Fem trobada nadalenco-xurrera??
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Les dues propostes metringuístiques estan molt bé.
Tot és qüestió de trobar "suc metro-ferroviari" amb què omplir l'estona entre les 18:xx, després de la xocolata, i les 21:00.
Des de Sant Andreu, tot passa per agafar L1, és clar. Per arribar a la L4 i poder "tastar 1100", caldria fer Sant Andreu -> Sagrera -> Maragall. O bé agafar el 73 fins a Llucmajor.
Tot és qüestió de trobar "suc metro-ferroviari" amb què omplir l'estona entre les 18:xx, després de la xocolata, i les 21:00.
Des de Sant Andreu, tot passa per agafar L1, és clar. Per arribar a la L4 i poder "tastar 1100", caldria fer Sant Andreu -> Sagrera -> Maragall. O bé agafar el 73 fins a Llucmajor.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
O aventurar-nos a agafar rodalies fins a Passeig de Gràcia i fer-nos el megapassadís d'enllaç 

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo de moment no puc assistir-hi tot i que comparteixo que seria més adient fer-ho una mica més adient no tant endavant com proposa megapauer però sí la setmana anterior.
De tota manera si es confirma la data proposada hi aniré si m'és possible.
De tota manera si es confirma la data proposada hi aniré si m'és possible.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo no sé si vindré. La veritat és que últimament estic una mica gafe quan fem trobades els del Fòrum 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
M'agrada la teva proposta!!!! Qui vota per aquesta?Fran-Ikarus ha escrit:Les dues propostes metringuístiques estan molt bé.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
O bé Sant Andreu -> Clot -> La Pau i ens la fem a l'inrevès (sentit horari) i gairebé sencera.
O sencera, amb incursió breu a la L11 (com l'any passat) i tornant enrere Trinitat Nova -> Maragall -> Sagrera per a tornar fins a Sant Andreu, qui vulgui.
O sencera, amb incursió breu a la L11 (com l'any passat) i tornant enrere Trinitat Nova -> Maragall -> Sagrera per a tornar fins a Sant Andreu, qui vulgui.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hmmmm, per dir alguna cosa...
Que tal si anem a torredelbarovallbonaciutatmeridiana en rodalies, agafem allá la L11, en fem tota la L4 en 1100 , agafem a besos el tram y a glories agafem la L1 en busca de 6000...
Que tal si anem a torredelbarovallbonaciutatmeridiana en rodalies, agafem allá la L11, en fem tota la L4 en 1100 , agafem a besos el tram y a glories agafem la L1 en busca de 6000...
Potser al revés millor (l'estació de rodalies està a l'aire lliure i fa fred
). Quedar a La Pau, fer la L4 sencera + L11 fins Torre Baró, allà agafar rodalies fins Catalunya on agafem la L1 fins Sant Andreu.

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Finalment han sortit els quadrants de desembre i no treballo aquest cap de setmana així doncs...a la trobada es parlarà d'un determinat programa de televisió.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
A l´estació de Sant Feliu de Llobregat hi ha una xurreria.
Algú pot confirmar si és permanent (Sergio
!!!!)??
Algú pot confirmar si és permanent (Sergio

Mmm, fem una crida, per a que ens ho digui 
Apart d'això: si trobeu que és massa just aquest cap de setmana, podriem fer-ho el de la setmana després del pont, el dissabte 15, més proper a les festes nadalenques. Reeditaré l'enquesta, esborrant les opcions actuals, refent-les, i afegint d'altres.

Apart d'això: si trobeu que és massa just aquest cap de setmana, podriem fer-ho el de la setmana després del pont, el dissabte 15, més proper a les festes nadalenques. Reeditaré l'enquesta, esborrant les opcions actuals, refent-les, i afegint d'altres.
Bé, començarè llisteta de gent que pot venir divendres per les festes de S. Andreu, per lo dels melindros i la truita, així estarà tot més endreçat i esclareidor:
1-Metring
2-Wefer
Aquí teniu tota la informació sobre la Festa Major.
1-Metring
2-Wefer
Aquí teniu tota la informació sobre la Festa Major.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Puntual del tot no sé si hi arribaré, perquè surto de Lliçà a les 17:30... però quan hi arribi ja us trucaré.La fiesta del 1200 de los huevos ha escrit: Ai, perdó, de la truita dels 1200 ous![]()
Codi: Selecciona’ls tots
1-Metring 2-Wefer 3-Fran-Ikarus
1-Metring
2-Wefer
3-Fran-Ikarus
4-Olga (amiga de la Metring)
suggeriment: fer el recorregut friki a la línia 4, en lloc de divendres, dissabte 1, al acabar la mani, com ho veieu?
2-Wefer
3-Fran-Ikarus
4-Olga (amiga de la Metring)
suggeriment: fer el recorregut friki a la línia 4, en lloc de divendres, dissabte 1, al acabar la mani, com ho veieu?
Per la meva part:
Divendres 30: seré al barri, però tinc cita mèdica a les 18 h. Tenint en compte que el dentista està a Joan Torras, hi podria arribar així així.
Dissabte 1: no sé si aniré a la manifestació, però podria anar al tour de la L4.
Divendres 30: seré al barri, però tinc cita mèdica a les 18 h. Tenint en compte que el dentista està a Joan Torras, hi podria arribar així així.
Dissabte 1: no sé si aniré a la manifestació, però podria anar al tour de la L4.
El divendres per la tarda el tinc ocupat anunciant Pullmans Cerdanya com alguns sabeu
Si es fés dissabte 1 vindria.

- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Pere ha escrit:El divendres per la tarda el tinc ocupat anunciant Pullmans Cerdanya com alguns sabeu![]()

Está molt be aixó, no sabia que portes tan retard acumulat aquest tren...

Bueno, encara no esta clar el dia ni l'intinerari pero jo ja m'hi vaig a puntant

La manifestació acaba a l'estació de França, així que va de conya agafar la L4.
Jo potser m'acosto a Sant Andreu però no ho asseguro...
Jo potser m'acosto a Sant Andreu però no ho asseguro...
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
concreteu día i mirarem d'anar, que porto molt temps a retir
Conirmo dia:
Divendres 30, a les 17:45, a la parada de metro de Sant Andreu, a la boca de Plaça Orfila.
Divendres 30, a les 17:45, a la parada de metro de Sant Andreu, a la boca de Plaça Orfila.