Idees per al bànner
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Gràcies! 
El d'abans era una 'cutre-prova'.

El d'abans era una 'cutre-prova'.

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Si les notícies sobre la mort del vigilant jurat a l'estació de Castelldefels es anéssin confirmant, penso que aquest home mereixeria un homenatge en forma de canvi temporal del banner del fòrum.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
És una bona idea, ara, caldria decidir si posar nom o no, alguna foto, o com fer-ho.Fran-Ikarus ha escrit:Si les notícies sobre la mort del vigilant jurat a l'estació de Castelldefels es anéssin confirmant, penso que aquest home mereixeria un homenatge en forma de canvi temporal del banner del fòrum.
Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
Perfecte!Dr. T ha escrit:Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
I si hi cap... "Tots som Rafael" (o Rafa, si li deien així...)Ferry1ac1 ha escrit:Perfecte!Dr. T ha escrit:Jo hi posaria una franja tota negra amb un "PROU" ben gran i a sota, en diverses línies:
- actes vandàlics
- incivisme
- violència
Ja tenim nou baner, dissenyat de nou per en canalcole, inspirat en el moment tant lamentable que estem vivint de vandalisme i agressivitat als transports.
El títol del fil ha sigut adaptat perquè serveixi de recollida general d'idees sobre nous bànners, ja que convé canviar-los de tant en tant per mostrar que al Fòrum no ens quedem parats amb les idees.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui hem tornat a tenir baner no-festiu, ja han acabat els Nadals, què hi farem!
Com que avui comencen les rebaixes, i als transports, com tots sabeu, no n'hi han precisament, us prova un baner reivindicatiu en contra de la salvatge pujada de preus?

Com que avui comencen les rebaixes, i als transports, com tots sabeu, no n'hi han precisament, us prova un baner reivindicatiu en contra de la salvatge pujada de preus?
Tots? Mai més no tornarà a ser Nadal? Es la millor notícia que he llegit en anys...metring ha escrit:ja han acabat els Nadals
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
I si per Sant Jordi o Setmana Santa en feu un d'especial? Tipus Viquipèdia o tipus Google, no sé si m'enteneu...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
- Entrades: 1171
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Ubicació: Barcelina
Avui he vist que heu posat un de Bones Festes, per part meva és molt BonicAdolescent barceloní ha escrit:I si per Sant Jordi o Setmana Santa en feu un d'especial? Tipus Viquipèdia o tipus Google, no sé si m'enteneu...

Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Tot un detall, però si disposeu d'alguna foto d'algun tren d'hivern o alguna via nevada m'agradaria encara més!raulitinbcn ha escrit: Avui he vist que heu posat un de Bones Festes, per part meva és molt Bonic![]()
Bones festes a tothom!
- raulitinbcn
- N8
STOP Imprudències, les temeritats costen car. Bon lema i sobretot la foto, es la R2 Sud per Segur de Calafell o per allà, no?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Les imprudències són tot un problema, però crec que encara ho és més el reforç del paper del transport públic.
Proposo fer un banner on es vegi un tren de rodalies en una estació amb molta gent o un bus descarregant molt de passatge i posar un lema com el que fan servir els ferroviaris: per un transport públic social o alguna cosa similar.
Proposo fer un banner on es vegi un tren de rodalies en una estació amb molta gent o un bus descarregant molt de passatge i posar un lema com el que fan servir els ferroviaris: per un transport públic social o alguna cosa similar.
- raulitinbcn
- N8
Aixó de que al nadal poseu Bànners diferents, està molt bé. Jo em vaig registrar fa un 11 mesos, i ens bànners nou que he vist, els he vist en 1 mes, el de nadal, el de STOP ATROPELLAMENTS i aquest, el dels 150 anys de ... Us faig una pregunta, podrieu fer més bànners? I si voleu els faig jo, eee
I també una cosa, al wiki, podrieu fer una pàgina amb el recull de tots els bànners que em tingut, com els ''doodles'' de Google.

Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Anirem fent, ara que tinc una mica més de tempsraulitinbcn ha escrit:Aixó de que al nadal poseu Bànners diferents, està molt bé. Jo em vaig registrar fa un 11 mesos, i ens bànners nou que he vist, els he vist en 1 mes, el de nadal, el de STOP ATROPELLAMENTS i aquest, el dels 150 anys de ... Us faig una pregunta, podrieu fer més bànners? I si voleu els faig jo, eeeI també una cosa, al wiki, podrieu fer una pàgina amb el recull de tots els bànners que em tingut, com els ''doodles'' de Google.

Ara, si hi han idees i en voleu fer, igual fem concurs i tot!
Bona idea la de la Wiki!
El del soterrament del tren de Sarrià no l'havia vist! Molt bo.