https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 9&lawType=
D'altra banda, els 30 Solaris híbrids per al NitBus ja han arribat a Barcelona. D'aquests, 8 ja s'han entregat a TUSGSAL; la resta els té TMB a la Zona Franca.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 22:49
Entrada Autor: m.h.t. » 12 nov. 2021, 18:11
Entrada Autor: m.h.t. » 25 nov. 2021, 20:26
TMB publica la correcció de justificació.
Entrada Autor: m.h.t. » 03 des. 2021, 12:37
Entrada Autor: m.h.t. » 28 gen. 2022, 20:52
Entrada Autor: m.h.t. » 21 feb. 2022, 19:08
Entrada Autor: sag470 » 26 feb. 2022, 22:13
Entrada Autor: sag470 » 04 març 2022, 21:45
Ara mateix amb l'obertura del sobre 2, els eléctrics estan en aquest ordre: Mercedes, Ebusco, Man, Iveco, Irizar, VanHool, Caetano, Volvo, BYD y Solaris.m.h.t. ha escrit: ↑28 gen. 2022, 20:52 Rècord de participació al concurs de busos elèctrics. Han presentat oferta 11 fabricants!!![]()
Per ordre d'inscripció, són els següents:
- Van Hool, Solaris, Swich, Ebusco, Irizar, MAN, BYD, Volvo, Caetano, IVECO i Evobus (Mercedes)
Pel que fa als busos híbrids se n'han presentat tan sols 2 fabricants:
- Solaris i Volvo
Entrada Autor: m.h.t. » 15 març 2022, 21:17
Els 21 estàndards i 12 articulats seran tots Volvo 7900sag470 ha escrit: ↑26 feb. 2022, 22:13 Nova comanda per aquest any:
- 3 minibus urbà diesel
- 21 autobusos urbans standar híbrid diesel
- 12 autobusos urbans articulats híbrid diesel
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn
Entrada Autor: sag470 » 02 abr. 2022, 23:28
Entrada Autor: m.h.t. » 03 abr. 2022, 19:22
Ambdós fabricants han "tirat els preus" pel terra; tant que els han requerit de justificar-los.

Entrada Autor: sag470 » 15 maig 2022, 18:00
Entrada Autor: sag470 » 21 maig 2022, 10:59
Els minibusos seran Indcar Mobi.m.h.t. ha escrit: ↑15 març 2022, 21:17Els 21 estàndards i 12 articulats seran tots Volvo 7900sag470 ha escrit: ↑26 feb. 2022, 22:13 Nova comanda per aquest any:
- 3 minibus urbà diesel
- 21 autobusos urbans standar híbrid diesel
- 12 autobusos urbans articulats híbrid diesel
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn![]()
Ha estat l'única oferta presentada. Respecte als 3 micros, se la juguen Indcar i Steinborn.
Per altra banda, Avanza Baix Llob. ha tret concurs propi per adquirir 89 nous busos de tota tipologia. En parlo al fil corresponent.
Entrada Autor: m.h.t. » 17 juny 2022, 17:28

Entrada Autor: m.h.t. » 07 jul. 2022, 19:43
https://www.amb.cat/ca/web/amb/actualit ... 6691/11696En una sessió extraordinària, el Consell Metropolità ha aprovat el finançament, per part de l'AMB, de la compra de 39 autobusos elèctrics i 17 d'híbrids, que s'incorporaran a la flota de bus metropolità per donar servei a la ciutadania del territori.
La compra d'aquests vehicles es farà a través de l'operador públic TMB, tot i que els autobusos estaran destinats a la xarxa gestionada per la resta d'operadors privats.
Inversió milionària
El finançament d'aquests nous vehicles serà possible gràcies als fons Next Generation de la Unió Europea. La inversió total d'aquesta operació ascendeix a 38.687.801,18 €, que seran transferits a TMB per part de l'AMB, progressivament, entre els anys 2022 i 2035.
D'aquesta manera, l'any 2023, la flota de Bus Metropolità de l'AMB passarà a tenir un 52% d'híbrids dièsel-elèctric, un 2% d'híbrids endollables i un 9% d'elèctrics.
Entrada Autor: fgc113 » 12 jul. 2022, 01:55
Entrada Autor: sag470 » 06 abr. 2023, 21:51
Els Ebusco que havien d'arribar al juny-juny s'atrassen a setembre.m.h.t. ha escrit: ↑03 abr. 2022, 19:22Ambdós fabricants han "tirat els preus" pel terra; tant que els han requerit de justificar-los.
Així, Ebusco els ha ofert per 554.750€ cadascun i BYD per 567.187€/unitat als respectius lots.
A més, s'han compromès a assumir-ne el manteniment i/o substitució de bateries i motors de franc durant tota la vida útil prevista (15 anys).
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026