Pàgina 2 de 3

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dissabte 20/12/2008 16:12
Autor: Altaria_Trianilla
wertymetrotren ha escrit:yo el dia 22 de desembre me en vaig a valencia amb euromed ha veure si pujo amb un 130 ( talgo 350 )
La setmana pasada (13 de desemebre) vaig anar a València en l'Arco i la tornada en Euromed, que ja em va tocar un 130, i sincerament, vaig trobar que l'Arco tenia un millor rodatge que el talgo VII, amb aquest hi havia trams que semblava que anaves amb barca dels "zumbidos" que donava...

;)

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dilluns 22/12/2008 20:41
Autor: Trenscat
Algú sap quins horaris cobreixen els 130 d'Euromed? Ho dic perquè demà potser vaig a caçar trens pel corredor del Mediterrani, no gaire estona, i m'agradaria poder-ne enxampar algun. Gràcies!

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dilluns 22/12/2008 20:52
Autor: victorcasta
Tinc entès que fan els serveis Barcelona - València, quedant els S101 per als Barcelona - Alacant.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 23/12/2008 15:40
Autor: canalcole
Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dissabte 27/12/2008 21:46
Autor: Trenscat
canalcole ha escrit:Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.
És el que vaig caçar jo també a L'Ametlla de Mar :)

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 30/12/2008 18:26
Autor: metring
Ahir i avui he tornat a veure l'Euromed antic, tot i que segueix el nou.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 30/12/2008 18:28
Autor: tren250
Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 30/12/2008 19:14
Autor: victorcasta
tren250 ha escrit:Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.
Es transformaran tots.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 30/12/2008 22:34
Autor: escursso
metring ha escrit: Els nous combois faran tres serveis per sentit entre les dues ciutats i podran circular a una velocitat màxima de 250 quilòmetres per hora a les línies d'alta velocitat i a 220 en ample convencional.
I quan tenen previst circular per la LAV?, encara no està fet l'enllaç de Camp de Tarragona, no?

Igualment, els 220km/h, no crec que els agafin per les costes de Garraf, serà en un tram passat Tarragona, ja que fins a allà no tenen gaire bona infrastructura.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 30/12/2008 22:47
Autor: victorcasta
Falta la connexió amb la LAV Madrid-Barcelona després de Camp de Tarragona, i n'hi ha per un parell d'anys més d'obres.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dijous 08/01/2009 15:55
Autor: wertymetrotren
de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora :campeon :campeon

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dijous 08/01/2009 18:42
Autor: oriolp13
wertymetrotren ha escrit:de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora :campeon :campeon
I abans no els agafava? :? , jo diria que si, a partir de vandellòs està adaptat a velocitat alta

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dijous 08/01/2009 18:49
Autor: metring
Voldria insistir en un tema: si deien que han modernitzat la flota, com és que darrerament, hi circulen trens nous i antics a l'hora? :nose

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dijous 08/01/2009 18:55
Autor: victorcasta
De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dijous 08/01/2009 18:58
Autor: metring
victorcasta ha escrit:De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.
Aaah, vaal, ara ho entenc ;)

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimecres 29/07/2009 13:40
Autor: metring
http://www.levante-emv.com/comunitat-va ... 16306.html

Renfe incorpora un tren más de ancho variable a los Euromed del Valencia-Barcelona

Ya se han incorporado 13 de los 45 convoyes de ancho variable que se cambiarán hasta el año 2010

Renfe ha incorporado una nueva unidad del modelo, serie 130, que circula entre Valencia y Barcelona. En la actualidad, el 80% de los servicios Euromed se realiza con este nuevo material. Esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en 2010 por 45 vehículos. Doce de estos trenes circulan ya como servicios de Larga Distancia con origen y destino la Comunitat Valenciana, indicaron.
Los trenes de la serie 130 son vehículos versátiles que podrán circular indistintamente por las líneas de ancho internacional y por las de ancho nacional utilizando los intercambiadores de ejes instalados en las conexiones entre ambas infraestructuras. La velocidad máxima que alcanza el S130 es de 250 km/h en líneas de alta velocidad y de 200 km/h en las convencionales.
Cada composición de la serie está formada por dos cabezas motrices de perfil aerodinámico y 11 coches de butacas que se distribuyen entre las clases Turista, 236 plazas, y Preferente 63 plazas. El total de plazas de cada tren es de 299, una de las cuales está adaptada para personas de movilidad reducida que viajen en silla de ruedas y cuenta con un aseo para estos viajeros que podrán moverse sin dificultades por el interior de los vehículos gracias a un diseño que facilita los desplazamientos.

RD, per a què?

Publicat: Dimecres 29/07/2009 13:48
Autor: Guigui
Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?

Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!! :plas :plas :plas

Re: RD, per a què?

Publicat: Dilluns 10/08/2009 19:29
Autor: 437.001
Guigui ha escrit:Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?

Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!! :plas :plas :plas
No els serveix de res, però els S-101 passen al taller i sembla ser que passaran a ser AVE, o sigui que la Renfe no podia deixar un coredor tan transitat com aquest amb Alaris (que ténen poques places)...

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 11/08/2009 2:44
Autor: davida
Per fer el trajecte Barcelona Valencia es necesiten trens a 200km/h per aprofitar la infrastructura.
Fins ara utilitzava els s101, que son trens construits per circular a 300km/h. Ja que l'origen es un comanda massa gran de AVEs per la linia Madrid Sevilla que es van aprofitar per fer el Barcelona Valencia a 200km/h, als trams adaptats.
Els s130 tambe poden circular a 200km/h en ample iberic, tenen un capacitat similar i unes prestacions similars.
Renfe decideix d'acord amb les seves necesitats operatives que es millor utilitzar trens d'ample variable que durant 2 anys nomes circularan en iberic que utilitzar un s101. Probablement Renfe va adquirir els s130 pensant utilitzar-los de Barcelona a Valencia, ja que el tram tenia que estar acabat el 2009, i convertir els s101 en s100. Ara el mateix tren li serveix pero no aprofita totes les prestacions, als igual que un s101 a 200km/h.
Ja hi ha un s101 convertit a s100 a La Sagra (Toledo) fent proves i un segon a mig transformar.

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Publicat: Dimarts 11/08/2009 10:22
Autor: canalcole
Un dels que està en reforma és el numero 1, el que va tenir el descarrilament a Torredembarra i, a causa d'això, té una de les motrius com els dels TGV francesos 'duplex'. ;)