
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Jo directament proposo fer passar un tren d'aficionats per allà.


metring ha escrit:Proposo crear un fil de seguiment de l'agulla de Plaça Catalunya
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A traves de Sabadell ?Serie-1000-metro ha escrit:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell



Vist un 2100 a Bogatell, direcció Trinitat Nova, amb el número de torn 414, a les 9 menys poc d'aquest matí.
I jo aquest mati a la L2 informo que he vist moooooooltes 9000, les 2100 no trigaran gaire a prestar servei exclusivament a la L4 a aquest ritme.
Jo fins ara crec que hi ha 12 unitats 9000, perquè he vist fins el cotxe 9512, a no ser que no hagin vingut ordenades.EUKibo ha escrit:I jo aquest mati a la L2 informo que he vist moooooooltes 9000, les 2100 no trigaran gaire a prestar servei exclusivament a la L4 a aquest ritme.
Pel que fa a les 2100, jo les que he vist avui, he vist que eren de les primeres unitats, les que porten els seients negres.
Hola!
Avui torn 412 era un 1100.
Encara hi és el torn 414 el 2100.
Salutacions!
Avui torn 412 era un 1100.
Encara hi és el torn 414 el 2100.
Salutacions!
Jo avui he agafat la L4 que mai ho faig i esperant un 2100 abans de veure el tren pel tunel ja sabia que em venia un 1100 pel sorollas que feia. He vist molts 1100 encara a la L4, hi ha un que no se quin era perque anavo molt rapid el tren, pero es veia molta llum, suposu que seria un 2100 que te les finestres més grosses.
Normal que vegis molts 1100 a la L4.. Es la sèrie que hi ha a la L4
Vull dir que, per ara, les 2100 son 2 (poster 3 però ningú ho ha confirmat al fòrum), per tant, el normal es trovar-se la línea titular de la L4, es a dir, els 1100!
Vox

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Avui he pujat a la 2153-2154-2414-2155-2156 amb el torn 412 ó 413, però vaja, aquesta 2100 es la que porta setmanes a la L4. Una de les dues vaja.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3" 

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Quan vam anar al Triangle la sorpresa va ser trovarnos una 3000 reformada però no està encara en servei.sortrens ha escrit:A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3"
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
8)sortrens ha escrit:A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3"
Encara no són en circul·lació, company.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.
^^
És q això és el q estava previst des d'un principi, quedaran 3+2
És q això és el q estava previst des d'un principi, quedaran 3+2

Bé, ja està bé així, d'aquesta manera tindrem diversitat! Com també estaria bé que a la "L2" deixin unes quantes sèries 5000 per no cansarnos de veure sembre sèries "9000" i allò que deien que posaran també sèries 9000 a la "L5" no cansarnos de veure sempre les 5000. Ja posats, a la "L4" veurem una diversisat d'unitats amb les sèries 2100 i 9000. No estaria gens malament tot plegatmetring ha escrit:Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Confirmat:
Els 6000 estan a punto de caramelo.
Els 6000 estan a punto de caramelo.
VISCA!!!Mr. Baricentro ha escrit:Confirmat:
Els 6000 estan a punto de caramelo.

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
acabo de pujar a la L4 al 2149-2150, amb número de torn 414, una experiència molt curiosa anar per la L4 amb qualsevol cosa que no sigui un 1100
ES PELIGROSO ASOMARSE