---------------------------------
Denuncien els ducs de Palma per incívics
L'Associació per a la Defensa de la Bicicleta ha denunciat a la infanta, el seu marit i els quatre fills per incomplir la normativa de circulació i l'ordenança municipal
AVUI.CAT
Barcelona
Ult. Act. 30.04.2008 - 17:54 hs
L'Associació per a la Defensa de la Bicicleta ha denunciat els ducs de Palma, la infanta Cristina, el seu marit Iñaki Urdangarín i els seu quatre fills, per incívics.
Aquesta associació els ha denunciat després de veure el reportatge de la revista Hola publicada el 12 de desembre de 2007. Per aquest grup, a la foto es veu com "vulneren l'Ordenança de circulació de vehicles i vianants referent en l'ús de la bicicleta a la via pública, a més d'altres normes del codi de circulació". D'aquesta manera, els ducs de Palma s'enfrontarien a una multa de 30 euros.
Aquesta denúncia és, per a l'associació, una acció reivindicativa per posar en evidència que aquesta normativa municipal "no es pot complir ni tan sols per la família reial". L'Associació per a la Defensa de la Bicicleta vol demanar d'aquesta manera la derogació de l'ordenança de circulació de bicicletes que hi ha a Barcelona pel seu "caràcter antisocial"






