Ja m'agradaria tenir fotos del què em dius però la meva edat no em permet disposar de tanta varietat!!Jordi Freixas ha escrit:Per últim, Bernat, com a suggeriment, podries ampliar la galeria de Tresncat, amb fotos de l'antiga estació de Vic. No hi ha fotos enlloc del Pullman Cerdanya, o el Catalunya Exprés que s'havia comentat per aquí en altres fils, circulant per aquesta línia?
Dubtes sobre el desdoblament del tram BCN - Vic...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.
Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
No, "pel costat" no, en comptes de les autopistes.Jordi Freixas ha escrit:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).

(Es broma, el fil de baralla dialèctica anti-cotxes és un altre.)
----------------------Jordi Freixas ha escrit:Avui he passat per el tram Montcada Ripollet - Montcada Bifurcació, i potser encara es pot salvar el traçat actual, fins i tot sense haver de tirar a terra l'estació de Montcada Sant Joan. El que penso, és que es podria rebaixar el nivell de la línia, fent passar la segona via per sota de la carretera que surt de Barcelona pel costat de les autopistes AP17 i AP18 (?).
editat per administrador
----------------------
No es pot rebaixar la línia, perque precisament aquell tros no es pla, si no que fa pujada. De fet, tota la línia fa pujada. Si vas per el tros de Mollet, Sta Perpètua, les franqueses...veurás que hi ha un impresionant terraplè degut a que es va tenir que fer aquesta rampa per poder assolir l'altura dels seguents trams. Si es rebaixa la línia, aquesta rebaixa s'haurà de compensar en algún lloc en forma de rampa, a més pensa que hi ha el pont que creua la linia de Manresa. El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
A Girona portem anys així a la sortida cap a Figueres i encara no s'ha mort ningú per aixòDanzig ha escrit:el tram només sortir de Mollet cap a Parets no el veig gaire fàcil, no crec que tinguien els collons de posar doble via al tram elevat, quedaria molt a prop de les cases.

Per la dreta d'on?Jordilar ha escrit:El que s'hauria de fer-la passar per la dreta encara que es tingués que treura l'andana de Montcada Sant Joan o fer el que diu el Platanito.
Creus que treient només l'andana, ja podria passar la via? Jo també penso que acabaran tirant a terra la casa de l'estació.
Potser amb una mica de sort per passar la possible futura doble via n'hi hauria prou en el cas de Montcada-Sant Joan de carregar-se la marquesina de l'edifici de viatgers, suposant que els trens puguin passar quasi fregant la paret de l'estació. N'estic segur que en cas de necessitat se'l carregaran de dalt a baix, encara que actualment crec que hi viu gent.
I per comprovar-ho mireu-ne fotos
http://www.trenscat.com/renfe/montcadastjoan_ct.html
I per comprovar-ho mireu-ne fotos

http://www.trenscat.com/renfe/montcadastjoan_ct.html
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Recupero aquest fil per comentar una idea que no sé si seria factible, de cara al que es debatia respecte al desdoblament del tram Montcada Bifurcació. Resultaria, eliminar la bifurcació de Montcada-Bifurcació, i traslladar-la a després de Montcada i Reixac - Manresa?
Per cert, Bernat. Hauries d'arreclar els enllaços de la opció "Index linia 03" de la línia de Puigcerdà, perquè apareix el mapa del tram Barcelona - Vilafranca - Tarragona.
Per cert, Bernat. Hauries d'arreclar els enllaços de la opció "Index linia 03" de la línia de Puigcerdà, perquè apareix el mapa del tram Barcelona - Vilafranca - Tarragona.
Presupostos generals de l'estat 2008:
Partida:
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.
0€
Partida:
2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.
0€
També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
Els ofertants a l'obra seran fabricants de models H0?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El presupost de la obra 5,5 milions de € pero aquest anys es presuposten nomes 6000€.Guigui ha escrit:També m'ha cridat l'atenció la partida destinada a l'accés ferroviari a Barajas: 6.000 €
Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
És que hi surt un 6.orique ha escrit:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.

Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Je,je... ho deia perquè abans hi havia fet una ullada i veia quantitats molt petites... fins que he vist la lletra petitaGuigui ha escrit:És que hi surt un 6.orique ha escrit:Els números son milers d'euros. Així que a no ser que surti un 6, són 6 milions d'euros.
Precisament per això m'ha saltat a la vista, i primer pensava si no voldrien dir milions. Però quan he vist que la llegenda indicava que les quantitats s'expressaven en milers, ho he trobat igualment estrany (per no dir irrisori).

2006 17 40 0802 CERCANÍAS DE BARCELONA, DESDOBLAMIENTO MONCADA-LA GARRIGA.
Año ini. 2007
Año fin 2007 <--- ???
Año ini. 2007
Año fin 2007 <--- ???
Jo l'ultim que se d'aquest tema (a traves de fons d'una diputada del congres) es que la linia NO es desdoblara totalment, sino que es fara a on es pugui...