es triga en fer una obra elèctrica d'aquest tipus? Perquè al costat de la Trini Vella (just a l'entrada 1 a la Ronda de Dalt, si us hi fixeu a la dreta abans de girar) hi ha unes obras amb un cartell que diu que estan millorant l'electrificació de la L1... i fa com a mínim dos anys que remouen la terra!122-042-132 ha escrit:Perfectament Metring, perfectament......
Sempre ens agafa amb el pixats al ventre (i perdoneu l'expressió), però com pot ser que amb trens més que de sobres?, per no tenir prou corrent (prou sotscentrals rectificadores), no podem donar un bon servei. Quina manca de previsió!. I el que ens espera aquesta primavera i estiu!, amb els talls de Rodalia i l'arribada de la L9-L10 a La Sagrera. Salut amics!.
Excuses, excuses i excuses...
O és un altre projecte que està per allà flotant?
El metro de Barcelona amb motoristes!
El que estava previst era, amb l'arrivada de tots els 5000 i 9000's, augmentar la tensió de la L5 i la L2 a 1500 Vcc, per això tots els 500's i 9000's son bitensió. El que no em va quedar clar va ser el motiu.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Els 3000 i 4000 no ho són realment també?
El LLOP ha escrit:El que estava previst era, amb l'arrivada de tots els 5000 i 9000's, augmentar la tensió de la L5 i la L2 a 1500 Vcc, per això tots els 500's i 9000's son bitensió. El que no em va quedar clar va ser el motiu.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
els 4000 ja funcionen a 1500 Vcc, i em sembla que s'han de modificar uns quants equips dels 3000's per fer-los funcionar a 1500.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
davida ha escrit:Pregunta tonta:
- Perque van comprar 10 trens 6000? Si nomes poden circula 29 trenes simultaniament+ 4 no actius (revisions + reparacións + reformes+ reserva). Encara sobren 3 trenes, pero arribar als 36 trens disponibles.
Per a les perllongacions de la L1 i per permetre la ben necessitada reforma dels 4000 sense disminuir el numero de trens disponibles. A mes ja fan be cara a un possible augment de frequencies...ja veurem quan arriba...
Actualment les línies que operen a 1500VCC son la 1(desde el seu origen i amb la polaritat invertida) y la 9. Suposso que la futura puixada de tensió a 1500Vcc es dura a terme junt amb l'automatització de les línies.

