Els dissabtes es habitual que el primer eixbus lleida girona i el ultim girona lleida sigui realitzat per gamon...sag470 ha escrit:Un Volvo Beulas Spica de Gamón fent el servei Eixbus Girona (17.30) -> Lleida.
Avistaments curiosos de busos
- Danilleida
- N7
- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
El 6913 por la 33. Ahora mismo en Diagonal - Ganduxer, sentido Z. Uni.
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
En la tarde de ayer:
- Visto el 2911 en la 32 a las 18:45 h. en Mare de Déu de Montserrat, sentido Sants.
- El 6717 en la V27 a las 18:55 h. bajando Felipe II, sentido playas.
- Y el 6770 en la H6 las 19 h. en Escocia, sentido Fabra i Puig.
- Visto el 2911 en la 32 a las 18:45 h. en Mare de Déu de Montserrat, sentido Sants.
- El 6717 en la V27 a las 18:55 h. bajando Felipe II, sentido playas.
- Y el 6770 en la H6 las 19 h. en Escocia, sentido Fabra i Puig.
Ja fa dies que algun 29xx corre per la 32. Dissabte i diumenge hi havia algun.El Maño amañado ha escrit:En la tarde de ayer:
- Visto el 2911 en la 32 a las 18:45 h. en Mare de Déu de Montserrat, sentido Sants.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Podría haber sido el 1212, para mayor recochineo.scubydu ha escrit:Esta tarde el 1209 haciendo la H12!!!!. Vamos, de traca...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N2
- Entrades: 10
¡Primer mensaje qué hago al foro! A la línea 24 vi un 29XX y el 2415. Últimamente parece qué autobuses diferentes de lo habitual.
Avui el 6777 al H6 al migdia, vehicle de reforç o substitut d'algun articulat?
Un estiu més estem davant un nou episodi de manca de vehicles a TMB, i ja no parlo únicament d'articulats. Cada dia hi ha conductors que no poden fer el seu servei per la falta de busos aptes per circular. Amb les altes temperatures els cotxes pateixen més i sorgeixen més averies. Crec que s'han donat de baixa precipitadament alguns busos que podrien haver aguantat circulant almenys fins la tardor. Aquest fet provoca avistaments com els que es comenten en aquest fil.
El 4403 está fastidiando cada día en cualquier línea que no le corresponde!Arnau 3506 ha escrit:Ayer 4416 en la 76 y hoy 4403 también en la 76 TMB.

I tant, i ara la picaresca amb els articulats. Fa dies que veig a la V21 busos estàndard, alguns 26XX s'hi colen. Busos articulats que hauran tret per posar a altres línies de platja que duen estàndards, com la 45, entre d'altres.erbuki ha escrit:Un estiu més estem davant un nou episodi de manca de vehicles a TMB, i ja no parlo únicament d'articulats. Cada dia hi ha conductors que no poden fer el seu servei per la falta de busos aptes per circular. Amb les altes temperatures els cotxes pateixen més i sorgeixen més averies. Crec que s'han donat de baixa precipitadament alguns busos que podrien haver aguantat circulant almenys fins la tardor. Aquest fet provoca avistaments com els que es comenten en aquest fil.
Si no s'haguessin ventilat la majoria dels 3300, ara no hi hauria tant problema. A Horta des de que han arribat els 3500 nous, fan assignacions un pel rares.
El metro de Barcelona amb motoristes!
A Horta hi ha el 45 que necessita articulats a l'estiu (en detriment sobretot de la V15 i V21). A Triangle hi ha la V13, V27 i el 36 que els hi assignen articulats (en detriment de l'H6, 7 i 33) i a Zona necessiten articulats la D20 i el 59 (en detriment de l'H8, H10, H12 i H16 que s'hi veuen bastants busos estàndard). Crec que per línia hi cauen uns 4 o 5, que serveixen per distribuir els articulats "sobrants" a les linies esmentades anteriorment més algun reforç (per exemple el 68 o 109).Miquel ha escrit:I tant, i ara la picaresca amb els articulats. Fa dies que veig a la V21 busos estàndard, alguns 26XX s'hi colen. Busos articulats que hauran tret per posar a altres línies de platja que duen estàndards, com la 45, entre d'altres.erbuki ha escrit:Un estiu més estem davant un nou episodi de manca de vehicles a TMB, i ja no parlo únicament d'articulats. Cada dia hi ha conductors que no poden fer el seu servei per la falta de busos aptes per circular. Amb les altes temperatures els cotxes pateixen més i sorgeixen més averies. Crec que s'han donat de baixa precipitadament alguns busos que podrien haver aguantat circulant almenys fins la tardor. Aquest fet provoca avistaments com els que es comenten en aquest fil.
Si no s'haguessin ventilat la majoria dels 3300, ara no hi hauria tant problema. A Horta des de que han arribat els 3500 nous, fan assignacions un pel rares.
A la V21 mai se li han tret articulats, ja que carrega el que carrega. De fet, en temps del 10, en els seus inicis se servia en estàndard a excepció precisament dels estius, que entraven tots els articulats, i així va ser durant uns anys fins que s'hi van quedar per sempre.erbuki ha escrit:A Horta hi ha el 45 que necessita articulats a l'estiu (en detriment sobretot de la V15 i V21). A Triangle hi ha la V13, V27 i el 36 que els hi assignen articulats (en detriment de l'H6, 7 i 33) i a Zona necessiten articulats la D20 i el 59 (en detriment de l'H8, H10, H12 i H16 que s'hi veuen bastants busos estàndard). Crec que per línia hi cauen uns 4 o 5, que serveixen per distribuir els articulats "sobrants" a les linies esmentades anteriorment més algun reforç (per exemple el 68 o 109).Miquel ha escrit:I tant, i ara la picaresca amb els articulats. Fa dies que veig a la V21 busos estàndard, alguns 26XX s'hi colen. Busos articulats que hauran tret per posar a altres línies de platja que duen estàndards, com la 45, entre d'altres.erbuki ha escrit:Un estiu més estem davant un nou episodi de manca de vehicles a TMB, i ja no parlo únicament d'articulats. Cada dia hi ha conductors que no poden fer el seu servei per la falta de busos aptes per circular. Amb les altes temperatures els cotxes pateixen més i sorgeixen més averies. Crec que s'han donat de baixa precipitadament alguns busos que podrien haver aguantat circulant almenys fins la tardor. Aquest fet provoca avistaments com els que es comenten en aquest fil.
Si no s'haguessin ventilat la majoria dels 3300, ara no hi hauria tant problema. A Horta des de que han arribat els 3500 nous, fan assignacions un pel rares.
El 45, abans que articulats, el que necessita és més freqüència de pas.
El metro de Barcelona amb motoristes!
L'H10 cada cop porta més estàndards i menys articulats. Aquesta setmana, servida per tot tipus d'estàndards de gas (al 50% amb articulats). Fins ara, alguns estàndards s'intercalaven amb els dobles, però, amb la marxa d'articulats a les línies de platja, els estàndards ja arriben quasi a la meitat dels torns de l'H10. I imagineu com van de plens... 
És obvi que TMB té una falta d'articulats important, i té un excés d'estàndards i midis. D'això en vaig poder parlar amb personal de TMB a l'expo del Ral·libús BCN-Caldes. Em van dir que no ténen més pressupost, ni l'AMB ni l'Ajuntament els hi vol augmentar per la compra de més articulats i m'han reconegut que en necessiten molts més i a més línies, però han de ficar estàndards per què no els hi queda una altra.

És obvi que TMB té una falta d'articulats important, i té un excés d'estàndards i midis. D'això en vaig poder parlar amb personal de TMB a l'expo del Ral·libús BCN-Caldes. Em van dir que no ténen més pressupost, ni l'AMB ni l'Ajuntament els hi vol augmentar per la compra de més articulats i m'han reconegut que en necessiten molts més i a més línies, però han de ficar estàndards per què no els hi queda una altra.
Salvem l'Estació de França!
Tendrían que estar pensando en esto... (es un Maxi Train, de la firma Göppel)m.h.t. ha escrit:L'H10 cada cop porta més estàndards i menys articulats. Aquesta setmana, servida per tot tipus d'estàndards de gas (al 50% amb articulats). Fins ara, alguns estàndards s'intercalaven amb els dobles, però, amb la marxa d'articulats a les línies de platja, els estàndards ja arriben quasi a la meitat dels torns de l'H10. I imagineu com van de plens...
És obvi que TMB té una falta d'articulats important, i té un excés d'estàndards i midis. D'això en vaig poder parlar amb personal de TMB a l'expo del Ral·libús BCN-Caldes. Em van dir que no ténen més pressupost, ni l'AMB ni l'Ajuntament els hi vol augmentar per la compra de més articulats i m'han reconegut que en necessiten molts més i a més línies, però han de ficar estàndards per què no els hi queda una altra.
También hay un modelo Midi Train. Iría perfectamente para la B20.

- oscsanchez6
- N5
- Entrades: 158
- Ubicació: Barcelona, Catalunya
No és només això. La fantàstica compra d'autobusos articulats de la sèrie 63xx (de gairebé 80 unitats) fa que molts dels autobusos de la cotxera de Z.Franca (que opera les línies H10, H12, H16, 59, D20, etc) estiguin avariats.m.h.t. ha escrit:L'H10 cada cop porta més estàndards i menys articulats. Aquesta setmana, servida per tot tipus d'estàndards de gas (al 50% amb articulats). Fins ara, alguns estàndards s'intercalaven amb els dobles, però, amb la marxa d'articulats a les línies de platja, els estàndards ja arriben quasi a la meitat dels torns de l'H10. I imagineu com van de plens...
És obvi que TMB té una falta d'articulats important, i té un excés d'estàndards i midis. D'això en vaig poder parlar amb personal de TMB a l'expo del Ral·libús BCN-Caldes. Em van dir que no ténen més pressupost, ni l'AMB ni l'Ajuntament els hi vol augmentar per la compra de més articulats i m'han reconegut que en necessiten molts més i a més línies, però han de ficar estàndards per què no els hi queda una altra.
Dilluns, a les 11 del matí hi havien més de 10 conductors esperant a tenir un bus disponible (ni tan sols tenien estàndards) a la cotxera de Zona Franca. Més d'un portava esperant des de les 5...
-
- N5
- Entrades: 112
6033 a la 109 vist ara mateix a Pl. Espanya sentit Estació de Sants
Vist i agafat l'articulat 3424 fent el 34.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.