he subido , en el vagón de cola faltaba luz, tres florescentes fundidos, pero por lo demás funcionamiento correctísimo.
Tengo la foto en el teléfono y no la puedo pasar.
Hora i data actual: 27 juny 2026, 16:24
Entrada Autor: mikado » 07 feb. 2008, 17:05
Entrada Autor: Mako448 » 07 feb. 2008, 18:33
Entrada Autor: Mako448 » 11 feb. 2008, 15:32
Entrada Autor: Trenscat » 12 feb. 2008, 08:27
Doncs jo crec que sí, perquè a Martorell ahir vaig veure un munt de 211.Mako448 ha escrit:11/2/08
S4 Olesa(7.04)-Pl.Espanya(8.04) servit per la 211.04
Per cert,que a Sant Boi dissabte passat quan vaig anar en cotxe no n'hi havia cap 211 apartada,solament una doble de 213 a la vía 4,que han fet amb les altres 211?Se l'han portat a Martorell?
Entrada Autor: Mako448 » 12 feb. 2008, 14:01
Entrada Autor: Trenscat » 13 feb. 2008, 08:38
Entrada Autor: Mako448 » 13 feb. 2008, 18:38
Entrada Autor: Mako448 » 21 feb. 2008, 11:58
Entrada Autor: Mako448 » 12 abr. 2008, 21:17
Entrada Autor: pol » 13 abr. 2008, 16:35
Avui jo tambe le vist, però no he vist quina eraMako448 ha escrit:Avui dissabte,211 prestant servei.
El Martorell Enllaç(19.50)-Plaça Espanya(20.39),ha estat servida per la 211.05,m'he creut amb ella passat Quatre Camins anava a bord d'un R5 direcció nord.
Segurament aquesta 211 també haurà fet el servei que surt de Pl.Espanya a les 16.48,que segons les pantalles de Pl.Espanya aquest servei no estava adaptat per a discapacitats,quan ho he vist m'he quedat...![]()
A mès també hi havien unes quantes dobles de 213 circulant per la línia,peró una 211 circulant i prestant servei comercial en cap de setmana,fa dos anys que no ho veig.
Entrada Autor: Mako448 » 26 abr. 2008, 20:27
Entrada Autor: JaMiRo! » 16 juny 2008, 23:34
Entrada Autor: Mako448 » 17 juny 2008, 10:10
JaMiRo! ha escrit:Divendres passat vaig agafar el Carrilet i em va sorprendre la gran quantitat de 211 que estaven circul·lant, fent serveis més enllà de Molí Nou! A l'apartador de Sant Boi només hi havia una unitat descansant!![]()
Això sí, una d'elles, a la que vaig pujar per anar cap a Quatre Camins, va patir una avaria.
Entrada Autor: Mako448 » 11 ago. 2008, 19:37
Entrada Autor: Mako448 » 12 ago. 2008, 18:59
orig440 ha escrit:Gratament increïble, encara que no em quadra un detall: S'han contractat 9 213 per substituïr les 211, de 211 n'hi ha 10, co és possible això?
Au revoir.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026