Sant Feliu del Llobregat vol L3

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Sant Feliu del Llobregat vol L3

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 14/09/2010 7:47

Hola,

Del blog personal de Jordi San José (ICV Sant Feliu):
2016: entrarà en funcionament un metro de 5,2 justet.


Diuen que ho han deixat lligat i ben lligat. Que no passarà com amb la L12 del darrer govern de CiU. Que governi qui governi, ja no hi haurà volta enrera. Dos anys i una mica més per fer el projecte, tres anys i una mica més per fer les obres. Al 2016 tindrem un metro del que, des de Sant Feliu, en la meva modesta opinió, serà el metro de:

1) és millor això que res.
2) lo tomas o lo dejas
3) donde hay patrón no manda marinero

Al 2016, 2026, 2036, 2046, etc, perquè aquest traçat ja serà malauradament definitiu. Algú, posem al 2046, es preguntarà com van fer un metro tan difícil de comprendre i si no hi va haver altres alternatives. Algú, remenant arxius, potser trobarà que al 2010 ja hi havia molta gent que s'ho preguntava... I també veurà que hi va haver, a Sant Feliu, una important mobilització ciutadana per aconseguir un metro de veritat per a tota la ciutat...

Sempre hi ha qui avui estarà content: els veïns i veïnes que tindran una segona parada de transport públic ferroviari prop de casa: el tramvia (penúltima parada, final de la Rambla) o el tren i el tramvia (final de línia, davant de l'ambulatori de la Rambla). Una minoria estarà d'enhorabona. Legítimament d'enhorabona. Per a la majoria, però, serà un inversió milionària que no incorporarà millores significatives:

- no hi haurà transbordament amb el tren,
- no arribarà al Mas Lluí, ni a Falguera
- no permetrà la continuïtat a llarg termini de la L3,
- duplica mitjans i traçats existents (en paral·lel a la via del tren i al tramvia que hi circularà al damunt quan estigui soterrat)
- afegirà al transport públic molts menys usuaris del que es podria.

Sí que aportarà millores: la realment important, és que permetrà anar sense transbordaments als hospitals comarcal i de Sant Joan de Déu. Però poca cosa més. Massa diners per a tan poc. A més, al comarcal ja hi arriba el tramvia i per anar a Sant Joan de Déu, que té les urgències pediàtriques fins als 15 anys, farem una volta prescindible per Sant Joan Despí. Què hi farem...

Vist des d'un punt de vista de la comarca, crec que encara pitjor, perquè ells ni això. Condemna a la riba dreta del Llobregat a quedar-se sense metro. Un metro que legítimament esperaven els veïns de Sant Boi de Llobregat, per tenir davant mateix de Cornellà un intercanviador molt potent, en aquest cas amb els ferrocarrils de la Generalitat. És evident que la nova línia R3 de rodalies des de Cornellà a Castelldefels millorarà la connectivitat de les dues bandes del riu, però les dimensions, la població i la xarxa urbana de Sant Boi reclamava el metro, però calia una visió i una aposta de futur que el govern de la Generalitat no ha tingut.... però que increïblement els ajuntaments afectats no li han reclamat.

Perquè el govern de la Generalitat ha fet el que havia de fer: atendre les peticions dels municipis que els feien els seus governs respectius. Com va dir el mateix Sr. Nadal als representants de les associacions de veïns de Sant Feliu que s'hi van reunir al maig de 2009, la qüestió és que l'ajuntament de Sant Feliu en cap moment va plantejar cap altra alternativa. En poques paraules els va venir a dir: "si volen canviar de projecte, primer hauran de canviar d'alcalde". Ara, però, potser ni així: no diuen que està "blindat"?

En concret, a Sant Feliu, el ple municipal es va negar a valorar l'alternativa que vam presentar, en un ple extraordinari l'1 de desembre de l'any passat. Els tres partits de l`'oposició a l'ajuntament de Sant Feliu (ICV-EUiA, PP i ERC) conjuntament amb les associacions de veïns de Sant Feliu (menys una) i diverses plataformes, conjuntament amb la Plataforma pel Transport Públic vam convocar un ple extraordinari. Hi va intervenir de manera molt destacada el seu president, Ricard Riol. Al ple, hi vam plantejar una possibilitat alternativa (que es recull en els gràfics, repartits en aquell ple) i vam demanar, fixeu-vos-hi bé, no que l'equip de govern assumís aquesta proposta, sinó simplement que pogués ser valorada pel Govern de la Generalitat.

Aquí teniu l'acta completa d'aquell ple extraordinari del metro, de l'1 de desembre passat. Són 33 pàgines, però el que demanàvem es recull a la pàgina 4. Simplement 4 punts i una petició final d'informació als afectats. Ho transcric literalment:

Els Grups Municipals d’ICV-EUiA, PP i ERC proposen al ple l’adopció dels següents

ACORDS:

1. Demanar al DPTOP de la Generalitat i al Ministeri de Foment de l’Estat una planificació conjunta i més coherent de les noves línies de rodalies i de metro que han de complementar la xarxa actual i han de definir el millor traçat possible del transport públic del futur.

2. Demanar al DPTOP que consideri conjuntament els futurs perllongaments de les línies L3 de Metro i L6 de FGC, atenent alhora al traçat definitiu de la R3 de rodalies de Renfe, per tal d’aconseguir la millor xarxa possible de transport públic ferroviari a la comarca en el seu conjunt i també als diferents municipis que travessa,

3. Demanar al DPTOP, en concret, la consideració de les següents alternatives de traçat:
- L3 de Metro: Zona Universitària – Esplugues – Sant Just Desvern – Sant Feliu.
- L6 de FGC: Sarrià – Esplugues – Sant Just Desvern – Sant Joan Despí – Sant Boi

4. Demanar a l’ATM que consideri conjuntament els traçats de les línies L3 de Metro, R3 de Renfe i L6 de la FGC en la futura planificació del transport públic ferroviaria metropolità,

5. Comunicar aquests acords al DPTOP, al DMAH, a l’ATM, al Ministeri de Foment, al Consell Comarcal, i als ajuntaments que travessarien les propostes presentades de L3 de Metro, R3 de Renfe i L6 de FCG


PSC i CiU van votar que NO a aquesta petició de valorar entre diferents alternatives de futur. ICV-EUiA, PP i ERC vam perdre la votació per 11 vots a 10. Els arguments d'uns i altres estan recollits a l'acta i no val la pena transcriure'ls. I si l'ajuntament directament afectat per un traçat tan polèmic, no trasllada al DPTOP les peticions plantejades pels signants i avalades per gairebé 4.000 signatures, és lògic que el Govern no les considerés: hauria estat deslleialtat institucional! El problema no ha estat, doncs, desacords dins el tripartit de la Generalitat (com interessadament apunta algun diari), sinó la voluntat de l'equip de govern de l'ajuntament, del PSC i CiU de Sant Feliu, d'ignorar totalment l'alternativa que vam plantejar.

A tot això cal afegir una altra circumstància. En aquell ple, el portaveu de CiU, Sr. Fernández Burgui, es va comprometre a impulsar la revisió del traçat de la línia L3 de metro si, finalment, el traçat definitiu de la línia R3 de Rodalies de Catalunya (gestionades per Renfe, però construïda pel Ministeri de Foment) no passava per Sant Feliu (pàgina 25 de l'acta). Un altre brindis al sol per sortir benparat d'aquell moment. No sabem oficialment el traçat de la R3 de Rodalies (Cornellà-Castelldefels), però el Ministeri ja ha dit que no passarà per Sant Feliu. La revisió de la L3 que va prometre Burgui i acceptar de mala gana Vázquez, és evident que no s'ha produït simplement perquè l'equip de govern ni l'ha demanat.

Avui al matí, a l'ofrena floral de la Diada, força gent m'ha preguntat si això es podrà revocar. No és impossible, però molt difícil i molt car. Ara no es licitaran les obres, sinó la redacció del projecte d'obres. Molt hipotèticament, es podria desar aquest projecte en un calaix, i tornar a començar estudiant alternatives de traçat d'aquí a uns anys. Enormement difícil.

Vist en conjunt, el que es licita és molt lluny de tot el positiu que podria ser. Ara bé, hi ha algú que en surt molt beneficiat. El metro passarà per Esplugues, amb un futur intercanviador molt potent amb la L6, passarà pel bell mig de Sant Just, deixarà quatre estacions a Sant Joan Despí i finalitzarà el recorregut a Sant Feliu. Quatre municipis, però l'acte de presentació es va fer a Sant Joan Despí. Jo no trobo que sigui cap casualitat. Com deia al començament, donde hay patrón...´
Podeis hacerle todos los comentarios que querais.
http://jordisanjose.blogspot.com/2010/0 ... metro.html

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/09/2010 9:29

http://www.carlessoriano.blogspot.com/

Volem un metro de veritat

Comunicat d’Esquerra sobre la licitació del projecte del perllongament de l'L3 de metro fins a Sant Feliu

Avui el secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, acompanyat de l’alcalde de Sant Joan Despí, Antoni Poveda, així com d’altres alcaldes i representants municipals dels ajuntaments de la zona, ha presentat el projecte constructiu del perllongament de l’L3 del metro de Zona Universitària fins al centre de Sant Feliu de Llobregat per 12,3 MEUR, que es preveu que doni servei a prop de 57.000 viatgers diaris i comporti una inversió de més de 1.274 MEUR.
Esquerra va presentar al•legacions al projecte l’octubre de 2008, fruit de l'estudi i el treball amb tots els ajuntaments dels municipis afectats, la Federació d'Associacions de Veïns del Baix Llobregat, l'Associació per la Promoció del Transport Públic i l'Organització de Consumidors i Usuaris del Baix Llobregat, que no han estat ateses pel departament de Política Territorial.
Esquerra de Sant Feliu de Llobregat ha mantingut una posició confrontada amb la del PSC a la ciutat envers el traçat de la Línia 3 del metro, posició que va comportar la sortida del Govern municipal el novembre de 2008. Esquerra de Sant Feliu ha defensat en la campanya que porta per lema ‘Volem un metro de veritat per a tota la ciutat’ un traçat alternatiu al proposat actualment i sense giragonses, i considera que en aquest tema el PSC ha defensat interessos de partit i no els interessos de la ciutadania.
Carles Soriano, portaveu del grup municipal d'Esquerra a Sant Feliu ha firmat que ‘els socialistes un cop més giren l'esquena als interessos de Sant Feliu planificant un recorregut absolutament ineficaç perquè és paral•lel a les vies de tren duplicant infraestructures i no connectant directament amb Barcelona, sinó fent giragonses i deixant al marge el barri de Mas Lluí i Falguera, barri que fa anys que defensem que han de tenir una estació’.
En aquest sentit, Esquerra insisteix que la perllongació licitada hauria pogut ser més eficient en el temps i en el cost i, per això continua defensant que la perllongació de la línia 3 del metro s’hauria de fer en dos ramals: un que servís a Sant Just i Sant Feliu i un altre que cobrís Sant Joan Despí i Sant Boi, aconseguint així que la L-3 fes de metro dins de la ciutat de Sant Boi, a la vegada que el temps de trajecte entre el delta de ponent i els municipis del marge esquerre i Barcelona s'escurçaria considerablement.

A banda, Esquerra continua insistint en la necessària perllongació de la C-3 de Rodalies fins a Castelldefels Centre, que iniciï el seu recorregut a Cornellà i no a Sant Joan Despí per creuar directament el Llobregat cap a Sant Boi, per evitar duplicar o construir infraestructures en paral•lel entre Cornellà, Sant Joan Despí i Sant Feliu.

La portaveu d'Esquerra al Parlament i diputada comarcal, Anna Simó, ha explicat que el Baix Llobregat és una comarca que ha incrementat molt la seva població, que 'pateix una manca de transport públic col•lectiu en algunes zones i ha patit la manca d'inversió crònica de Renfe en rodalies', fets que han provocat que la mobilitat estigui basada en el vehicle privat. Per aquest motiu, Simó ha insistit a 'optimitzar la quantitat de recursos que el departament de Política Territorial i Obres Públiques hi invertirà, perquè són molts diners (més de 1.274M €) i les infraestructures hi seran per sempre i condicionaran per sempre la mobilitat a la comarca'.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 14/09/2010 11:35

Hola,

Personalmente no creo que haga falta ningún ramal. Eso del ramal fue a lo que se agarraban desde el principio en la Generalitat para decir que no. Cuando posteriormente la cosa cambió de lo de los 2 ramales a una ampliación conjunta de L3 y L6, eso ya lo miraban con otra perspectiva.

Pero sea como fuere, todo el mundo aboga por la entrada directa a Sant Feliu y de forma perpendicular a RENFE con intercambiador central en la actual estación. Si esta propuesta ha sido expuesta en alegaciones varias, se ha divulgado, etc. no puedo entender ni comprender por qué la Generalitat no la ha estudiado ni tenido en cuenta.

Simplemente, es lo mejor para toda la zona, para Barcelona, para el Baix Llobregat, para el usuario, para Sant Feliu, para la red de metro... ¿es que nadie lo ve? ¿a qué se debe esta cerrazón?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 14/09/2010 17:25

El que no entenc és com una obra com aquesta es pot fer licitar amb tant de "puterio", i a esquenes dels altres partits fins i tot del mateix govern, una cosa que pot hipotecar el transport del Baix Llobregat durant molt temps...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 14/09/2010 17:37

El que jo no entenc és que, tenint l'opinió clarament desfavorable d'allò que anomenen el territori, a més dels entesos (Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya), no es processi els autors d'aquesta tupinada per prevaricació i malversació de fons públics.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 15/09/2010 15:41

Hola,

Es que eso es lo que tendría que pasar, que se paralizase todo y se auditase el procedimiento que se ha seguido con mentiras, comportamientos mafiosos, con nocturnidad y alevosía e inhabilitar y meter en la cárcel a todos estos impresentables.

Se deja un tiempo para que se alegue, se estudie, etc. en verano, donde nadie dice nada. No se tiene ni la decencia ni la poca vergüenza de estudiar otras alternativas. Se dice a la gente que hay 3 proyectos encima de la mesa cuando esos 3 proyectos son calcados y simplemente difieren en la medida del radio de 2 curvas, que van unos metros más arriba o abajo y punto.

Y luego Ayuntamientos como el de Sant Feliu ni siquiera piden ni solicitan a la generalitat ni al DPTOP que estduien la otra alternativa, la de combinar L3 y L6 y que el metro entre en Sant feliu por Mas Lluí en coordinación a la entrada de la L6, la entrada de la nueva R3 de cercanías, en coordinación con el proyecto de entrar con cercanías por Diagonal, etc. Es que ni siquiera se pide eso desde el Ayuntamiento, aunque sea para que se mire, se estudie y se valore.

Es una vergüenza, esto es infame por sí solo. Y la votación municipal donde sale que Sant Feliu no va a solicitar eso se gana por 10 votos a 11 y ese 11º voto es el del alcalde que tiene más importancia que los del resto, "voto de calidad" le llaman a eso y voto de desempate que tiene el alcalde. Es que no hay por dónde pillarlo, es sonrojante se mire por donde se mire. Es que no gana con esto ni Sant Joan Despí, que es por donde más paradas va a haber y quien ha sido el causante de todo esto. Es que incluso para Sant Joan Despí, lo mejor que le podría pasar es contar con la L6 y la llegada de la L5.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 15/09/2010 19:35

... i si li afegeixes que Adif sembla mostrar un relatiu interès per portar les rodalies cap al túnel de la Diagonal,això deixa la L3 per Sant Joan despí com una cosa una mica absurda (vull dir més del que ja és).



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 16/09/2010 11:20

Hola,

El "adif" no solamente está mostrando un inusitado interés en llevar las cercanías a las inmediaciones de Zona Universitaria, sino que demuestra interés manifiesto en el túnel de Diagonal para esas mismas cercanías.

Es decir, están leyendo, están escuchando y han recibido el mensaje.

Lo que pasa es que con la tropa de listos que tenemos por aquí, al final lo que harán en lugar de pedir un túnel de un mínimo de 4 vías, solicitar el conectar ese túnel a la R4, R2, FGC y demás líneas con los ramales pertinentes... en lugar de eso empezaremos desde aquí, desde la propia Cataluña nosotros mismos haciéndonos recortes, diciendo que bueno, que tampoco hace falta tanto y que con la mitad ya vale y al final el túnel acabará no recorriendo toda la Diagonal, acabrá teniendo doble vía en lugar de 4, acabará con que por el túnel pase una línea y media en lugar de 6 ó 7, que son las que tendrían que pasar, etc.

Para mi que todas estas cosas pasan para justificarse toda esta panda de políticos ineptos e inoperantes. Y es que si Fomento manda un proyecto normalillo, ¿qué hacen los de aquí? ¿cómo justifican su sueldo? pues jorobándolo todo y dándole la vuelta a todo para decir que han hecho algo, claro. Lo mejor creo que sería que se reunieran entre todos y dijeran, a ver, la cosa va a quedar así, pero vosotros primero mandarlo a medias para que así nosotros podamos ponerlo de la manera definitiva y así hacemos algo todos. En fin, por lo menos saldríamos ganando los usuarios y los ciudadanos porque al final saldrían cosas coherentes.

Y efectivamente, si se lleva a cabo lo de llevar las cercanías a la Diagonal y se deciden por el túnel... ¿a qué viene esa L3 por Sant Joan Despí? porque uniendo la R4 actual con Zona Universitaria, esas cercanías podrían perfectamente pasar por Sant Joan Despí y darle cobertura junto a Esplugues también, ¿solapamos entonces de nuevo infraestructuras y hacemos que pase por el mismo sitio TRAM, L3, RENFE por dos lugares diferentes, L5 y L6? ¿qué es Sant Joan Despí para tener todo eso, Nueva York? ¿quién es el tal Poveda ese, Al Capone?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 16/09/2010 12:22

Hola,

Aquí os adjunto unos gráficos para ver cómo quedaría Sant Joan Despí tanto con L3, como con la L6 del metro. Juzgad vosotros mismos, especialmente si sois de Sant Joan, cómo se sirve mejor a la ciudad. Por cierto, el alcalde de Sant Feliu vende Torreblanca como parada de Sant Feliu cuando sería realmente una parada de Sant Joan Despí. Patético Vázquez, patético.

Con L3 y esas 4 paradas propuestas la línea da unas vueltas inadmisibles, perjudica los tiempos de viaje, no llega a la otra banda del río, no conecta con FGC, no sirve bien a ninguna población y tampoco sirve bien al propio Sant Joan.

Con la L6, dicha línea sería perpendicular a RENFE, tendrían intercambiador en el centro de la población, se daría servicio en las mismas áreas de influencia que con la L3 solo que de forma mucho más óptima y mejorada, añadiendo además el ofrecer servicio al nuevo ensanche de Sant Joan, que con la L3 no quedaría servido, además de conectar la ciudad directamente con los FGC y Sant Boi, además de con el corredor de castelldefels y la nueva R3. Además, de esta forma no perjudicamos los tiempos de viaje de la L3, nos complementamos con ella y no aniquilamos la única opción que se tiene en Sant feliu de Llobregat, Sant Just Desvern y Esplugues de progresar. Facilitamos el intercambio de la margen derecha y sus poblaciones, a saber, Santa Coloma de Cervelló, Sant Boi, Sant Vicenç dels Horts, Pallejà, Sant andreu de la Barca... de poder contar con intercambiadores con el metro de la mano de enlaces con FGC en Sant Vicenç dels Horts o Santa Coloma (L3) y en Sant Boi (L6).

Mirad los adjuntos y observad si no está claro lo que es mejor y lo que es una cacicada.

Saludos,
Sergio
Fitxers adjunts
L3 Sant Joan
L3 Sant Joan
sant joan despi con L3.jpg (101.87 KiB) Visualitzat 5705 cops
L6 Sant Joan
L6 Sant Joan
sant joan despi con L6.jpg (104.84 KiB) Visualitzat 5703 cops


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/09/2010 15:46

Dos comentaris més del bloc:

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... omment-511
J. Sarroca (Sant Joan Despí) ha respost el/l’ 16 Sep 2010 a les 14:48

Com a ciutadà de Sant Joan, la veritat es que prefereixo mil vegades la L6 sota l’Avinguda de Barcelona que ens portaria fins a Esplugues, Sarrià i Pl. Catalunya, que no la L3 que farà una gran corba per la ciutat i serà paral·lela al tren durant moltíssims metres.

La L6 també podria tenir parada al costat de l’Hospital Comarcal del Baix Llobregat (on ja tenim el trambaix), també al costat de Les Planes (on també tenim el trambaix) i molt a prop de l’estació de RENFE, on també hi ha el trambaix. Però després d’això, amb la L6 podriem anar cap a Sant Boi i l’altra banda del riu.

Per anar a Sant Feliu no cal la L3 del metro perquè ja tenim el tren i tindrem el tranvia també.

Una ampliació combinada de la L3 cap a Sant Just i Sant Feliu i de la L6 cap a Sant Joan i Sant Boi és el millor per a Sabnt Joan i pel Baix Llobregat.


E. Rivera ha respost el/l’ 16 Sep 2010 a les 15:03

Como empresario y responsable de mi de flota de transportes, deciros que tengo cada día verdaderos problemas en esta zona del baix Llobregat tanto en los accesos a Barcelona, como a la hora de atravesar el Llobregat de uno al otro lado.

Los puentes van siempre a reventar, atasco contínuo, los camiones y furgones no me llegan jamás a la hora, hay días en que las pérdidas son para plantearme el llevarme el negocio a otro sitio, a Valencia o a Madrid.

Con una ampliación como esta de una línea de metro, simplemente nos vamos al caos ya que esto implica que no solamente no se permitirá a la población cruzar el río sino que los puentes seguirán colapsados. Con una L3 hacia Sant Feliu con 3 paradas, una en Mas Lluí, otra en la estación de Renfe y otra en Falguera, vemos un atisbo de luz de que algún día esa L3 cruce el Llobregat y llegue al otro lado mediante un puente ferroviario que hasta podría tener en paralelo a las vías algún carril para camiones o furgonetas, buses, etc.

Y con una L6 que hiciese exactamente lo mismo en Sant Joan Despí, con paradas en el hospital, Les Planes, el centro junto a la estación y en los nuevos barrios del ensanche, para en el futuro salir hacia Sant Boi, se crearía un nuevo puente que junto al de la L3 desalojaría como no os podeis ni imaginar el tráfico de esta zona del Baix Llobregat.

Reconsideren este mal proyecto, por favor. Esto es la muerte para el tráfico rodado y por tanto, para muchas empresas.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/09/2010 19:29

Atenció al bloc: posem l'enllaç de la proposta d'en Santfeliuenc, i quiiina casualitat, sempre diu que el missatge està "pendent de moderació" i hores més tard, l'esborren. Por de que la gent conegui un projecte molt millor al seu? O el que tots pensem?
>:(



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 17/09/2010 10:29

Hola,

¡Qué sinvergënzas! habrá que insistir
:pal

Supongo que te refieres a que enlazas esos 2 gráficos. Es que precisamente ahí se ve que las 4 paradas que surgen con la L3 no son ni de largo mejores ni dan el servicio que tendrían con las 4 paradas que salen con la L6.

Son unos vendidos, partidistas, ineptos integrales y manipuladores.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 17/09/2010 11:55

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

¡Qué sinvergënzas! habrá que insistir
:pal

Supongo que te refieres a que enlazas esos 2 gráficos. Es que precisamente ahí se ve que las 4 paradas que surgen con la L3 no son ni de largo mejores ni dan el servicio que tendrían con las 4 paradas que salen con la L6.

Son unos vendidos, partidistas, ineptos integrales y manipuladores.

Saludos,
Sergio
Si, en enlace del segundo plano que pusiste aquí. Curiosamente, no ocurre con otro tipo de mensajes. Si es algo técnico, no digo nada, pero si lo borran a conciencia, se retratan de maravilla.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/09/2010 12:44

Santfeliuenc ha escrit:Son unos vendidos, partidistas, ineptos integrales y manipuladores.
Intenten salvar l'insalvable: una sonora patacada el proper 28 de novembre. Ja s'ho trobaran.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 17/09/2010 13:04

Hola,

Yo desde luego que lo tengo claro el 28-N, votaré a quien me diga claramente cuál es su proyecto e intenciones para la L3. Y si no lo dice nadie, desde luego que los de ahora con mi voto no salen otra vez.

Es indignante.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 21/09/2010 14:11

Hola,

He insertado en el blog del DPTOP los gráficos en el mensaje que hay al final y ha dejado ponerlos. Si ahora los borrasen...
:evil:

Este es el texto, si lo eliminasen... se pone otra vez y punto.
Santfeliuenc ha respost el/l’ 21 Sep 2010 a les 14:08

Son enlaces interesantes aquellos que demuestran que para Sant Joan Despí no es la L3 la ideal, sino la L6, la que debería realizar tal recorrido dejando la L3 para ser ampliada hacia Esplgues, Sant Just y Sant Feliu en una primera fase y posteriormente hacia la otra orilla del Llobregat.

Con L3:
transport.cat/download/file.php?id=4830

Con L6:
transport.cat/download/file.php?id=4829

Sustancialmente mejor la L6 para Sant Joan.

Saludos,
Sergio

PD: Lógicamente antes de poner lo de cada enlace hay que escribir hache té té pé, los dos puntos, las dos barras y las tres w.
Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/09/2010 0:27

Santfeliuenc ha escrit:He insertado en el blog del DPTOP los gráficos en el mensaje que hay al final y ha dejado ponerlos. Si ahora los borrasen...
:evil:
A hores d'ara, l'entrada encara hi és. Sembla que l'invent ha funcionat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/09/2010 11:39

La mateixa gent de Sant Joan Despí, troba millor la L6 per a que arribi al seu municipi:

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... /#comments
#

Laia J. ha respost el/l’ 23 Sep 2010 a les 15:24

Mare meva, a Sant Joan està molt clar que ens ve molt millor la L6, especialment al barri nou de l’eixample on s’han construit molts pisos al costat del riu, la zona es plena d’habitatges i no tenim un transport de qualitat. L’estació de tren és lluny i amb una parada de metro de l’ L6 tindriem accés perfecte tant a la resta de barris de la nostra ciutat com a la pròpia estació del tren, les parades del tramvia, l’hospital comarcal i un intercanviador a Esplugues on podriem agafar també l’ L3 del metro.

No entenc perquè a Sant Joan hem de teni ni un sol milímetre de L3 en paral·lel a la línia del tren entre l’estació i Torreblanca. La parada de Torreblanca mai no donarà cap servei a la zona d’habitatges amb aquest nom. Queda molt lluny dels últims edificis i a més ja hi ha les parades del tramvia en aquesta zona que són més o menys a la mateixa distància. De tota manera la gent que hi viu allà té de sobres el seu cotxe i no crec que sigui gaire amiga d’anar en transport públic.

Aleshores no entenc el perquè d’una L3 cap a Sant feliu en paral·lel al tren quan podriem tenir l’ L6 i els de Sant Feliu l’ L3 anant després ambdues línies cap a l’altra banda del riu i connectar amb FGC.

Laia (St. Joan)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 27/09/2010 14:33

Hola,

Es que cualquiera que viva en el ensanche nuevo de Sant Joan Despí, donde los pisos les han costado una auténtica millonada, pero una millonada, están totalmente desabastecidos de transporte. Y si ponen esa L3 desatrosa y en paralelo al tren y al tranvía, toda esa gente se va a quedar con un palmo de narices y no solamente no van a tener transporte ferroviario de alta capacidad, sino que además se quedarán sin conexión con Sant Boi, de más de 80 mil habitantes y que tienen enfrente, y además, sufrirán en sus carnes el increible aumento de tráfico que va a tener el acceso a la A-2/B-23 por el que van a pasar todos aquellos quienes por no tener la L6 hacia Sant Boi tendrán que utilizar ese camino.

Y ojo, que estos mega atascos afectarán también a Cornellà y a las peligrosísimas rotondas de Cornellà y Sant Boi en la carretera que las une y que ya hoy es un atasco permanente.

Se mire por donde se mire, la L3 por Sant Joan es un desastre, ha de ir directa hacia Sant Feliu por Esplugues, Sant Just y Mas Lluí. ¿Sant Joan se quedaría sin nada? en absoluto, Sant Joan no solamente tendría metro sino uno mucho mejor que la L3 y que sería evidentemente la L6, línea con la que servirían y cubrirían las necesidades de los mismos lugares hacia los que iría la L3, pero además conectarían con el otro lado del río, servirían el nuevo ensanche y ayudarían a su propia ciudad y a las vecinas como Cornellà y Sant Boi a acabar con los atascos.

No hay por tanto diferencia económica que se pueda argumentar como que se opta por la L3 así o asá basándose en unos cuantos millones de diferencia. Lo que se gana y se ahorra con una L3 directa a Sant Feliu es enormemente superior a la diferencia en millones que supone esa obra.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/09/2010 14:49

L'argument és clar: barris de St. Joan Despí que es queden sense metro, vots que el Sr. Poveda es pot pintar a l'oli. Potser ho entendran així.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”