Quan es varen inagurar els WC de pagament a Madrid, va sortir per TV, i es podia veure un espai agradable,decorat,amb música ambiental,i servei ates per persones, no per máquines, i també hi habia un espai on venien certs articles, que si es feia una compra, abonaben el cost del servei de WC.En principi em va semblar prou bé. Seria interesant que algú expliqués aci, la seva experiencia.
Si a Sants, fan alguna cosa semblant, que hi hagi un personal que mantingui continuament els WC en perfecte estat,etc etc, en sembla prou bé i de pas també donará feina per unes cuantes persones (Ja sé que algú dirá, que ara també treballa gent fen la neteja, cada "x" temps, ara bé si son de pagament, la exigencia amb la neteja, aixi con la frequencia, ben segur que seran molt diferents). També si son de pagament, faran desapareixer, tota una serie de xusma, que pulula per les estacións, i que als WC només van per si poden fotre alguna cosa, per esnifar, fumar etc. i que son un tipus de gentusa, que no es precisament molt cuidadosa amb les instalacions. Personalment estic d´acord amb la nova norma,encara que seria de recomanar que als viatgers (previa presentació d´un bitllet válit) o als clients dels comerços que hi han a l´estació sels abonés el servei. Cada dia es més normal veure a ciutats turistiques, serveis de WC de pagament,atesos per personal, i ho trebem lo mes normal. ¿Perqué aci ens sembla malament? , Aquest estiu pasat vaig estar per varies ciutats d´italia,i els WC públics del carrer eren de pagament, controlats i nets. Potser algú dirá que "pixar o *******" es una necesitat, donç bé,també ho es el beure o menjar, i ho tenim que pagar.
Salutacions (De casa, sortiu, beguts,menjats,pixats i cagats)



