Dubtes sobre el desdoblament del tram BCN - Vic...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 04/10/2006 2:14

Jordi Freixas ha escrit:Per últim, Bernat, com a suggeriment, podries ampliar la galeria de Tresncat, amb fotos de l'antiga estació de Vic. No hi ha fotos enlloc del Pullman Cerdanya, o el Catalunya Exprés que s'havia comentat per aquí en altres fils, circulant per aquesta línia?
Ja m'agradaria tenir fotos del què em dius però la meva edat no em permet disposar de tanta varietat!!



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 04/10/2006 13:40

el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 05/10/2006 1:13

Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 05/10/2006 10:18

Jordi Freixas ha escrit:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
No, "pel costat" no, en comptes de les autopistes. ;)

(Es broma, el fil de baralla dialèctica anti-cotxes és un altre.)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 05/10/2006 10:49

Jordi Freixas ha escrit:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
----------------------
editat per administrador
----------------------


No es pot rebaixar la línia, perque precisament aquell tros no es pla, si no que fa pujada. De fet, tota la línia fa pujada. Si vas per el tros de Mollet, Sta Perpètua, les franqueses...veurás que hi ha un impresionant terraplè degut a que es va tenir que fer aquesta rampa per poder assolir l'altura dels seguents trams. Si es rebaixa la línia, aquesta rebaixa s'haurà de compensar en algún lloc en forma de rampa, a més pensa que hi ha el pont que creua la linia de Manresa. El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 05/10/2006 12:06

Danzig ha escrit:el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
A Girona portem anys així a la sortida cap a Figueres i encara no s'ha mort ningú per això :roll:



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 05/10/2006 22:58

Jordilar ha escrit:El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
Per la dreta d'on?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 05/10/2006 23:02

per la dreta mirant direcció França



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 05/10/2006 23:09

per la dreta de la via, clar està.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 06/10/2006 0:53

Creus que treient només l'andana, ja podria passar la via? Jo també penso que acabaran tirant a terra la casa de l'estació.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 06/10/2006 3:14

Potser amb una mica de sort per passar la possible futura doble via n'hi hauria prou en el cas de Montcada-Sant Joan de carregar-se la marquesina de l'edifici de viatgers, suposant que els trens puguin passar quasi fregant la paret de l'estació. N'estic segur que en cas de necessitat se'l carregaran de dalt a baix, encara que actualment crec que hi viu gent.

I per comprovar-ho mireu-ne fotos ;)

http://www.trenscat.com/renfe/montcadastjoan_ct.html



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 19/05/2007 18:04

Recupero aquest fil per comentar una idea que no sé si seria factible, de cara al que es debatia respecte al desdoblament del tram Montcada Bifurcació. Resultaria, eliminar la bifurcació de Montcada-Bifurcació, i traslladar-la a després de Montcada i Reixac - Manresa?

Per cert, Bernat. Hauries d'arreclar els enllaços de la opció "Index linia 03" de la línia de Puigcerdà, perquè apareix el mapa del tram Barcelona - Vilafranca - Tarragona.



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 25/09/2007 14:24

Presupostos generals de l'estat 2008:
Partida:
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.

0€



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/09/2007 14:56

També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €

Els ofertants a l'obra seran fabricants de models H0?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 25/09/2007 15:12

Guigui ha escrit:
També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
El presupost de la obra 5,5 milions de € pero aquest anys es presuposten nomes 6000€.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 25/09/2007 17:53

Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/09/2007 18:10

orique ha escrit:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6. ;)

Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 25/09/2007 18:17

Guigui ha escrit:
orique ha escrit:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6. ;)

Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
Je,je... ho deia perquè abans hi havia fet una ullada i veia quantitats molt petites... fins que he vist la lletra petita :P



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 26/09/2007 14:27

2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.

Año ini. 2007
Año fin 2007 <--- ???



jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » Divendres 28/09/2007 12:10

Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”