En el meu cas particular, no ho estic per sistema, però no em negaràs que el de la C-33 a Montcada fa feredat. Però vaja, sempre es pot adduir allò de la utilitat pública, que per algun lloc havia de passar, que no hi havia gaire habitatges quan es va construir... Tot d'arguments que tenen la seva validesa objectiva, validesa que, tanmateix, sembla desaparèixer del tot quan es tracta de soterrar ferrocarrils a tort i a dret.Danzig ha escrit:també esteu en contra dels viaductes???
Mireu, les dues grans ciutats de Portugal, Lisboa i Porto, han tingut una evoluciĂł demogrĂ fica força semblant a Barcelona en els darrers 50 anys (cosa que, d'altra banda, no es pot dir de Londres, ParĂs o Viena, per exemple). A Porto, fins i tot, han reaprofitat per al metro una lĂnia de tren que durant alguns anys va estar en desĂşs i que passa pel bell mig de la ciutat en una zona densament habitada. Doncs han soterrat aquell tram? No! A Lisboa, la lĂnia que contorna el centre des de l'Estação de Oriente al Ponte 25 de Abril per Entrecampos tambĂ© transcorre per una zona densament habitada. I l'han soterrat? Tampoc! I estem parlant de ciutats que tambĂ© tenen escassedat d'habitatge, on la gent va a viure cada cop mĂ©s a l'extrarradi, ras i curt, fenòmens sociodemogrĂ fics molt semblants als que tenim a l'RMB.





