O 4 nous trens en el sentit de 4 serveis mes ???
Em sona a 440's R a la R7 i 447 de les q sobrin a la R4
Hora i data actual: 22 juny 2026, 19:32
Entrada Autor: Serie9000 » 24 gen. 2007, 23:06
A Catinfo, al butlletí de les 23:00h no n'han dit res... Pero a l'ACN he trobat un article referent a 20000 noves places de rodalies, penjat avui a la nit, però no dóna cap explicació mésjordidr ha escrit:Acabo de sentir per Catalunya Radio que dema dintre el pla de xoc de renfe rodalies dema s'introduiran 4 civia a la linia de manresa
Entrada Autor: mikado » 25 gen. 2007, 07:26
Entrada Autor: Guigui » 25 gen. 2007, 10:16
Què, senyores i senyors, ens animem? Llàstima que la cosa no vagi per nosaltres...El Periódico ha escrit:Fomento respondió con su disposición a admitir todas las sugerencias que permitan mejorar el servicio.
Entrada Autor: Albert » 25 gen. 2007, 13:40
Entrada Autor: javi82 » 26 gen. 2007, 17:39
Si és verda, són 464 (Civia de 4 cotxes); si és groga, són 465 (de 5 cotxes); i si és vermella, són 463 (de 3). Els 4 q hi havia a BCN fins ara eren 465, els nous q són els q fan arribar a Molins són 464.EUKibo ha escrit:He vist que la M que acompanya el numero dels Civia nous es verda!
Entrada Autor: UT596001 » 26 gen. 2007, 18:56
Imagino perquè pugin fer composicions dobles de 464 i càpiguen a l'andana. Els "grossos" (465) no es poden posar en doble perquè no hi caben pràcticament a cap estació.EUKibo ha escrit:Interessant!!! I com es que els han portat més petits?? A més els Civia a Barcelona els fiquen d'un en un no? La ministra va dir que tots els trens els farien compo doble
Entrada Autor: Albert » 26 gen. 2007, 19:04
És una d'aquelles coses que caracteritzen la gestió de Renfe: intentar resoldre problemes amb mesures que no serveixen. I també és a causa de la precipitació dels polítics quan veuen perillar la poltrona: actuacions d'urgència anunciades "a bombo y platillo".UT596001 ha escrit:Imagino perquè pugin fer composicions dobles de 464 i càpiguen a l'andana. Els "grossos" (465) no es poden posar en doble perquè no hi caben pràcticament a cap estació.EUKibo ha escrit:Interessant!!! I com es que els han portat més petits?? A més els Civia a Barcelona els fiquen d'un en un no? La ministra va dir que tots els trens els farien compo doble
Entrada Autor: UT596001 » 26 gen. 2007, 19:06
Almenys té solució fàcil: prolongar la longitud de les andanes.Albert ha escrit:És una d'aquelles coses que caracteritzen la gestió de Renfe: intentar resoldre problemes amb mesures que no serveixen. I també és a causa de la precipitació dels polítics quan veuen perillar la poltrona: actuacions d'urgència anunciades "a bombo y platillo".UT596001 ha escrit:Imagino perquè pugin fer composicions dobles de 464 i càpiguen a l'andana. Els "grossos" (465) no es poden posar en doble perquè no hi caben pràcticament a cap estació.EUKibo ha escrit:Interessant!!! I com es que els han portat més petits?? A més els Civia a Barcelona els fiquen d'un en un no? La ministra va dir que tots els trens els farien compo doble
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026