Re: Nova línia de Rodalies: R8
Publicat: 20 juny 2011, 20:06
3000 viatgers al dia?
Quants passatgers porta al dia la R4 entre Martorell i Cerdanyola?
Quants passatgers porta al dia la R4 entre Martorell i Cerdanyola?
Aquesta frase em fa por. Perquè es pot entendre que si no té "bona acollida", entre d'altres, perquè ha estat mal concebuda, la trauran sense més.El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, ha explicat que si té bona acollida s'estudiarà ampliar la línia pels extrems, cap a Sant Celoni i Vilafranca, de manera que es convertiria "en una línia transversal completa".
Efectivamente, frases así dan pavor.Guigui ha escrit:Aquesta frase em fa por. Perquè es pot entendre que si no té "bona acollida", entre d'altres, perquè ha estat mal concebuda, la trauran sense més.El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, ha explicat que si té bona acollida s'estudiarà ampliar la línia pels extrems, cap a Sant Celoni i Vilafranca, de manera que es convertiria "en una línia transversal completa".
Vaya, no sabía que han dinamitado la estación de Castellbisbal para hacer transbordos...Santfeliuenc ha escrit:Nuevamente se penaliza a los usuarios con conexiones hacia y desde el Baix Llobregat. Es imposible realizar el trazado de Cornellà a la UAB vía Sant Feliu, Molins, El Papiol, Rubí y Sant Cugat... y en el recorrido inverso, cualquiera que desee ir de Sant Cugat, la UAB o Rubí a Sant Feliu, Sant Joan Despí o Cornellà, pues simplemente no puede. Pero no es que no pueda ahora, es que desde la puesta en marcha de la R7 tampoco se ha propiciado esto, por lo tanto siempre y por definición las comunicaciones y enlaces con el Baix Llobregat son sistemáticamente penalizados. Parece que lo que queremos es ver las autopistas y autovías hasta los topes a todas horas.
Curiós que per a acostar a Madrid els ciutadans dels confins més recòndits de les Espanyes sí que n'hi hagi. Deu ser una prioritat estratègica de nivell màxim.437.001 ha escrit:Els projectes de noves línies estan molt bé, però com comprendreu els dos, no está el horno para bollos. No hi ha un duro.