
Nou pla de Rodalies per a Barcelona
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
I pregunto: si la nova estació Sol de Madrid ha costat només 570.000.000 d'euros, on coi van a parar 4.000.000.000 d'euros en el pla de rodalies Barcelona? I per què a Madrid amb 1.000.000.000 més que nosaltres fan moltíssimes més coses noves de trinca que no pas Barcelona? És que encara planeja el fantasma del 3%? 

Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Cal veure la caverna que s'ha fet sota els carrerons i edificis que envolten la Puerta del Sol per adonar-se de per què aquesta obra ha costat el que ha costat en temps i en diners, i sense que des de l'exterior se n'adonessin de res.cristian26 ha escrit:I pregunto: si la nova estació Sol de Madrid ha costat només 570.000.000 d'euros, on coi van a parar 4.000.000.000 d'euros en el pla de rodalies Barcelona? I per què a Madrid amb 1.000.000.000 més que nosaltres fan moltíssimes més coses noves de trinca que no pas Barcelona? És que encara planeja el fantasma del 3%?
Un vídeo força il·lustratiu de la construcció d'aquesta estació:
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Malgrat tot, com expliques que a Madrid es tregui més rendiment als diners que a Barcelona?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Madrid té un sòl més homogeni que Barcelona i és més fàcil perforar-hi, per tant surt més barat fer un túnel a Madrid que a Barcelona.
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Això només explicaria el suposat túnel de la Diagonal. Però què me'n dius de l'ampliació en superfície de moltes de les línies cap a poblets on alguns no arriben ni als 5.000 habitants?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs aquí està, fer una línia per superfície i enmig del no-res en un terreny pla és més barat que desdoblar la línia de Vic amb una orografia complicada o fer la línia Cornellà-Castelldefels en túnel perquè la zona està densament poblada, desdoblar d'Arenys a Blanes en una zona salvatgement urbanitzada, que cal fer més maniobres per encabir-hi una altra via.cristian26 ha escrit:Això només explicaria el suposat túnel de la Diagonal. Però què me'n dius de l'ampliació en superfície de moltes de les línies cap a poblets on alguns no arriben ni als 5.000 habitants?
És que claaar, com és la capital d'Espanya (Zapatero dixit ahir mateix).cristian26 ha escrit:I pregunto: si la nova estació Sol de Madrid ha costat només 570.000.000 d'euros, on coi van a parar 4.000.000.000 d'euros en el pla de rodalies Barcelona? I per què a Madrid amb 1.000.000.000 més que nosaltres fan moltíssimes més coses noves de trinca que no pas Barcelona? És que encara planeja el fantasma del 3%?
Es cert que el ministeri de Blanco pagara la LOF? 4.000.000.000€ mes per a catalonia?
Això diuen, i té sentit perquè de fet el 4rt. cinturó viari també el paguen ells.
Per a que veieu les diferències de cost. L'ampliació de la C-5 de Madrid fins a Illescas (Toledo) costarà 70 milions d'euros, i són 15 quilòmetres de recorregut i 5 estacions.
Clar, no és el mateix ampliar a zones poc poblades i planes que a zones amb molta densitat d'habitatges i amb orografia complicada
Clar, no és el mateix ampliar a zones poc poblades i planes que a zones amb molta densitat d'habitatges i amb orografia complicada
Perquè a Madrid el pla té una "baixa temerària" per evitar comparacions amb BCN... És impossible que el que es vol fer allà només sigui 1.000 M€ més car que a Barcelona, amb 5 vegades més extensió de xarxa. Al temps...cristian26 ha escrit:I pregunto: si la nova estació Sol de Madrid ha costat només 570.000.000 d'euros, on coi van a parar 4.000.000.000 d'euros en el pla de rodalies Barcelona? I per què a Madrid amb 1.000.000.000 més que nosaltres fan moltíssimes més coses noves de trinca que no pas Barcelona? És que encara planeja el fantasma del 3%?
Us proposo aquesta lectura:
http://www.transportpublic.org/revista-mss

Associació per a la Promoció del Transport Públic: http:www.laptp.org
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
ara tinc un dubte, a la pagina web de trenscat surt com a estació projectada la de santa perpetua-cal folguera. Si no hi ha cap pla serios per que la linia del papiol-mollet sigui per viatjers com es que s'hi està construint una estació??
http://www.trenscat.com/renfe/staperpetuacf_ct.html
http://www.trenscat.com/renfe/staperpetuacf_ct.html
Precisament, hi ha un pla seriós per a convertir la Papiol-Mollet en una línia de rodalia: Martorell-Granollers (o quelcom per l'estil).solde13 ha escrit:Si no hi ha cap pla serios per que la linia del papiol-mollet sigui per viatjers com es que s'hi està construint una estació??
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Al pla de rodalies que van presentar farà 15 dies aproximadament, hi és present la construcció d'un baixador al lloc de les fotografies de trenscat.solde13 ha escrit:ara tinc un dubte, a la pagina web de trenscat surt com a estació projectada la de santa perpetua-cal folguera. Si no hi ha cap pla serios per que la linia del papiol-mollet sigui per viatjers com es que s'hi està construint una estació??
http://www.trenscat.com/renfe/staperpetuacf_ct.html
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
I de l'estació de baricentro hi diu alguna cosa?Pere ha escrit:Al pla de rodalies que van presentar farà 15 dies aproximadament, hi és present la construcció d'un baixador al lloc de les fotografies de trenscat.solde13 ha escrit:ara tinc un dubte, a la pagina web de trenscat surt com a estació projectada la de santa perpetua-cal folguera. Si no hi ha cap pla serios per que la linia del papiol-mollet sigui per viatjers com es que s'hi està construint una estació??
http://www.trenscat.com/renfe/staperpetuacf_ct.html
A la pàgina 11 de http://estaticos.20minutos.es/edicionim ... _06_09.pdf , link ja penjat en un missatge anterior, ho explica.
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
Dons si l'estació ja era ruinosa, ara a sobre utilitzen les andanes per posar-hi els nous pals de la catenaria:solde13 ha escrit:I de l'estació de baricentro hi diu alguna cosa?Pere ha escrit:Al pla de rodalies que van presentar farà 15 dies aproximadament, hi és present la construcció d'un baixador al lloc de les fotografies de trenscat.solde13 ha escrit:ara tinc un dubte, a la pagina web de trenscat surt com a estació projectada la de santa perpetua-cal folguera. Si no hi ha cap pla serios per que la linia del papiol-mollet sigui per viatjers com es que s'hi està construint una estació??
http://www.trenscat.com/renfe/staperpetuacf_ct.html
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FRVQlWP7rUI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FRVQlWP7rUI&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>[/youtube]
Per cert, no tinc res a veure amb els que fan el video, nomes l'he trobat per casualitat

- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
La línia R5 anirà de Granollers a Martorell passant per Barberà del Vallès i Sant Cugat del Vallès, segons la nova nomenclatura de les línies.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Al video s'escolten les putes boletes de les llaunes dels graffiters... entre aquesta noia... no diré res, i els graffiters...
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
almenys es nota que la noia sap del tema anomena "Circuitos de electricidad para que el tren pueda circular" que es podria dir que es el nom cientific del que tots coneixem com a catenaria.Lluita1714 ha escrit:Al video s'escolten les putes boletes de les llaunes dels graffiters... entre aquesta noia... no diré res, i els graffiters...
també diu que la via dreta esta es deshus, tot-hi que te les travesses noves (d'ample doble) i que hi ha el forat per posar el nou pal de la catenaria
es nota que es un reportatge fet per autentics professionals

dels grafiters, millor no en parlem....
