Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:20
Entrada Autor: L5 BORDETA » Divendres 18/09/2009 17:43
Entrada Autor: Evalleida » Divendres 18/09/2009 18:04
Vale llavors queda resolt el meu malentes, ho havia dit perque sortia a data de ahirerbuki ha escrit:Ahir a la L18 hi havien el 4155 i el 4136.
Avui hi ha el 4151 i l'altre no l'he aconseguit veure. Esperem que algu ens faciliti la info.
Per cert les fotos molt bones!
Entrada Autor: sergilleida » Divendres 18/09/2009 20:56
Entrada Autor: Evalleida » Divendres 18/09/2009 23:19
A Pardinyes avans de arribar a la parada pg. sant Jeroni pasa de llarg per la de Baró de Maials/Cami de Corbins on para sol la LP podrien ferla para alla tambesergilleida ha escrit:El que he vist a la L18, es que entre la parada de 11 Set. amb Fleming fins a la de la Plaça Joc de la Bola hi ha molta distancia. Jo hagues ficat una a Joc de la Bola amb Ferran el Catòlic. Despres tambe trbo sense sentit que baixi tot el carrer Segrià sense fer cap parada fins que gira a Ronda. Alli cap a la meitat del carrer tambe hagues ficat un altra parada per tota la gent que viu a aquell carrer que sino igualment han de caminar per poder agafar el bus. A vere si amb els dies amplien parades.
Entrada Autor: sergilleida » Divendres 18/09/2009 23:27
Entrada Autor: erbuki » Divendres 18/09/2009 23:36
Entrada Autor: erbuki » Divendres 18/09/2009 23:45
Jo també havia pensat en això, però no pot ser perjudicial per al bus a mig o llarg termini? I més funcionant tots els dies excepte diumenge i carregat de gent a primeres hores del mati.Glac58 ha escrit:La part de la articulació li van donar mes aire a les rodes del mitg per a que no rasques a terra al arribar a wonder, pero anava de canto mes girat cap a l'esquerra i feia sensacio de averia
Entrada Autor: Evalleida » Divendres 18/09/2009 23:58
Es perjudicial nomes cal veure con te la amortiguació de reventada, amb el bon bus que era i esta fet un ñap el pobre i el 4055 encara esta pitjorerbuki ha escrit:Jo també havia pensat en això, però no pot ser perjudicial per al bus a mig o llarg termini? I més funcionant tots els dies excepte diumenge i carregat de gent a primeres hores del mati.Glac58 ha escrit:La part de la articulació li van donar mes aire a les rodes del mitg per a que no rasques a terra al arribar a wonder, pero anava de canto mes girat cap a l'esquerra i feia sensacio de averia
Entrada Autor: Glac58 » Dissabte 19/09/2009 0:00
Pues si pero no sols esta fet caldo de la amortiguació també ho esta del motor que no te compressio i no te força de vegades.Evalleida ha escrit:Es perjudicial nomes cal veure con te la amortiguació de reventada, amb el bon bus que era i esta fet un ñap el pobre i el 4055 encara esta pitjorerbuki ha escrit:Jo també havia pensat en això, però no pot ser perjudicial per al bus a mig o llarg termini? I més funcionant tots els dies excepte diumenge i carregat de gent a primeres hores del mati.Glac58 ha escrit:La part de la articulació li van donar mes aire a les rodes del mitg per a que no rasques a terra al arribar a wonder, pero anava de canto mes girat cap a l'esquerra i feia sensacio de averia
Entrada Autor: L5 BORDETA » Dissabte 19/09/2009 13:05
Entrada Autor: Glac58 » Dissabte 19/09/2009 15:17
Podrueu provar amb correus explicant la vostra situació de marginació amb les reliquies de la empresa, a nosaltres en el seu dia vam exposar la nostra indignació per els busos de la L5 ( parlo de quan circulaven diariament el 4053, 4054 i 4055) i si us animeu podrieu provar amb cartes al diari que sembla que fan molt d'efecte.erbuki ha escrit:Avui tornem a tenir el 4124 a la L8, mentre a cotxeres hi deu haver busos més decents ja que és dissabte... Això ja és mofar-se dels veïns del barri.
Entrada Autor: Evalleida » Dissabte 19/09/2009 21:35
Entrada Autor: Glac58 » Dissabte 19/09/2009 21:41
Torna a “Autobusos i resta transport públic”