Doncs jo les 211 durant aquest últim mes ,les estic veient mès vives que mai,tot i que l'estat no és gaire bo(seient grafitejats a la 211.01,i en aquesta mateixa unitat,al costat cabina Bcn,hi havien seients amb repolsacaps trencats),estic observant que FGC l'hes estar treien molt a passetjar durant els laborables,i ja no nomès ès limiten a Molí Nou,sínó que alguns serveis segueixen fins a Martorell o Olesa com serveis S.
De 9 a 22 hores les 211 sempre fan els L8 de i punt i de i mitjà.Entre les 5 i les 9 solen realitzar S8's sobretot i tambe S4,i un únic servei L8,que desprès quan arriba a Molí Nou,puja de buit fins a Olesa per cubrir un S4 descendent.A partir de les 22 o mès tard les dos unitats tornen cap a Martorel o Olesa fent serveis,un és l'últim S4 ascendent,l'añtre encara no sé que fa.
Aixó sí,al dia aquell del peitit esfondrament per les obres de la LAV del 3 de Juliol,211 fent S4 a les 13:10 del migdia!!!

,clar,anava amb retard.
I a mès,n'hi han 4 211's amb els seients tapissats,aquestes sòn:211.01,211.02,211.04 i 211.07.
I jo que em pensava que aquest any s'acabaria la vida per les 211,i em sembla que fins i tot l'any que vé continuarem amb 211's.
👍0👎0