Per cert, el preu a primera classe és de només 24 EUR.
Ja posats, Condicions generals de venda de títols iDTGV.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 09:45
Entrada Autor: entfe001 » 21 des. 2006, 16:30
Entrada Autor: aarongilp » 21 des. 2006, 16:56
Si, es pot, però no interessa en cap cas haver d'especialitzar material si no és estrictament necessari (cas de la línia de Ripoll i Puigcerdà). I amb els TGV és molt important la versatilitat que tenen. A excepció dels Duplex i dels Atlantique (per les capacitats extres que tenen), davant un problema tu podries posar, en un servei fet per PSE (TGV de 1a gen.), qualsevol PSE-Lyria (tritensió), Réseau bi o tritensió, POS (quan n'hi hagi), Thalys...el que vulguis. Així que no interessa tenir 4 trens, per dir algo, que només tinguin segona i sense cafeteria per a un servei en concret.Jordi Freixas ha escrit:O sigui, a veure... amb la de virgueries que es fan als tallers aquests, m'estàs dient que no es pot ni remodelar un vagó de primera classe per fer-lo de segona? O... encarregar unitats noves amb aquestes característiques concretes?

Entrada Autor: George85 » 21 des. 2006, 20:53
El Yield Management basicament consiteix en gestionar l'empresa avançant-se al comportament del consumidor.
Entrada Autor: Jordi Freixas » 07 gen. 2007, 05:08
Però és que el que jo deia, era a fi de no treure la cafeteria. Que tampoc es tracta que sigui un servei d'aquests de restauració amb carta, menú i tot això.aarongilp ha escrit:Així que no interessa tenir 4 trens, per dir algo, que només tinguin segona i sense cafeteria per a un servei en concret.
Entrada Autor: aarongilp » 07 gen. 2007, 11:07
Igualment serveix el meu anterior comentari. Massa costós.Jordi Freixas ha escrit:Però és que el que jo deia, era a fi de no treure la cafeteria. Que tampoc es tracta que sigui un servei d'aquests de restauració amb carta, menú i tot això.aarongilp ha escrit:Així que no interessa tenir 4 trens, per dir algo, que només tinguin segona i sense cafeteria per a un servei en concret.
Un tren amb places només de segona classe i amb cafeteria.

Entrada Autor: aarongilp » 07 gen. 2007, 11:29
Això encara seria menys productiu en un servei de llarga distancia. El del AVANT a Toledo és perquè no tenen trens de rodalies que vagin a 250 km/hUT596001 ha escrit:Sempre podrien fer com al Madrid-Toledo, vendre les places de 1ª a preu de 2ª...

Entrada Autor: Jordi Freixas » 07 gen. 2007, 18:15
A aquestes altures, em pregunto si és que realment deu ser més costós l'Estrella-Costa Brava, que al menys quan el vaig agafar jo per fer el trajecte Madrid - Granollers, un bitllet en 2a, era més barat que en altres trens Madrid - Barcelona (la majoria eren TALGO, però n'hi havia algun altre que ara no recordo -estic parlant de pocs mesos abans de que s'inaugurés la línia Madrid-Lleida d'Alta Velocitat-).aarongilp ha escrit:Igualment serveix el meu anterior comentari. Massa costós.Jordi Freixas ha escrit:Però és que el que jo deia, era a fi de no treure la cafeteria. Que tampoc es tracta que sigui un servei d'aquests de restauració amb carta, menú i tot això.aarongilp ha escrit:Així que no interessa tenir 4 trens, per dir algo, que només tinguin segona i sense cafeteria per a un servei en concret.
Un tren amb places només de segona classe i amb cafeteria.
Entrada Autor: aarongilp » 07 gen. 2007, 18:29

Entrada Autor: entfe001 » 07 gen. 2007, 19:23
Entrada Autor: aarongilp » 07 gen. 2007, 19:33

Entrada Autor: javi82 » 07 gen. 2007, 20:48
Bé, però això és en el teu cas... pensa q qui ha d'estar a primera hora del matí és un viatger de negocis, q preferirà passar la tarda-nit amb la família, estar amb els seus nens i dormir amb la seva dona, i després haver d'agafar el tren a les 6 del matí; q no pas ficar-se en un tren a les 10 de la nit encara q hi arribi a primera hora del matí descansat.aarongilp ha escrit:jo preferiria dormir tranquilament i despertar-me vora Madrid que haver-me de despertar a quarts de 5 per ser a Madrid al matí...
Entrada Autor: UT596001 » 08 gen. 2007, 16:35
Però parlem de fets: el TH BCN-Madrid anava semple PLE. I si a més hi havia l'estrella a l'hora, la gent que no li sobra els quartos anava (va) amb l'estrella, és a dir, el TH portava gent que no anava mancada de diners precisament. Per tant penso que els trens nocturns i el TGV són complementaris. Sí, hi haurà qui prefereixi matinar, però hi hauran també homes "de negocis" que prefereixin arribar descansats a 1ª hora del matí a destinació per rendir al màxim.javi82 ha escrit:Bé, però això és en el teu cas... pensa q qui ha d'estar a primera hora del matí és un viatger de negocis, q preferirà passar la tarda-nit amb la família, estar amb els seus nens i dormir amb la seva dona, i després haver d'agafar el tren a les 6 del matí; q no pas ficar-se en un tren a les 10 de la nit encara q hi arribi a primera hora del matí descansat.aarongilp ha escrit:jo preferiria dormir tranquilament i despertar-me vora Madrid que haver-me de despertar a quarts de 5 per ser a Madrid al matí...
Entrada Autor: Jordi Freixas » 08 gen. 2007, 17:46
Entrada Autor: javi82 » 08 gen. 2007, 19:11
Tu cada dia et superes encara més...Jordi Freixas ha escrit:Potser teniu raó. De fet, dels dos TALGOs que connecten Barcelona amb Sevilla, un és el García-Lorca, via Madrid, per linia d'Alta Velocitat, i l'altre és un Tren Hotel, via València, per línia convencional, i que (sempre segons els horaris de la pàgina oficial de RENFE) des de Tarragona, ja no fa parada fins a Cordoba (encara que jo em pensava ben bé, que la darrera parada abans d'agafar la directa cap a Andalucia era a València).
Entrada Autor: Jordi Freixas » 08 gen. 2007, 19:32
És que m'encanta superar-me dia a dia; no sabia jo que els ARCO eren de la familia del TALGOjavi82 ha escrit:Tu cada dia et superes encara més...Jordi Freixas ha escrit:De fet, dels dos TALGOs...
Entre BCN i Sevilla hi ha tres trens
De ops! mare!! Això és coherència i el demés són punyetes!!!javi82 ha escrit:Aquest Trenhotel no ha de parar a València i Còrdova pq això ja ho fa el Trenhotel Gibralfaro, q va fins a Màlaga i Granada.
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026