Pues según esta noticia del ayuntamiento de Barberà, la línea 3 también prestará servicio en agosto
Les línies 1 i 3 de Bus urbà també donaran servei durant el mes d'agost Imprimir
Data de publicació: 17.07.08
Oficina premsa (Via pública)
Amb l'objectiu d'incentivar l'ús del transport públic, així com millorar la mobilitat dels ciutadans i ciutadanes, el consistori barberenc té previst fer extensiu, al mes d'agost, el servei d'autobusos de la línia L-,1 que connecta l'estació de RENFE amb Baricentro, i de la línia L-3 que cobreix els polígons industrials.
Els itineraris i horaris horaris seran el mateixos que la resta de l’any.
Horaris L-1:
· Pl. Espanya (Est. RENFE) a Baricentro
Feiners: les primeres sortides es realitzaran a les 8,30* - 9,15 - 10,40 i cada hora fins a les 22,40 h.
Dissabtes: les primeres sortides es realizaran a les 9,15 – 10,40 i cada hora fins les 21,40 h.
· De Baricentro fins Pl.Espanya (Est. RENFE)
Feiners: les primeres sortides es realitzaran a les 9,45 - 11,10 i cada hora fins a les 22.10 h.
Dissabtes: les primeres sortides es realitzaran a les 9,45 – 11.10 h i cada hora fins les 22.10 h.
Horaris L-3 de dilluns a divendres:
· Des de Plaça Espanya:
Feiners (dilluns a divendres): 5.25, 6.25, 7.25, 8.25, 13.25, 14.25, 15.25, 16.25, 17.25, 18.25, 19.25, 20.25, 21.40 hores
* Només té parada a Rda. Indústria i Rda. Sta. Maria
http://www.bdv.es/bdv/noticies/detall.p ... ticia=2842👍0👎0