Hola!
Referent a la primera pregunta: de moment fare un cotxe, cuan em recuperi economicament fare el segon, i aixi fins a fer els 5 cotxes, un cop acabat el primer, ja si podrà viatjar amb ell, perque el primer que faig estarà motoritzat, el resto segurament seran remolcs en forma de cotxe motor de 1000, pero i a la posibilitat de que algun mes sigi motor.
Ex: composició real dels 1000ls: M+M+R+M+M
composició 1000 a 5 polsades: M+R+R+R+M
Naturalment el cotxe remolc dels 1000ls, en el meu tren tambe serà en forma de remolc de 1000, o sigi 1300.
Referent a la segona pregunta, el primer cotxe anira a l'estil tramvia de Cornellà (CAN MERCADER), allabors, un cop comensi a fer els altres cotxes, el maquinista anira sentat al segon cotxe, de manera que el maquinista tindra 1 cotxe motor devant, ell estara sentat sobre d'un cotxe motor, fictici, i a derrere dell aniran tres cotxes mes, i els vagons de pasatgers per arrosegar la gent aniran enganxats derrere de la composició: M+r+R+R+M, perque mentengeu, el maquinista anira al cotxe que te la "r" amb minuscula. Pero repeteixu, ara estic fent el primer cotxe, un cop acabat anire fent els altres, pero per veure tota la composició sensera feta poden pasar anys, ara pel primer cotxe no falta tant.
A i un petit matis, el faig a estat d'origen, tema colors, llums, interiors, a estat d'origen.
Salut!
👍0👎0