Encara que deuria ser " afotar-lo" per anar bé...
Per cert, Hi ha algun tipus de premi per aixo?, com per exemple una T-10 de 6 zones?
metro3001
Hora i data actual: 24 juny 2026, 11:58
Entrada Autor: metro3001 » 05 ago. 2011, 12:20
Entrada Autor: Miquel » 27 des. 2011, 12:45
Encara està previst que el posin al túnel de l'estació del Carmel, o seguirà al dipòsit?El LLOP ha escrit:No, no es cremarà res. Durant l'any 2010 es van fer forces simulacres d'incendi amb unitats de la sèrie 5000 i estan totes en perfectes condicions.
Entrada Autor: El LLOP » 27 des. 2011, 14:11

Entrada Autor: jsantos233 » 03 jul. 2012, 19:22

Entrada Autor: metring » 03 jul. 2012, 19:52
Efectivament, ho és, jo també hi vaig ser aquell dia. Hi ha un tros de via per a que el tren s'"aguanti". I per sort, ara els "tipejus" aquests no hi poden accedir, però el pobre està fet una pena de pintarrajeades!!👍65jsantos233 ha escrit:Estava mirant la web d'en José Mora i he vist la seguent foto feta al Triangle el mes passat de juny:
Lo del fons a la dreta sembla un 1100, no? Em ve al cap un parell de coses:
a)Si a aquesta nau no hi ha cap via, això vol dir que no tenen pensat fer viatges amb el 1100 en els proxims anys
b)Si a) es cert, al menys sembla que no estarà al abast dels grafitaires, lo cual es bo.
c)I si fos un altre 1100?(ja imagino que no...)

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 jul. 2012, 09:30
Malauradament, per deduïr això no cal fer-ho en base a la ubicació del 1100 (si l'han posat allà amb certa facilitat, també amb certa facilitat el tornarien a les vies de cara a preparar-lo per a un viatge). N'hi ha prou amb el fet que no se'n parla de fer-ho, a Fundació TMB, directamentjsantos233 ha escrit:a)Si a aquesta nau no hi ha cap via, això vol dir que no tenen pensat fer viatges amb el 1100 en els proxims anys

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 28 jul. 2012, 16:13
Entrada Autor: xabuca » 29 jul. 2012, 22:08
Crec que la composició que hi ha al triangle són dos cotxes motors (les que van usar per fer les proves del viaducte de linia 10) i després hi ha la composició M-R-M a les cotxeres de Vall d'Hebron.ferroviario_catalan ha escrit:Entonces el 1100 vuelve a estar de nuevo el las cocheras de el triangle?

Entrada Autor: Ganz » 30 jul. 2012, 13:43
És justament a la inversa.xabuca ha escrit:Crec que la composició que hi ha al triangle són dos cotxes motors (les que van usar per fer les proves del viaducte de linia 10) i després hi ha la composició M-R-M a les cotxeres de Vall d'Hebron.ferroviario_catalan ha escrit:Entonces el 1100 vuelve a estar de nuevo el las cocheras de el triangle?

Entrada Autor: jsantos233 » 30 jul. 2012, 15:43

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 07 maig 2013, 19:22



Entrada Autor: Adolescent barceloní » 07 maig 2013, 20:06
El que dubto jo és: com van portar-lo fins allí si no hi ha catenària ni connexió amb la xarxa?alf_ ha escrit:¿Y que hacía ahí?
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026