Simpelement vergonyòs,ja sé que hi haurà obres d'infraestructura a la línia del carrilet,peró no sòn línes suburbanes la S1,S2 o S4 i S8?Quina diferencia hi ha?Perqué una ha de prestar servei nocturn i l'altra no?No arriben les dues línies fins a la zona 3?Ho he dit mil cops,peró em sembla un acte de injustícia total,sí possesin servei nocturn d'un tren cada hora a la S4 o treguessin el servei nocturn de la S1 o S2 per auobusos nocturns cada 30 minuts tant al Baix Llobregat com al Vallès no diria res,tan defensar el dret de igualitat els senyors de la Generalitat,i amb els seus ferrocarrils no ho fan ho trobo lamentable?
Ja tenim doble via Olesa/Martorell-Barcelona i crec que no hauria d'haver-hi problemes per col.locar un S4 cada 50 minuts o un cada hora ja aniria bé les nits de Sant Joan i cap d'any.No ho entendré mai perqué als S del Vallès ofereixen servei nocturn aquelles dos nits i als S del Baix Llobregat no ho fan,no són línies S?Que passa,que tenen menys demanda?
I per cert,jo el que demano és igualtat en les dues línies,perqué a mi si no hi ha servei nocturn a la del baix,tampoc m'importaria sí a la del vallès tampoc hi haguès,el que trobo injust i lamentable és que en una hi hagui i una altre no,i posaràn l'excusa de les obres de millora d'infraestructura que tenen previst fer a la línia del llobregat aquest pont.
Mès fàcil i mijor,treiem el servei nocturn de la B-V,i posem un bus nocturn cada 20 o 30 minuts(actualment és d'1 hora?),i el mateix amb el Baix Llobregat,un cada 20 o 30 minuts ja aniria bé,pels pobles on hi passa les línies del Baix i vallès respectivament,així ni em queixaria,peró igualtat si us plau.

,i tot i que un servei nocturn a la nit de la revetlla a la C1 i C2 tindria una éxit brutal.