Estic d'acord amb tu wefer ja que com a mínim aquestes primeres cinc línies que fan recorreguts idèntics a altres línies, no li acabo de trobar sentit ja que són zones que disposen d'altres transports públics. Caldria com bé dius potenciar el sentit Llobregat de la Gran Via, jo faria línies express en llocs de forta demanda i que no disposin d'alternativa de transport públic ja que si jo necessito desplaçar-me lluny o ràpid no penso en l'autobús. Jo com a resident a la Zona Franca, trobo a faltar un sistema d'autobús ràpid que em faciliti plantar-me a Espanya o a Maria Cristina per poder anar al metro i moure'm.
La única cosa positiva és que veig que ens faran al ¿2014? una línia vertical paral·lela al Passeig de la Zona Franca que potser ens apropa a Sants que ara tot i ser una zona propera, no tenim forma d'accedir a ella sinó és caminant uns 20 minuts des de la parada del 72 al costat de la Ronda del Mig.
P.D. En el punt 5 has dit més parades i entenc que volies dir menys
