Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:00
Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 13/07/2006 17:26
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 13/07/2006 20:13
Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 13/07/2006 20:23
qui ha dit que no, es pot fer un metro-cremallera com els de lió!!, amb una ruta inicial de Sant Antoni - Montjuic, i de mica en mica es por perllogar al castell(quan sigui de l'ajuntament) a rocafort, i altres indreta de barcelona, finsitot el tibidabo!!!, jo si que et faig casPlatanito ha escrit:Jo perllongaria el funicular de Montjuic fins a Poble Sec. De fet, el canviaria per un cremallera, fent-lo creuar la L3 per sota i eliminant l'actual vestíbul i andanes. Per l'extrem superior, el perllongaria fins al castell i el faria baixar pel darrera fins a les proximitats del Cementiri de Montjuic.Ferrovi ha escrit:I que faran amb el tram Sant Antoni- Paralel?, una via morta,? una andana misteriosa de paral·lel? en el futur tots el aficionats buscaran l'andana morta i el tunel mort com fem actualment amb Fernando?
a si que aviat, sesió macro fotografica de paral·lel L2, que segurament la tapiaran?
No em feu gaire cas...
Entrada Autor: entfe001 » Dijous 13/07/2006 20:53
I una altra just davant de l'accés L1 de l'estació de SagreraDanzig ha escrit:A BCN ja hi ha aquestes oficines que dius, al costat de les obres d'alguns trams de l' L9. Per exemple, hi ha una al mercat de la Marina (Zona Franca) i una altra al costat de la futura <M> Provençana.
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 13/07/2006 23:24
Pots baixar a Gornal i agafar la RENFE fins l'Aeroport. Un sol transbordament igualment...deneru ha escrit:Hola
Espero que el fet que la L2 arrivi fins a l'aeroport no tregui la L9 com s'ha insinuat aqui, doncs deixaria tot el ramal dels FGC del Baix Llobregat sense una conexión a l'aeroport (s'haurien de fer 2 transbordaments).
Entrada Autor: Serie600 » Dijous 13/07/2006 23:28
Nois, deixeu el "funi" en pau i no li doneu ideies "malsanes" a TMB, que GISA esta al darrere.... que ja hem vist com las gasten aquestosFerrovi ha escrit:qui ha dit que no, es pot fer un metro-cremallera com els de lió!!, amb una ruta inicial de Sant Antoni - Montjuic, i de mica en mica es por perllogar al castell(quan sigui de l'ajuntament) a rocafort, i altres indreta de barcelona, finsitot el tibidabo!!!, jo si que et faig casPlatanito ha escrit:Jo perllongaria el funicular de Montjuic fins a Poble Sec. De fet, el canviaria per un cremallera, fent-lo creuar la L3 per sota i eliminant l'actual vestíbul i andanes. Per l'extrem superior, el perllongaria fins al castell i el faria baixar pel darrera fins a les proximitats del Cementiri de Montjuic.Ferrovi ha escrit:I que faran amb el tram Sant Antoni- Paralel?, una via morta,? una andana misteriosa de paral·lel? en el futur tots el aficionats buscaran l'andana morta i el tunel mort com fem actualment amb Fernando?
a si que aviat, sesió macro fotografica de paral·lel L2, que segurament la tapiaran?
No em feu gaire cas...
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 15/07/2006 11:53
Entrada Autor: Albert » Dissabte 15/07/2006 12:37
Doncs a mi em semblaria ideal que arribessin les dues línies (L9 i L2), però que la L2 no s'aturés a les estacions entre Fira2 i l'aeroport. D'aquesta manera, a l'aeroport pots escollir entre les dues línies, segons vagis cap al centre o cap a la part alta de la ciutat. Manetnim l'enllaç amb els FGC, amb la L1 a la Torrassa, ... Però suposo que això de compartir vies i que uns trens se saltin estacions i els altres no deu ser una cosa bastant complicada, i potser inviable per a línies de metro...Ecomobisostrans ha escrit:Jo crec que la linia que hauria d'arribar a l'aeroport es la L9, ja que des del centre de BCN ja arriba Rodalies. I amb la nova estacio de Torrassa, els de L1 poden connectar amb Rodalies i amb L9. i els de L2 a la Fira poden conectar amb L9. En canvi la L9 donara servei a Sarrià (enlláç metro Valles i L6), Putxet (enllaç L7), Lesseps, Sagrera-Meridiana, Sta.Coloma, etc. A mes, segons les enquestas hi ha un munt de despaçaments Sarria - Aeroport i Putxet - Aeroport.
Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 15/07/2006 19:41
FGC ho pot fer i TMB no?.... Be, es que estem parlant dels Srs. "Minimo Esfuerzo". Per que complicar-se la vida i donar un servei digne?.Albert ha escrit:Però suposo que això de compartir vies i que uns trens se saltin estacions i els altres no deu ser una cosa bastant complicada, i potser inviable per a línies de metro...
Entrada Autor: Albert » Diumenge 16/07/2006 13:07
Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 16/07/2006 13:32
Tu ho has dit, poden tenir... després, a l'hora de la veritat, la L2 va com li dóna la ganaAlbert ha escrit:Jo em referia a fer avançaments. Perquè als FGC no es fa mai cao avançament. Per mantenir la freqüència a la L9 i a la L2, si els de la L2 es saltéssin les parades des de Fira 2 fins a l'Aeroport, em sembla que no queda altra opció que els avançaments de trens de la L2 als de la L9. I això ja no em sembla tan senzill de fer amb dues línies que poden tenir freqüències de pas per sota dels 4 minuts cadascuna...
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 17/07/2006 17:36
I a mes que no crec que a l'aeroport hi vagi tanta gent com per 2 linies de metro i 1 de rodalies. Mentre l'ennlllaç de fira-2 sigui curt, com el de paralel ja va be.Albert ha escrit:Doncs a mi em semblaria ideal que arribessin les dues línies (L9 i L2), però que la L2 no s'aturés a les estacions entre Fira2 i l'aeroport. D'aquesta manera, a l'aeroport pots escollir entre les dues línies, segons vagis cap al centre o cap a la part alta de la ciutat. Manetnim l'enllaç amb els FGC, amb la L1 a la Torrassa, ... Però suposo que això de compartir vies i que uns trens se saltin estacions i els altres no deu ser una cosa bastant complicada, i potser inviable per a línies de metro...Ecomobisostrans ha escrit:Jo crec que la linia que hauria d'arribar a l'aeroport es la L9, ja que des del centre de BCN ja arriba Rodalies. I amb la nova estacio de Torrassa, els de L1 poden connectar amb Rodalies i amb L9. i els de L2 a la Fira poden conectar amb L9. En canvi la L9 donara servei a Sarrià (enlláç metro Valles i L6), Putxet (enllaç L7), Lesseps, Sagrera-Meridiana, Sta.Coloma, etc. A mes, segons les enquestas hi ha un munt de despaçaments Sarria - Aeroport i Putxet - Aeroport.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 17/07/2006 18:38
Correcto, estoy de acuerdo, pero que la L9 sea la que trasborde y la L2 sea la que va directa. Y que conste que siendo de SF, lo que me iría mejor sería lo contrario, porque así me bajaría del tren en la nueva estación de la Torrassa y allí cogería la L9 (por si hay alguien que se cree que tengo algún interés en ello), pero es obvio que la importancia de la L2 directa es muchísimo mayor que la de tener una L9 directa al recinto aeroportuario.I a mes que no crec que a l'aeroport hi vagi tanta gent com per 2 linies de metro i 1 de rodalies. Mentre l'ennlllaç de fira-2 sigui curt, com el de paralel ja va be.
Entrada Autor: Albert » Dilluns 17/07/2006 23:29
Abans de l'aeroport, també hi ha El Prat de Llobregat, població que no es pot ignorar en quant al seu nombre d'habitants...Segur que dues línies de metro i una de rodalies només per l'aeroport és massa, però també hi ha la ciutat del Prat.Ecomobisostrans ha escrit: I a mes que no crec que a l'aeroport hi vagi tanta gent com per 2 linies de metro i 1 de rodalies. Mentre l'ennlllaç de fira-2 sigui curt, com el de paralel ja va be.
Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 18/07/2006 1:02
Albert ha escrit:Jo em referia a fer avançaments. Perquè als FGC no es fa mai cao avançament. Per mantenir la freqüència a la L9 i a la L2, si els de la L2 es saltéssin les parades des de Fira 2 fins a l'Aeroport, em sembla que no queda altra opció que els avançaments de trens de la L2 als de la L9. I això ja no em sembla tan senzill de fer amb dues línies que poden tenir freqüències de pas per sota dels 4 minuts cadascuna...
Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 18/07/2006 12:20
Sí, com els 2100 que passen de llarg Sagrada FamíliaFerrovi ha escrit:Recorda que amb la conducció automatica... pot anar sobre rodes
)))2 pero, si fom que els trens encaixin perfectament amb la conducció automatica, aconseguirem fer adelantaments sense riscos i tardances
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 19/07/2006 17:01
Si, al Prat potser li convenen 2 linies de metro, pero no que vagin pel mateix lloc. Es com si a partir de La Pau fessim anar la L2 i la L4 juntes fins a Pep Ventura (be, potser en hora punta, si)Albert ha escrit:Abans de l'aeroport, també hi ha El Prat de Llobregat, població que no es pot ignorar en quant al seu nombre d'habitants...Segur que dues línies de metro i una de rodalies només per l'aeroport és massa, però també hi ha la ciutat del Prat.Ecomobisostrans ha escrit: I a mes que no crec que a l'aeroport hi vagi tanta gent com per 2 linies de metro i 1 de rodalies. Mentre l'ennlllaç de fira-2 sigui curt, com el de paralel ja va be.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 19/07/2006 21:03
Exactamente.Si, al Prat potser li convenen 2 linies de metro, pero no que vagin pel mateix lloc. Es com si a partir de La Pau fessim anar la L2 i la L4 juntes fins a Pep Ventura (be, potser en hora punta, si)
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 19/07/2006 21:05
Si, si us plau, vull que tornin els 1100 a casa... )))3Ecomobisostrans ha escrit:Si, al Prat potser li convenen 2 linies de metro, pero no que vagin pel mateix lloc. Es com si a partir de La Pau fessim anar la L2 i la L4 juntes fins a Pep Ventura (be, potser en hora punta, si)
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”