A mi també (malgrat com de fotut és per culpa de...Ferrovi ha escrit: Jo no desitjaría ser japonès, m'agrada ser català, pero m'agradaría que aquesta societat tingui aquestes admirables qualitats dels japonesos

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:34
Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/12/2006 19:19
A mi també (malgrat com de fotut és per culpa de...Ferrovi ha escrit: Jo no desitjaría ser japonès, m'agrada ser català, pero m'agradaría que aquesta societat tingui aquestes admirables qualitats dels japonesos
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 22/12/2006 19:42
Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 22/12/2006 20:39
Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 22/12/2006 21:08
Si ets un home de nogocis d'Europa i Japó, abans, ja tindríes un avió privat, no creus? i si no, en tren fins la Xina, i allà un vaixell fins al Japó. A mi, m'agradaría anar, però fa temps que em vaig fer enrera veient un documental de Abelles Gegants del Japó...aarongilp ha escrit:Jo vull ser...un home de negocis que vagi per Europa i Japó! M'encanta japó, si bé la meva adversió als mitjans aeris m'hi prohibeix anar-hi (això i la passada de calés que val el bitllet), m'encanten els trens japonesos, les sèries japoneses i sobretot l'educació que reben...
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 22/12/2006 21:49
No precisament, eh...hi ha molta gent que mensualment puja a Japó per motius empresarials...Ferrovi ha escrit:Si ets un home de nogocis d'Europa i Japó, abans, ja tindríes un avió privat, no creus?
Si mira, no estaria malament. Un meset per anar-hiFerrovi ha escrit:i si no, en tren fins la Xina, i allà un vaixell fins al Japó.
Suposo que seria a les zones rurals...no m'imagino abelles gegants pel centre de Tokyo...Ferrovi ha escrit:A mi, m'agradaría anar, però fa temps que em vaig fer enrera veient un documental de Abelles Gegants del Japó...![]()
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 09/01/2007 13:04
Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 09/01/2007 13:12
Mako448 ha escrit:Avui a Espanya FGC he hagut de picar bitllet per sortir![]()
Per cert,gràcies al nombre grans d'agents que hi havia han atrapat un neng que portava una T-10 peró no l'havia validat avui,segons els agents.I el neng l'han enxampat i l'hi ha fet pagar 40euros.
Entrada Autor: Fujimaki » Dimarts 09/01/2007 14:20
Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 09/01/2007 15:20
És que si s'avisés qui fés frau habitualment aquell dia no en faria o intentaria evitar el control.Fujimaki ha escrit:Curiós, doncs jo ahir vaig anar a Pl. Espanya i no em van fer validar... Apa que aquesta gent de FGC es mereixen un clatellot per anar aplicant aquestes mesures 'furtivament'.
En propietat, això ho haurien de començar a fer un dilluns, o un dia 1 d'un mes, i avisant abans. Que si no a la gent l'agafen desprevinguda...
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 09/01/2007 16:18
Lo de validar per sortir estàn en proves,funciona quan hi han una gran colla d'agents d'estacions que et diuen que fiquis el bitllet per sortir,bloquejen les portes i fan que tinguis que passar el bitllet,peró aixó funciona com a proves,primer totes les estacions de FGC haurien de tenir MAE'S,ja que en algunes estacions no hi han mae's i has de comprar o el bitllet al revisor o bé a la taquilla de les poques estacions que avui en dia disposen se taquilla.Fujimaki ha escrit:Curiós, doncs jo ahir vaig anar a Pl. Espanya i no em van fer validar... Apa que aquesta gent de FGC es mereixen un clatellot per anar aplicant aquestes mesures 'furtivament'.
En propietat, això ho haurien de començar a fer un dilluns, o un dia 1 d'un mes, i avisant abans. Que si no a la gent l'agafen desprevinguda...
Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 09/01/2007 23:21
Fujimaki ha escrit:Curiós, doncs jo ahir vaig anar a Pl. Espanya i no em van fer validar... Apa que aquesta gent de FGC es mereixen un clatellot per anar aplicant aquestes mesures 'furtivament'.
Entrada Autor: Fujimaki » Dimecres 10/01/2007 0:44
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 10/01/2007 0:58
Fujimaki ha escrit:Jarl, jo no sóc defraudador...
Quan parlava d'agafar la gent desprevinguda, es que si no avisen que caldrà validar els bitllets a la sortida, i la gran majoria dels passatgers ho ignoren, començaran a formar-se cues de gent a la sortida de les estacions. M'imagino la situació, i a més amb segons quin tipus de públic habitual...
"Aaay, quej que hay que meté el billete..."
"Ay, el billete... Ande lo habré puehto..."
I mentre un havent d'esperar a que busquin els bitllets, els trobin, els passin per la validadora, se'ls validi i se'ls obri la tanca.
Massa tràmit per quan un tren ple a vessar de gent arriba a Pl. Espanya, o 60 o 70 persones baixen de cop a Sant Boi en una hora punta.
Ja ho havia comentat uns quants missatges abans, que els sistemes de validació del Japó et permeten sortir de l'estació gairebé corrent, i més d'un cop i de dos ho he fet.
El que jo vull és no haver d'esperar a la sortida d'una estació perquè es formen taps que abans no es formaven. I sense necessitat. Punt.
A veure, ja posats, també estic cremadet amb els controls de seguretat dels aeroports, i amb la subnormalitat de la bosseta de plàstic pels líquids, que si em trobés amb l'europolític que va donar llum verda a aquesta mesura faria servir la bossa per asfixiar-lo.
Per cert, tornant a posar el Japó d'exemple, a partir del març faran també la martingala dels líquids, però només per a vols internacionals. En vols nacionals no aplicaran aquestes normatives, potser perquè saben que no serveixen absolutament per a res.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/01/2007 11:28
Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 10/01/2007 20:57
O ni que sigui com a París, que és igual com posis el bitllet a la validadora que sempre el pot llegir. Per molt ben indicat que estigui, sempre hi ha la possibilitat d'equivocar-se, i en el cas de l'ATM hi ha l'agreujant addicional que el sentit d'introducció dels bitllets és diferent si el bitllet s'ha adquirit a Renfe (mirant el bitllet amb la franja verda a baix). També s'ha de tenir en consideració a la gent gran, molts amb problemes de visió, a qui els hi costa distingir les fletxes blanques del fons rosa d'alguns dels seus títols (d'altres tenen les fletxes en negre).Fujimaki ha escrit:Ja ho havia comentat uns quants missatges abans, que els sistemes de validació del Japó et permeten sortir de l'estació gairebé corrent, i més d'un cop i de dos ho he fet.
El que jo vull és no haver d'esperar a la sortida d'una estació perquè es formen taps que abans no es formaven. I sense necessitat. Punt.
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 10/01/2007 23:45
entfe001 ha escrit:O ni que sigui com a París, que és igual com posis el bitllet a la validadora que sempre el pot llegir. Per molt ben indicat que estigui, sempre hi ha la possibilitat d'equivocar-se, i en el cas de l'ATM hi ha l'agreujant addicional que el sentit d'introducció dels bitllets és diferent si el bitllet s'ha adquirit a Renfe (mirant el bitllet amb la franja verda a baix). També s'ha de tenir en consideració a la gent gran, molts amb problemes de visió, a qui els hi costa distingir les fletxes blanques del fons rosa d'alguns dels seus títols (d'altres tenen les fletxes en negre).Fujimaki ha escrit:Ja ho havia comentat uns quants
missatges abans, que els sistemes de validació del Japó et permeten sortir de l'estació gairebé corrent, i més d'un cop i de dos ho he fet.
Finalment, el que cal és conservar el bitllet, però enlloc s'especifica que l'hagis de dur a mà (cosa que sí s'exigeix a les andanes de la SNCF però no als trens). És més, donada la ínfima qualitat d'algunes impressions tèrmiques tenir-lo a la mà en tot el recorregut podria suposar el deteriorament de la impressió i per tant la invalidació del bitllet.
Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 13/01/2007 21:13
Ah no?Fujimaki ha escrit:Jarl, jo no sóc defraudador...
Fujimaki ha escrit:
Jo haig d'admetre que havia fet frau en aquesta línia, quan la meva economia privada no donava per a més, i hauré viatjat a la UAB com unes 40 o 50 vegades amb la T-10 d'una zona. Sí que alguna vegada m'havia enxampat un revisor a bord del tren, i em disculpava argumentant que m'havia confós en marcar la targeta (normalment porto totes les targetes juntes dins d'una funda, i de vegades em confonc; fins i tot he marcat la de dues zones per error en alguna ocasió, i ningú m'ha tornat l'import de la fracció no usada ).
El parell de vegades que m'han enxampat els revisors m'han disculpat; m'hauran vist cara de persona despistada, que ja ho sóc, ja... "pero que no se vuerva a repetí, eh?"
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”