Aquí surt el tren especial, que al final no se que en faran si tornen amb avió.
Augment de l'oferta per l'erupció volcànica d'Islàndia
-
jordigt2008
- N6

- Entrades: 207
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
- Contacta:
Re: Augment de l'oferta per l'erupció volcànica d'Islàndia
Si, http://www.adif.es/AdifWeb/estacion_mos ... 33g5af&t=S
Aquí surt el tren especial, que al final no se que en faran si tornen amb avió.
Aquí surt el tren especial, que al final no se que en faran si tornen amb avió.
-
jordigt2008
- N6

- Entrades: 207
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
- Contacta:
Acabo de sortir per RAC1 jajaUT440_132M ha escrit:Però escoltant RAC1, diuen que el Prat ha re-obert a les 22 i que sembla que no hi haurà problemes perquè l'expedició blaugrana torni amb avió cap a Barcelona.
*Edito: Confirmat, el Barça torna amb avió.
