La prolongació de la L1 tant per la part sud fins al Prat com la part nord fins a Badalona és viable. A la part sud, la L1 hauria d'arribar fins a l'actual estació del Prat per enllaçar amb Rodalies i l'L9 Sud, que és de fet tal i com s'havia projectat anteriorment per la Generalitat. Pel que respecta a la part nord, estic a favor de portar la L1 fins a l'estació de Rodalies de Badalona per tal de facilitar un intercanviador que permeti un accés ràpid des del Maresme a Sta. Coloma.
Pel que fa a l'L2, jo em quedo amb la opció 2 que proposa l'Adolescent, és a dir fins al Pomar.
La L3 fins a Trinitat Vella és més que necessària... no cal dir que aquesta prolongació seria un revulsiu important de cara a millorar les comunicacions de la zona nord, ja que permetria arribar als barris de Roquetes, Guineueta, Sant Genís, Vallcarca-Penitents... des de Santa Coloma i Badalona amb només un sol transbord. A la part sud, la L3 ha d'arribar fins a Esplugues.
La L11 fins a Montcada i Reixac és totalment prescindible, aquest municipi té vàries estacions de Rodalies repartides que permet arribar a BCN amb un temps de trajecte d'entre 10-15 minuts. Per tant no ho veig necessari.