Bones companys,
Sóc conscient que hi ha un fil que parla sobre l'Estació del Nord, però ara no el trobo... potser fa massa temps que no toquem el tema.
Voldria demanar-vos un favor, estic fent un projecte a la zona de l'estació, concretament al solar que queda entre el pont de Carles I, del carrer Sardenya i la pròpia estació, juntament amb la de busos i el parc.
Sé, per fotos antigues que he trobat que aquella zona era una platja de vies, mitjançant les quals s'accedia a l'estació, i per poder desenvolupar el projecte necessitaria conèixer tota la informació possible, tota... tant tècnica, històrica, vivències,... tota la informació serà mooolt ben rebuda.
Sobretot tambè em seria necessari un plànol on es veies l'estat previ a la reconversió de l'estació en un macro equipament, amb la configuració d'andanes i vies, les seves traces, recorreguts, funcions,... tooot.
Tot i que el projecte està relacionat amb el món del cinema i les arts escèniques, vull vincular molt el projecte amb el món del ferrocarril, aprofitant la intervenció per poder establir i recuperar l'estació del nord com a centre d'interpretació, d'estudi,... del món del ferrocarril (més enllà d'un propi museu, ja que avui ens han comentat que en un futur hi han aquestes intencions).
Accepto qualsevol suggeriment, proposta,...
i per avançat moltes gràcies i espero la vostra col·laboració!
Salutacions!
Per cert si teniu arxius de fotos, plànols, texts,... que pesin molt, aviseu-me per missatge privat o per aqui, i us dono el meu correu per que em pugueu passar.
Gràcies companys!
👍0👎0