Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.
L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???EUKibo ha escrit:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.
L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Sí.mikado ha escrit:I els 2000?? A la L3???EUKibo ha escrit:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.
L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Amb lo maca que era amb els 1000 la L5.
Ara 4 vegades al dia els repugnants 5000... Poca varietata a aquesta linia.

Ara 4 vegades al dia els repugnants 5000... Poca varietata a aquesta linia.


Aquest "encara" vol dir que creus/saps que treuran les 5000s de la L2? De la L3 ho dubto però de la L2 crec que sí. L'arrivada de les 9000s podria canviar allò de les tres 5000 per la L2 i poder enviar-les a la L5 per perfeccionar unes freqüències que per ara ja son molt bones.Denisuko ha escrit:Encara hi ha algun 5000 circulant per L2
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Crec, espero, m'imagino que si que ho faran, ja que per 2-3 trens que n'hi ha, els poden afegir a L3 i milloren la freqüencia a aquesta linia, a L5 penso que ja la freqüencia es bastant bona, i crec que la linia ja va saturada, ja que hi han més trens en servei que estacions.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.

Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!!

wefer ha escrit:Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.![]()
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!!






Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Podria ser també que estiguessin reforman alguna 2100 per pasar-la al més aviat possible a la "L4" amb el termòmetre de llums corresponent de la línia 4 i no el que han posa't a sobre del termòtre de la "L2".Vox ha escrit:Mako/jlr,
Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?
Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.
Vox
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Cert, lo de Can Tunis, era per despistar...? 
Per cert, jo semà CASUALMENT vaig a Sabadell Sud. A veure si encara me'l trobaré!!

Per cert, jo semà CASUALMENT vaig a Sabadell Sud. A veure si encara me'l trobaré!!

-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Jo tenia els meus dubtes quan va dir que entrarien els 6000 per Can Tunis. Amb el cacau que està muntat allà abaix per les obres de l'AVE, em semblava estrany que pararien per deixar passar un 6000 remolcat...
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
Salutacions.
-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
Salutacions.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Doncs no fa gaire encara hi era. Com no l'hagin tret aquests últims dies...foronda 141 ha escrit: A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
foronda 141 ha escrit:De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.



Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
Bé, l'únic que hi ha de moment és que a l'andana direcció Barcelona només han deixat acordonat l'espai per posar el futur ascensor. I que al vestíbul s'han eliminat les barreres tarifàries i estan reformant... el bar.metring ha escrit:Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
Si, l'ADIF te aquesta particularietat, fan obres pero no les acaben, els ascensors que son més cars els hi deixen el forat i no els fiquen (Estació de Montgat) , o fiquen muntacarregues (Sant Adrià de Besòs) o plataformes lliscants per les escales (Badalona) i d'aquesta manera diuen que tenen estacions adaptades...
Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.





Volem més info, Lluís!!!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jo ahir no el vaig veure per Sabadell, llàstima!!!!