Part 1: http://es.youtube.com/watch?v=3EZOjKxuNJM
Part 2: http://es.youtube.com/watch?v=qtJxWmaqJrA
I edito per afegir-ne un altre:
http://es.youtube.com/watch?v=utJ4S18WLqU
Hora i data actual: 17 jul. 2026, 01:17

Entrada Autor: victorcasta » 03 oct. 2008, 01:11
Entrada Autor: sortrens » 03 oct. 2008, 19:19

Entrada Autor: victorcasta » 04 oct. 2008, 19:58
Aquests vídeos són dos exemples, sent casualitat que els dos siguin a Madrid, però ja he llegit força cops queixes als diaris d'aquí sobre taxistes estafadors.sortrens ha escrit:Per tant els taxistes catalans son més honrats
Entrada Autor: megapauer » 06 oct. 2008, 14:53
L'utilització dels carrers "semafòrics" és una pràctica habitual, ja que els exhimeix de culpa i els incrementa el benefici, ja que a 18 euros l'hora és francament un bon preu per no fer res.victorcasta ha escrit:Després de dos cops d'anar en taxi -per la nit- des de València/Av. Meridiana fins a Pl. Catalunya per la Gran Via (on t'has de parar a cada semàfor), vaig optar per demanar expressament que anéssin pel carrer Aragó, on hi ha una 'ona verda'.
Entrada Autor: Guigui » 29 oct. 2008, 01:11
Entrada Autor: megapauer » 29 oct. 2008, 19:58

Entrada Autor: taxista_xungo » 17 nov. 2008, 22:44

Entrada Autor: victorcasta » 17 nov. 2008, 23:13

Entrada Autor: taxista_xungo » 18 nov. 2008, 00:59

Entrada Autor: victorcasta » 18 nov. 2008, 01:07
Entrada Autor: megapauer » 18 nov. 2008, 07:46
Sens dubte. I sé que la diferència s'activa a 20-25 km/h (no recordo si un o l'altre).taxista_xungo ha escrit:- Els taximetres marquen temps quan estan parats (hora d'espera) i preu per kìlòmetre quan es mouen, per tant el taxímetre una mica més que el preu de la baixada de bandera més un tant per kilòmetre al final de la carrera. Si vol preus més baixos pot regatejar amb el taxista com es fa al tercer món, a veure si accepta un preu més baix.
Jo no soc un sant, més aviat el contrari, pel nick està clar, però vosaltres que suposadament teniu educació i de ben segur més peles que jo, us creieu massa bons.
Entrada Autor: megapauer » 18 nov. 2008, 07:49
TAN ME FOTEN ELS DEMÉS. Jo, si els pesco, els donaré canya igual.taxista_xungo ha escrit:No insisteixis intentant-me convèncer de la "maldat intrínseca" del taxista, perquè no m'ho empasso: la picaresca està a tot arreu amb exactament la mateixa proporció. Si el teu cap s'empenya en buscar bons i dolents i prejutjar perquè resulta més fàcil que intentar jutjar a cadascú a posteriori, endavant!

Entrada Autor: taxista_xungo » 18 nov. 2008, 23:19

Entrada Autor: victorcasta » 18 nov. 2008, 23:30
No sóc funcionari, per això t'he posat l'exemple d'on treballo: el registre de la propietat. Els funcionaris cobren de pressupostos públics, com els treballadors de transport públic, en canvi, nosaltres, cobrem en funció del que facturem. I com que ara no es ven res, no veiem un duro. Per tant, jo no estic equilibrat, depenc d'uns ingressos que no puc controlar ni incentivar per poder cobrar jo.taxista_xungo ha escrit:Victorcasta: tens raó, m'has atrapat en un atac de fàstic. Si jo treballés de funcionari també seria una persona equilibrada com tu, pots estar ben segur.

Entrada Autor: taxista_xungo » 19 nov. 2008, 16:16
Entrada Autor: megapauer » 20 nov. 2008, 10:50
Reitero un cop més que les llicències no tenen cap preu estipulat.taxista_xungo ha escrit:Victorcasta, em sap greu que estiguis passant un mal moment econòmic, si ets mileurista t'animo a fer-te taxista, precisament ara les llicències han caigut de preu en picat: 85.000 euros. Et guanyaràs el menyspreu general (reflexat al fil de missatges) però també la independència personal.

Entrada Autor: taxista_xungo » 20 nov. 2008, 17:28
Entrada Autor: Guigui » 20 nov. 2008, 17:32
Traductor, intèrpret...taxista_xungo ha escrit:Hi ha poques opcions més per ser empresari propi. En saps alguna més?
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026