Atenció: regalem llibres

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
andres
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: Badalona-Artigas- Segur de Calafell

Re: Atenció: regalem llibres

Entrada Autor: andres » 29 ago. 2024, 10:35

A mi no me sale, si no es molestia lo intentare la próxima semana , ya que en estos momentos estoy fuera de Barcelona. Gracias
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 29 ago. 2024, 12:12

andres ha escrit: 29 ago. 2024, 10:35 A mi no me sale, si no es molestia lo intentare la próxima semana , ya que en estos momentos estoy fuera de Barcelona. Gracias
Leído! De acuerdo, ya te enviaremos mail la semana que viene.
00



bcnphotos269
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: bcnphotos269 » 04 set. 2024, 21:42

metring ha escrit: 27 ago. 2024, 16:50 Traiem un altre llibre! La Enciclopedia de trenes y locomotoras, un libre contundent. Qui el vol?
Bona tarda, encara en queda algun? Merci!!!
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 04 set. 2024, 22:28

Hola! Queda l'enciclopèdia citada, si la vols és teva!
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 05 set. 2024, 09:37

Another one!
00
Fitxers adjunts
IMG_20240905_093549~3.jpg



Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 415
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 05 set. 2024, 16:34

metring ha escrit: 27 ago. 2024, 16:50 Traiem un altre llibre! La Enciclopedia de trenes y locomotoras, un libre contundent. Qui el vol?
Jo també el tinc, fa temps que no el miro. Tenen molt bona pinta tots.
Sandy
00


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 1092
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » 08 set. 2024, 02:02

metring ha escrit: 05 set. 2024, 09:37Another one!
Aquest llibre en concret de la biblia salmerònica, no el tinc.

El vull, si us plau, si pot ser. Gràcies.
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 08 set. 2024, 17:21

oscar440 ha escrit: 08 set. 2024, 02:02
metring ha escrit: 05 set. 2024, 09:37Another one!
Aquest llibre en concret de la biblia salmerònica, no el tinc.

El vull, si us plau, si pot ser. Gràcies.
Val, adjudicat!
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 08 set. 2024, 17:24

Ara toca un altre!
00
Fitxers adjunts
IMG_20240908_172231~2.jpg



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2412
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 29 nov. 2024, 15:49

metring ha escrit: 08 set. 2024, 17:24 Ara toca un altre!
Hola,

Aquest encara el teniu disponible?
00


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 29 nov. 2024, 23:15

Platanito ha escrit: 29 nov. 2024, 15:49
metring ha escrit: 08 set. 2024, 17:24 Ara toca un altre!
Hola,

Aquest encara el teniu disponible?
Hola! Doncs sí, encara el tenim, t'interessa?
00



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2412
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 30 nov. 2024, 18:24

Si no el vol ningú més, sí.
00


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 30 nov. 2024, 19:14

Platanito ha escrit: 30 nov. 2024, 18:24 Si no el vol ningú més, sí.
Adjudicat, aleshores! Ja parlarem de com donar-te'l per privat.
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 08 gen. 2025, 21:55

Vinga, avui apart de llibres, calendaris i revistes!

El primer que demani alguna d'aquestes coses se la queda, i cal quedar per recollir.
00
Fitxers adjunts
IMG_20250108_215212~2.jpg



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2412
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 09 gen. 2025, 10:44

El llibre dels Vehicles Històrics parla també dels cotxes de metro preservats, o només de busos i tramvies?

I el que sembla un calendari de paret, té fotos històriques?
00


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 09 gen. 2025, 12:09

Platanito ha escrit: 09 gen. 2025, 10:44 El llibre dels Vehicles Històrics parla també dels cotxes de metro preservats, o només de busos i tramvies?

I el que sembla un calendari de paret, té fotos històriques?
Si, també parla de metros (al menys aquí se'n recorden).

I el calendari, té fotos de diferents èpoques :D
00



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2412
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » 09 gen. 2025, 20:48

He trobat el llibre dels vehicles històrics aquí:
https://www.acemabcn.org/wp-content/upl ... de-TMB.pdf

Em sembla que aquest cop no m'interessa.
00


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

rpc2209
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: rpc2209 » 10 gen. 2025, 18:07

metring ha escrit: 08 gen. 2025, 21:55 Vinga, avui apart de llibres, calendaris i revistes!

El primer que demani alguna d'aquestes coses se la queda, i cal quedar per recollir.
M'interessa la revista de Via Libre.
00



França451
N9
N9
Entrades: 2559
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 10 gen. 2025, 18:47

Venga, me apunto a este tren: si todavía es posible me gustaría tener:
A) uno de los calendarios y
B) el folleto de la línea 9.

Es posible?
00


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 10 gen. 2025, 21:57

rpc2209 ha escrit: 10 gen. 2025, 18:07
metring ha escrit: 08 gen. 2025, 21:55 Vinga, avui apart de llibres, calendaris i revistes!

El primer que demani alguna d'aquestes coses se la queda, i cal quedar per recollir.
M'interessa la revista de Via Libre.
Revista adjudicada! :ok Ja parlarem els detalls de com recollir-la en privat.
00



Respon

Torna a “Oci i divertiments”