Pàgina 2 de 2
Publicat: Diumenge 17/12/2006 12:05
Autor: lude
Ecomobisostrans ha escrit:Aqui el quadre oficial de tarifes:

Per què el bitllet senzill de la zona 2 és un 48% més car que el de la zona 1, mentre que la T-10 és el doble de cara??? No haurien de pujar totes les tarifes en la mateixa proporció?
UT596001 ha escrit:T-10, de 1 i 3 zones (la de 1 per anar a Sabadell, la de 3 per anar a Barcelona)
Entre Castellar i Sabadell no són dues zones? Com és que fas servir una T10 d'una zona? És un títol no integrat potser?

Publicat: Diumenge 17/12/2006 12:35
Autor: entfe001
lude ha escrit:Entre Castellar i Sabadell no són dues zones? Com és que fas servir una T10 d'una zona? És un títol no integrat potser?

Municipis adjacents tenen tarifa d'una zona (i també trucades a tarifa local).
Publicat: Diumenge 17/12/2006 12:35
Autor: Trenscat
Imagino que fa servir la T-10 de 1 zona perquè són municipis contigus Sabadell i Castellar i l'ATM permet utilitzar títols de 1 zona sempre i quan no es faci transbordament, crec.
Publicat: Diumenge 17/12/2006 12:36
Autor: entfe001
He sigut més ràpid que tu

Publicat: Diumenge 17/12/2006 13:29
Autor: aim
Jo normalment faig servir una T-10 d'una zona.
Publicat: Diumenge 17/12/2006 14:55
Autor: lude
entfe001 ha escrit:lude ha escrit:Entre Castellar i Sabadell no són dues zones? Com és que fas servir una T10 d'una zona? És un títol no integrat potser?

Municipis adjacents tenen tarifa d'una zona (i també trucades a tarifa local).
Llavors de Sant Cugat a Barcelona també podria fer servir una zona, si no faig transbord. Doncs els revisors de FGC et posen multa si et 'pillen' amb una 1 zona més enllà de les planes. Algú em pot aclarir com va tot això?
Publicat: Diumenge 17/12/2006 16:58
Autor: Trenscat
Publicat: Diumenge 17/12/2006 17:31
Autor: josep_serre
Aquest és un tema una mica peliagut i que cada operador ho aplica una mica com vol.
A Renfe sí que diu explícitament que aquest criteri no es pot aplicar quan una de les dues estaciones és a la zona 1, a FGC les estacions afectades per situacions d'aquest estil tenen un "Comunica" que explica les excepcions d'estacions cap a les quals es cobra una zona fent salt de zona, que no és el cas.
En general s'aplica aquest criteri però em penso que l'operador té possibilitat d'añplicar-lo o de no aplicar-lo...
lude ha escrit:Ecomobisostrans ha escrit:Aqui el quadre oficial de tarifes:

Per què el bitllet senzill de la zona 2 és un 48% més car que el de la zona 1, mentre que la T-10 és el doble de cara??? No haurien de pujar totes les tarifes en la mateixa proporció?
UT596001 ha escrit:T-10, de 1 i 3 zones (la de 1 per anar a Sabadell, la de 3 per anar a Barcelona)
Entre Castellar i Sabadell no són dues zones? Com és que fas servir una T10 d'una zona? És un títol no integrat potser?

Publicat: Diumenge 17/12/2006 18:01
Autor: lude
Crec que la integració tarifària ha sigut fonamental per fomentar el TP, però un cop consolidada s'hauria d'estudiar alguna reforma per fer-la més equitativa. El preu dels viatges hauria de ser el més proporcional possible a la distància recorreguda, i ara per ara hi ha massa casos on això no succeeix, produint-se molts greuges comparatius...
Publicat: Dimarts 19/12/2006 9:06
Autor: Ecomobisostrans
Això de les zones amb els titols il·limitats s'ha d'entendre com un sistema "radial", es a dir, quan fas la 1ª validació s'estableix un radi de x zones al voltant d'aquella, i aquest es l'ambit d'acció d'aquella targeta, excepte les de 6 zones, que valen per tot el STI.