PRIMER ANIVERSARI

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/05/2006 23:01

Es poden fer dos torns ;)

I, clar, a banda d'haver decidit el lloc, decidir què es fa.

Potser recorregut Dos de Maig (Hospital de Sant Pau) - Sagrada Família (en un 1000, és clar, si cal deixar passar 3 trens es deixen passar), i prendre un cafetó en el bar del transbordament L5/L2 de Sagrada Família? O, en quines estacions més hi ha bar?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 01/05/2006 23:29

Decidim ja hora i lloc de començament i fem una llista d'assistents.

Ha proposat data abegot.

Ha mostrat interès, sequera, platanito, megapauer.

Ha proposat el lloc entfe001, s'ha acceptat.

Estació Hospital de Sant Pau sortida 2 de maig.

Entfe001 arribarà a les 18:00, hi serà durant 30 minuts, Ferrovi confirma que hi podrà ser en el mateix horari.

Wefer no hi pot assistir fins a les 22 hores, queda descartat.

Fran-Ikarus diu que podrà arribar acap a les 19:20H.

Ferrovi proposa una trobada més formal en dissabte perquè hi pugui assistir més gent.

Per part meva proposo fer aquesta trobada que seran dues una de 18 18:30 i una altra de 19:30H a l'hora que es vulgui, aquesta segona es fer al mateix vestíbul tot i que possiblement jo estigui dintre de la zona delimitada pels torniquets.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 01/05/2006 23:31

esque ara ho tinc segur, no podré anar, proposo el disabte, i que tothom podem anar.

josep_serre
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 01/05/2006 23:33

MMM doncs mireu, si voleu dissabte a mi em sembla bé, tot i que suposo que la gent voldrà a la tarda, de tota manera crec que una cosa no treu l'altra.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 01/05/2006 23:34

Jo m'hi voldria apuntar però tinc classe fins les 20:30 hores (a Zona Universitària...) i dimecres tinc un examen, o sigui que vull tornar d'horeta a casa...

Sorry... :(

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 01/05/2006 23:50

M'agradaria anar, però demà per la tarda m'és impossible sortir de Castellar... (tinc examen el dia següent).

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 01/05/2006 23:54

Com comprendreu...no és que sigui molt normal baixar a Barna a pendre algo...això si, si tingués peles i no hagués de fer la pràctica de la Borsa per dilluns baixava... :D :D :D

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 02/05/2006 1:21

Quan us poseu d'acord, aviseu :D jo treballo només de matins.

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 02/05/2006 12:43

josep_serre ha escrit:Per part meva proposo fer aquesta trobada que seran dues una de 18 18:30 i una altra de 19:30H a l'hora que es vulgui, aquesta segona es fer al mateix vestíbul tot i que possiblement jo estigui dintre de la zona delimitada pels torniquets.
Jo també, més que res perquè hi arribo en Metro, i dedueixo que hi haurà interés en fer un petit recorregut (ni vull pagar 2 bitllets en 20 minuts, ni provar si són o no inocus els "Eh!") :D

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 02/05/2006 14:09

Per una banda, vull anunciar que acabo de rebre una trucada que m'allibera totalment la tarda, per la qual cosa puc estar-m'hi fins al segon torn proposat.

Per l'altra, el dissabte em serà totalment impossible d'assistir a cap trobada doncs col·laboro amb els Dissabtes de les Matemàtiques organitzats a la UAB que segurament m'implicarà el dinar doncs serà l'última jornada i, com altres anys, segurament hi haurà un dinar amb els col·laboradors que es pot allargar terriblement.

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 02/05/2006 15:14

Fantàstica notícia. Us proposo una cosa: fer el recorregut Dos de M... dic, Hospital de Sant Pau - Diagonal L5, en el primer 1000 que passi (fent "la ola" si cal quan passem per Gaudí, je je...), Diagonal - Liceu L3 i ens fem una foto dels presents al costat de la moribunda boca clàssica :?

http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=2605&start=45

Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 02/05/2006 16:52

amb mi no compteu, porto una setmana malalt i la cosa va per dies :cop

ES PELIGROSO ASOMARSE

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 02/05/2006 17:58

pero... i si millor,... ho deixem estar per altre dia o any, perque anirán molt pocs!

Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 02/05/2006 23:22

Hola:
entfe001 ha escrit:Si el fòrum es va obrir un dos de maig... quina millor estació per trobar-se que la de Dos de Mayo de la L5 (actualment coneguda com Hospital de Sant Pau)? :)
A mi m'aniria de conya! :) . A quina boca: Cartagena o Dos de Maig?.

En serio. Si es en cap de setmana o aixi, ok, pero entre setmana impossible. I encara que no sigui el mateix dia (com no ho sera), fer una cel.lebracio el dissabte mes proper, tampoc ho trovo molt "desviat".

Sal.lutacions:

Serie600

josep_serre
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 02/05/2006 23:27

Avui hem fet aquesta trobada, finalment només hi ha anat entfe001 i un servidor, Fran-Ikarus havia manifestat la seva intenció d'assistir-hi però malauradament hi ha arribat poc després que marxéssim nosaltres a causa de que la línia 2 ha fet de les seves, val a dir que això també ens ho hem trobat nosaltres.

Per cert entfe001, metre m'esperava ha fet el comptatge de frau, s'han colat 6 persones i han validat el bitllet 112.

Val a dir però que metre esperàvem a Fran-Ikarus no s'ha colat ningú, l'esperàvem a l'interior de la zona delimitada pels torniquets jo amb la meva carpeta, entfe001 al costat meu, els dos amb cara bastant seriosa, hem detectat un viatger amb perfil de defraudador habitual que ha validat a desgana, i una viatgera amb perfil de defraudadora habitual que després de preguntar com anar a un lloc ha abandonat el vestíbul presumiblement per utilitzar un altre accés.

Serie600
N7
N7

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 02/05/2006 23:42

Hola:
josep_serre ha escrit:Avui hem fet aquesta trobada, finalment només hi ha anat entfe001 i un servidor, Fran-Ikarus havia manifestat la seva intenció d'assistir-hi però malauradament hi ha arribat poc després que marxéssim nosaltres a causa de que la línia 2 ha fet de les seves, val a dir que això també ens ho hem trobat nosaltres.
Vaja home!. Be. Aquesta tarde estava liat, aixi que tampoc hagues pogut anar
josep_serre ha escrit:Per cert entfe001, metre m'esperava ha fet el comptatge de frau, s'han colat 6 persones i han validat el bitllet 112.
Home, bon promig.
josep_serre ha escrit:Val a dir però que metre esperàvem a Fran-Ikarus no s'ha colat ningú, l'esperàvem a l'interior de la zona delimitada pels torniquets jo amb la meva carpeta, entfe001 al costat meu, els dos amb cara bastant seriosa, hem detectat un viatger amb perfil de defraudador habitual que ha validat a desgana, i una viatgera amb perfil de defraudadora habitual que després de preguntar com anar a un lloc ha abandonat el vestíbul presumiblement per utilitzar un altre accés.
Acollonant!.

Ara be, m'hauria agradat veure la cara que fotrieu per "accollonir" a la penya!. Carpeta en ma i tot....

Sal.lutacions:

Serie600

josep_serre
N9
N9
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 02/05/2006 23:51

A veure què us sembla ara.

Fem la trobada diumenge a les 10:30 i de pas ajuntarem celebracions.

wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 03/05/2006 0:21

josep_serre ha escrit:A veure què us sembla ara.
Per mi perfecte.
I de pas ens dediquem a fer un comptatge de frau d'aquests que us agraden, el Sr. Entfe001 i tu quedeu-vos amagats, que si no espanteu els pressumptes delinqüents... no m'extranya que tothom validés amb dos personatges com vosaltres al vestíbul.

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 03/05/2006 0:23

Quina mala bava, la L2. Ja havia sortir una mica més tard de l'esperat, de Drassanes, però tenia l'esperança de que entrés dintre del "retard estàndar ibèric" i els companys em disculpéssin...

Llavors, arribem al nostre estimat "triangle de les Bermudes", vegi's tram Passeig de Gràcia-Sagrada Família, i allà tot s'ha despendolat. Entre 3 i 4 minuts aturat a cada estació. I, per acabar d'adobar-ho, a SF un embús considerable, entre tota la gent que s'havia anat acumulant a l'andana pel retard del tren, i l'avaria de l'escala mecànica.

He arribat a les 19:45, i en Josep i en Entfe havien marxat a les 19:42... Què li farem :? Almenys, hem acabat sent-hi, a Dos de Maig, tot i que tan desperdigats quasi com ho estem quan escrivim al fòrum, cadascú des de casa seva.

Dades positives de la jornada:
- He agafat 3 o 4 avistaments de 1000s pel llistat d'en Mortadel·lo.
- He passat per primer cop en una 5000 (5037-5040) per Gaudí.
- I, el més important, he fet fotos de la boca de Liceu, que ara penjaré al tema corresponent, si Internet em respecta 5 minuts (està fent el tonto tot el vespre, no sé si també serà l'ATO).

Serie600
N7
N7

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 03/05/2006 0:37

Hola:
josep_serre ha escrit:A veure què us sembla ara.

Un diumenge a les 10:30 del mati?.... Nois, em sembla que mai a la meva vida he estat aixecat a aquestas horas del mati d'un diumenge (tret cuan estic de viatge i perque la parenta s'encarrega de llençar-me del llit, que si no...), es mes: Hi han carrers a Barcelona a les 10:30 del mati de un diumenge?.

Be, com a minim feu fotos. Si va en Loyster i en Entfe, que s'dentifiquin :D

Sal.lutacions:

Serie600

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”