Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 04/04/2007 15:40

Jo n'he arribat a contar 4 en hora punta de 5000 a la L2.

Salut,



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 04/04/2007 16:07

^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 04/04/2007 16:26

EUKibo ha escrit:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 04/04/2007 16:54

mikado ha escrit:
EUKibo ha escrit:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???
Sí.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dijous 05/04/2007 2:35

Amb lo maca que era amb els 1000 la L5.

Ara 4 vegades al dia els repugnants 5000... Poca varietata a aquesta linia. :'( :'(



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 05/04/2007 2:41

Denisuko ha escrit:Encara hi ha algun 5000 circulant per L2
Aquest "encara" vol dir que creus/saps que treuran les 5000s de la L2? De la L3 ho dubto però de la L2 crec que sí. L'arrivada de les 9000s podria canviar allò de les tres 5000 per la L2 i poder enviar-les a la L5 per perfeccionar unes freqüències que per ara ja son molt bones.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 06/04/2007 23:49

Crec, espero, m'imagino que si que ho faran, ja que per 2-3 trens que n'hi ha, els poden afegir a L3 i milloren la freqüencia a aquesta linia, a L5 penso que ja la freqüencia es bastant bona, i crec que la linia ja va saturada, ja que hi han més trens en servei que estacions.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 07/04/2007 0:48

De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.


Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 07/04/2007 0:53

Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 07/04/2007 1:44

wefer ha escrit:
Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D
:o :o :o :o :o Suposo que des de Sabadell Sud ho farien no? De tota manera, és una mica estrany que els baixin justament des de Sabadell i no des de qualsevol altre punt més proper a Barcelona oi? :x La informació que nosaltres teníem al seu moment és que els entraven des de Can Tunis...



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 07/04/2007 4:02

Vox ha escrit:Mako/jlr,

Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?

Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.

Vox
Podria ser també que estiguessin reforman alguna 2100 per pasar-la al més aviat possible a la "L4" amb el termòmetre de llums corresponent de la línia 4 i no el que han posa't a sobre del termòtre de la "L2".


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/04/2007 10:44

Cert, lo de Can Tunis, era per despistar...? :roll:

Per cert, jo semà CASUALMENT vaig a Sabadell Sud. A veure si encara me'l trobaré!! :)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 07/04/2007 15:53

Jo tenia els meus dubtes quan va dir que entrarien els 6000 per Can Tunis. Amb el cacau que està muntat allà abaix per les obres de l'AVE, em semblava estrany que pararien per deixar passar un 6000 remolcat...



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 864
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 08/04/2007 1:06

De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.

-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.

De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 08/04/2007 2:08

foronda 141 ha escrit: A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
Doncs no fa gaire encara hi era. Com no l'hagin tret aquests últims dies...
foronda 141 ha escrit:De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
:?: :?: :?:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 08/04/2007 9:02

Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 08/04/2007 12:05

metring ha escrit:Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
Bé, l'únic que hi ha de moment és que a l'andana direcció Barcelona només han deixat acordonat l'espai per posar el futur ascensor. I que al vestíbul s'han eliminat les barreres tarifàries i estan reformant... el bar.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 08/04/2007 13:01

Si, l'ADIF te aquesta particularietat, fan obres pero no les acaben, els ascensors que son més cars els hi deixen el forat i no els fiquen (Estació de Montgat) , o fiquen muntacarregues (Sant Adrià de Besòs) o plataformes lliscants per les escales (Badalona) i d'aquesta manera diuen que tenen estacions adaptades...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 09/04/2007 14:46

Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o :o :o :o :o

Volem més info, Lluís!!! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/04/2007 14:50

Jo ahir no el vaig veure per Sabadell, llàstima!!!!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”