Alta Velocitat Barcelona-Perpinyà (i més enllà)

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

Quin servei internacional creus que fa falta?

A) TAV diürn Barcelona-París (més trens, millors horaris, etc)
2
6%
B) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Marsella (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
C) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Lyon (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
D) TAV diürn Barcelona-Toulouse (recuperació de servei eliminat el 2020)
2
6%
E) TAV diürn Barcelona-Toulouse-Bordeus
1
3%
F) TAV diürn Barcelona-Lyon-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1982)
4
11%
G) TAV diürn Barcelona-Grenoble-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1994)
1
3%
H) TAV diürn Barcelona-Torí-Milà
1
3%
I) TAV diürn Barcelona-Toulon-Niça-Monaco-Ventimiglia(-Gènova?)
0
No hi ha cap vot
J) TAV diürn Barcelona-Marne la Vallée (Disneyland París)-Brussel.les
2
6%
K) TAV diürn Barcelona-Estrasburg
1
3%
L) TAV diürn Madrid-Barcelona-Figueres-Perpinyà-Montpeller (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
M) tren nocturn Barcelona-Ginebra-Lausana-Berna-Zurich (recuperació de servei eliminat el 2012)
3
9%
N) tren nocturn Barcelona-Brussel.les-Anvers-Rotterdam-Amsterdam
6
17%
O) tren nocturn Barcelona-Llemotges-París (recuperació de servei eliminat el 2013)
1
3%
P) tren nocturn Barcelona-Torí-Milà (recuperació de servei eliminat el 2012)
2
6%
Q) tren nocturn Barcelona-Gènova-Florència-Roma
3
9%
R) tren nocturn Barcelona-Frankfurt
4
11%
S) altres opcions (detallar la resposta)
2
6%
 
Vots totals: 35
albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: LAV Barcelona-França

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 25/06/2013 21:22

Amb la nova remesa de TGV I2N2 que entra ara a la tardor, sonen cants de sirena de desfer-se de tot el material convencional d'Intercités i substituïr-lo pels TGV Sud-Est, que són el material de TGV més vellet que tenen. Per tant, propostes de connexions amb cotxes convencionals, zero.

El nou retard (tant dels trens com de la infraestructura) és la confirmació que els Dasye tenen problemes amb l'ASFA. A veure que passarà amb els I2N2, que ja el portaran de fàbrica.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 26/06/2013 23:02

Hola,
Sembla doncs que SNCF farà la politica de renfe de canviar material mobil convencional (loco + coctxes) per material autopropulsat indivisible.

Jo personalment no estic ni a favor ni en contra però en el tema de la LAV era per donar una empenta a noves conexions desde ja i no tenir que esperar i seguint pagant a TP FERRO en concepte d'indemnitzacións

Salutacións.



albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 26/06/2013 23:15

El tema de la indemnització carregada als PGE a TP Ferro era pel retard en la línia espanyola. Un cop oberta, ja no hi ha indemnització, i són els operadors els que paguen directament a TP Ferro per passar.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 26/06/2013 23:31

albe6 ha escrit:El tema de la indemnització carregada als PGE a TP Ferro era pel retard en la línia espanyola. Un cop oberta, ja no hi ha indemnització, i són els operadors els que paguen directament a TP Ferro per passar.
Hola,
Crec que encara es paga alguna cosa per que es va firmar un minim de circulacions que ara mateix no es compleixen, aixó ho vaig llegir per internet si es cert no ho se, però amb 2 circulacions de viatgers i les de mercaderies son poques per que TP FERRO sigui rentable.

Si algú sap més que ho digui.

Salutacions.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 27/06/2013 0:37

Si no recordo malament, crec que son 8 circulacions per sentit i dia com a mínim.
També un import de 50 milions d'euros que crec que paguen a mitjes l'estat espanyol i França.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 27/06/2013 0:41

ortegote ha escrit:Crec que encara es paga alguna cosa per que es va firmar un minim de circulacions que ara mateix no es compleixen, aixó ho vaig llegir per internet si es cert no ho se, però amb 2 circulacions de viatgers i les de mercaderies son poques per que TP FERRO sigui rentable.
Ens hem gastat uns 5.000 milions d'euros en una línia per on circulen 3 o 4 trens diaris per sentit. I després ens en fotem de l'aeroport de Castelló, que al cap i a la fi ha costat "només" 200 milions.

Quin país :nono



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dijous 27/06/2013 0:42

Noi, es la "marca España"; que es veu que es molt forta i a tothom li agrada. Margallo dixit.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 27/06/2013 12:09




Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 27/06/2013 15:46

Jo crec que això ho diu tot.
Duron, que ha trabajado ocho meses en la revisión de los proyectos de transporte, se decanta por mejorar las infraestructuras existentes, sobre todo las de proximidad, y dejar aparcados los de nuevas líneas de TAV para después de 2030.
Tant debò servís com a bufetada a distancia al govern i companyia, però aquí com si sentissin ploure.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 27/06/2013 16:57

metring ha escrit:I això què us sembla? http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... spana.html

Bueno, nada que no supieramos o viesemos venir, ¿no?
Hace tiempo ya leía yo que la gente decía que el AVE a París es más cuento que ficción, porque los Franceses no tienen planes inminentes de alargar la LAV correspondiente. Normal, no todos pueden ser tan idiotas como el MinisterioDeFomentoGobiernoDeEspaña..



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 27/06/2013 17:48

Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona. :nono


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/06/2013 18:14

Em sembla que tothom ha entès de què va el tema. La infraestructura d'AV entre el Soler i Montpeller va per llarg (mitjan segle, tirant curt), cosa que no impedeix la circulació de TGV gràcies al mateix ample (cosa que a aquesta banda del Pirineu encara no hi és). El que no va per tan llarg (tot i que ja triguen massa i oficialment no en saben o no en volen saber res) és la circulació sense transbordaments entre Barcelona i París (i altres ciutats).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 27/06/2013 18:19

trensmat ha escrit:Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona. :nono
Una cosa es fer un servei amb un tren TGV o AVE per vies convencionals (França esta plena d'aquest serveis, inclús fa temps que un TGV entra per Irún) i l'altra es fer tota una linea de AV desde Paris fins a Perpignan i la Frontera.

La diferencia d'Espanya amb la resta d'Europa com ja sabem tots es l'ample i els AVE's aqui solament circulen per les Linies d'Alta Velocitat per aquest motiu.

Els Francesos fa temps que no tenen pressa per fer aquesta linea com ja han dit aixó no es res de nou.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 27/06/2013 18:30

ortegote ha escrit:
trensmat ha escrit:Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona. :nono
Una cosa es fer un servei amb un tren TGV o AVE per vies convencionals (França esta plena d'aquest serveis, inclús fa temps que un TGV entra per Irún) i l'altra es fer tota una linea de AV desde Paris fins a Perpignan i la Frontera.

La diferencia d'Espanya amb la resta d'Europa com ja sabem tots es l'ample i els AVE's aqui solament circulen per les Linies d'Alta Velocitat per aquest motiu.

Els Francesos fa temps que no tenen pressa per fer aquesta linea com ja han dit aixó no es res de nou.

Salutacions.
Aixo ja ho se pero crec que SNFC a fet be de parar les obres de Alta Velocitat, pero el mitjans de comunicació com La Vanguardia enganyen molt els seus titulars per aixo me posat de aquesta manera.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dijous 27/06/2013 19:37

Guigui ha escrit:Em sembla que tothom ha entès de què va el tema. La infraestructura d'AV entre el Soler i Montpeller va per llarg (mitjan segle, tirant curt), cosa que no impedeix la circulació de TGV gràcies al mateix ample (cosa que a aquesta banda del Pirineu encara no hi és). El que no va per tan llarg (tot i que ja triguen massa i oficialment no en saben o no en volen saber res) és la circulació sense transbordaments entre Barcelona i París (i altres ciutats).
Esto mismo me refería, a que no es todo el trayecto en LAV, evidentemente el trayecto BCN-París sin trasbordos pero usando líneas convencionales en Francia esta a punto de caramelo.



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1219
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dijous 27/06/2013 22:31

'AVEa iacta est'!
GERMÀ BEL | Actualitzada el 28/06/2013 00:00
http://www.ara.cat/premium/economia/AVE ... 05388.html



jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1219
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dissabte 29/06/2013 22:40

Vila lamenta que el govern francès hagi aparcat el TGV Barcelona-París
El conseller confia que a partir de la tardor es pugui anar des de la capital catalana a la francesa sense canviar de comboi
ACN Roses | Actualitzada el 29/06/2013 18:49
http://www.ara.cat/societat/Vila-france ... 05579.html



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dissabte 29/06/2013 22:45

Seguim confonent a la gent.
No s'ha aturat el servei ferroviari Barcelona-Paris, tan sols que un tram de via no serà adaptat a la alta velocitat...


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/06/2013 23:08

... i que el pas de LAV a via convencional no és gens traumàtic més enllà del Pirineu ja que no comporta cap canvi d'ample. Els polítics i periodistes del ram ja podrien documentar-se millor i usar més el cervell: que potser es pensen que l'ample UIC es va inventar expressament per a les LAV que hi ha escampades per tot Europa?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 29/06/2013 23:14

Guigui ha escrit:... i que el pas de LAV a via convencional no és gens traumàtic més enllà del Pirineu ja que no comporta cap canvi d'ample. Els polítics i periodistes del ram ja podrien documentar-se millor i usar més el cervell: que potser es pensen que l'ample UIC es va inventar expressament per a les LAV que hi ha escampades per tot Europa?
No, yo creo que simplemente en el desierto cultural y social que hay en torno al ferrocarril desde hace 30 o 40 años ha dado lugar a que esa estúpida política de TODO AVE haya calado en los "sabidos" que tenemos, políticos, periodistas, etc. y les haya dejado con una visión de que la vía férrea que no sea de alta velocidad no es rentable y no es mejor que una línea de autobus, mientras que la autovía, gratuita lógicamente, es un bien de primera necesidad, que ha hecho obsoletos a los trenes convencionales.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”