Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.
Hora i data actual: 23 juny 2026, 23:18
Entrada Autor: Miquel » 29 ago. 2009, 10:14
Entrada Autor: metring » 30 ago. 2009, 17:51
Entrada Autor: Trenscat » 31 ago. 2009, 10:02
És la mateixa carta repetida pel què vec. El problema és que la gent s'hauria d'informar i buscar recorreguts alternatius al pur bus substitutori agafant Rodalies, L1 o Tramvia però ja se sap que normalment els costa canviar el xip i encara que potser al final vagin a Pl.Catalunya i per tant anar més ràpid agafant Rodalies a Cornellà seguiran anant a Can Boixeres, agafant 2 busos substitutoris i després L5 novament...metring ha escrit:Carta crítica sobre el servei substitutori de la L5, a Can Boixeres:
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200908 ... 03155.html
TMB
MERCÈ ILLA | Barcelona | 30/08/2009 | Actualizada a las 16:45 | Participación
M'agradaria saber qui ha estat el que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per la millora de la xarxa.
M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allà espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per més tard portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Colblanc per enllaçar de nou amb la Línea 5 de metro. Tot plegat, tres quarts d'hora.
Pregunto: no hi ha manera de que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou? Truco a TMB per informar-me del per què s'ha fet així i la seva resposta és que: No, no Sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc. Que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.
Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís de que la informació que tenen és errònia, em tenen 5 minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que està de vacances i no se sap quan tornarà.
Fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.
Entrada Autor: metring » 04 set. 2009, 18:46
Entrada Autor: MetroBCN » 08 set. 2009, 17:46
Entrada Autor: mikado » 08 set. 2009, 20:23


Entrada Autor: canalcole » 09 set. 2009, 21:50
Portaveus ha escrit:Millores a la Línia 11 del metro
Els Portaveus del Blog Barcelona s'han apropat a la Línia 11 del metro per veure les millores que s'han fet aquest estiu. Utilitzes aquesta línia? Què et sembla?
Digues la teva al Blog Barcelona!
Entrada Autor: Busman » 09 set. 2009, 23:54
Oh! Ja ho diu als plafons informatius i a les enganxines de les línies:Miquel ha escrit:Realment TMB s'ha pres vacances, i ha deixat a 4 inutils al capdavant.
Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.

Entrada Autor: metring » 17 set. 2009, 20:10
Entrada Autor: Miquel » 19 set. 2009, 11:45
Entrada Autor: El LLOP » 19 set. 2009, 12:15
Entrada Autor: wefer » 19 set. 2009, 12:22
Aquesta supressió és amb caràcter definitiu o únicament mentre durin els treballs per acabar les instal·lacions?👍110El LLOP ha escrit:s'han suprimit 3 trens a la L5.
Entrada Autor: Guigui » 01 oct. 2009, 11:55
Entrada Autor: retired44 » 01 oct. 2009, 16:47
Ok Guigui. Puse el mensaje en ambos hilos porque lo consideré tan relacionado con los cortes y su reanudación de servicio como con el hilo de la estación, pero como este último se había quedado reducido a las discusiones sobre el nombre de la estación, creí que se habría extinguido a raiz de la certificación oficial de su nombre.Guigui ha escrit:He traslladat els darrers missatges relacionats amb la nova estació "Ernest Lluch" al fil creat a l'efecte on, a més, ja hi havia exactament el primer d'aquests missatges.
Entrada Autor: Guigui » 01 oct. 2009, 16:52
Entrada Autor: Guigui » 17 març 2010, 12:58
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026