Proposta de visita a biblioteca DPTOP

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Re: Proposta de visita a biblioteca DPTOP

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 22/04/2009 16:02

Metring, vols dir que es pot anar a partir de les 16 h o s'hi ha d'estar a les 16h?

El metro de Barcelona amb motoristes!

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/04/2009 18:53

Miquel ha escrit:Metring, vols dir que es pot anar a partir de les 16 h o s'hi ha d'estar a les 16h?
Doncs pel que tinc entés, és a les 16, preguntaré a veure si pot ser una mica més tard. Sobre coses que us interessin, quines són?

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 22/04/2009 19:23

Seria d'agraïr fer-ho a les 17h, avans m'es gairebé imposible.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dijous 23/04/2009 19:05

Ja he demanat si la visit pot ser a les 17 hores, ique el que ens interessa són projectes d'infraestructures, plànols, etc. Cap altre idea'

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Divendres 24/04/2009 16:30

Plànols de propostes antigues si en tenen, per poder veure les variacions o projectes cancelats.

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 24/04/2009 19:00

Jo al final potser si que podría mirar a veure si puc demanar la tarda lliure, amb la qual cosa podría assistiro. D'altra banda, fins un parell de dies abans de la data no podría confirmar la meva assistència, ja que últimament les tardes les tinc ocupades anant al metge i no se amb certesa si la del 5 la tindré lliure (fins ahir la tenía ocupada, però m'han passat la visita al 7).

Instagram: Ferrocarril | Aviació

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 27/04/2009 9:24

Nois, ja m'han respost, començarem la visita a les 17:00 hores del dia 5 de maig )))

Si hi ha res que volgueu consultar un cop siguem allà, teniu el catàleg:

http://beg.gencat.net/vtls/catalan/vtls-basic.html

Si us plau, afegiu-vos a la llista els qui vingueu:

-wefer
-metring

Apart, penseu que a DPTOP podeu trobar projectes de coses com el túnel a Diagonal, etc.

uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dilluns 27/04/2009 10:23

metring ha escrit:Si us plau, afegiu-vos a la llista els qui vingueu:

-wefer
-metring
Oriol

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/04/2009 17:54

-wefer
-metring
-Oriol
-UT596001

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 27/04/2009 18:33

-wefer
-metring
-Oriol
-UT596001
-aim*
Jo no podré assegurar-ho al 100% fins la setmana que ve (possiblement fins al mateix dia).

Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/04/2009 18:56

-wefer
-metring
-Oriol
-UT596001
-aim*
-Miquel
Per cert, sabeu on és la biblioteca, es per saber si aniré bé de temps.
Per cert, gràcies Metring per canviar l'hora a les 17h :ok .

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 27/04/2009 18:57

De res :D L'adreça és Av. de Josep Tarradellas, 2-6

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/04/2009 19:01

Davant l'estació de Sants, suposo que fent enllaç a Diagonal (jo vinc de Montbau) hi arribaré bé, calculo uns 20 minuts.

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 27/04/2009 23:12

Miquel ha escrit:Davant l'estació de Sants, suposo que fent enllaç a Diagonal (jo vinc de Montbau) hi arribaré bé, calculo uns 20 minuts.
Per la murga que hi ha per les obres de l'intercanviador, gairebé millor que no canviïs de línia. A més, el vestíbul de la L3 cau més a prop de l'Av. Josep Tarradellas.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 28/04/2009 18:20

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Davant l'estació de Sants, suposo que fent enllaç a Diagonal (jo vinc de Montbau) hi arribaré bé, calculo uns 20 minuts.
Per la murga que hi ha per les obres de l'intercanviador, gairebé millor que no canviïs de línia. A més, el vestíbul de la L3 cau més a prop de l'Av. Josep Tarradellas.
Ja ho havia pensat, peró crec que sense canviar de línia trigaria més, jo calculo 10 minuts Montbau-Diagonal, Enllaç de 2-3 minuts i Diagonal-Sants Estació en 6 minuts.
Ara bé amb la broma de l'ATO són 20 minuts i una mica més fins arribar a Espanya.

Guigui
Administrador

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/04/2009 19:27

Miquel ha escrit:Ja ho havia pensat, peró crec que sense canviar de línia trigaria més, jo calculo 10 minuts Montbau-Diagonal, Enllaç de 2-3 minuts i Diagonal-Sants Estació en 6 minuts.
Ara bé amb la broma de l'ATO són 20 minuts i una mica més fins arribar a Espanya.
Precisament, per a l'enllaç, compta un mínim de 5 minuts (has d'anar per Còrsega i Rbla. Catalunya), a més de l'espera de la L5 (fins a 3 minuts). Pel mateix temps, ja ets a Sants Estació amb la L3.

genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 29/04/2009 12:13

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Ja ho havia pensat, peró crec que sense canviar de línia trigaria més, jo calculo 10 minuts Montbau-Diagonal, Enllaç de 2-3 minuts i Diagonal-Sants Estació en 6 minuts.
Precisament, per a l'enllaç, compta un mínim de 5 minuts (has d'anar per Còrsega i Rbla. Catalunya), a més de l'espera de la L5 (fins a 3 minuts). Pel mateix temps, ja ets a Sants Estació amb la L3.
Abans no comencessin les obres de l'intercanviador de Diagonal vaig fer la prova: em vaig fixar en el número de torn del tren de la L3 al que pujava. Vaig baixar-ne a Diagonal, vaig anar a agafar la L5, vaig baixar a Sants-Estació i sabeu quin tren vaig tornar a agafar de la L3??

Sí, el mateix que havia deixat a Diagonal.

Des de llavors, per anar a Sants-Estació o alguna estació de la L3 de més enllà si vinc en L3 d'abans de Diagonal, no canvio a la L5. No val la pena.

Salut !!

Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Guigui
Administrador

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/04/2009 12:19

Fer dos canvis, no valia la pena, ni tan sols abans de les obres. Però en condicions normals, si vaig de casa a l'estació de Sants, canvio a Diagonal: són sis estacions menys, i en sortir del metro em trobo directament al vestíbul de l'estació.

Però insisteixo, el temps addicional que hom triga per a fer el transbord a causa les obres, anul·la aquest avantatge mentre durinl..

genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 29/04/2009 12:40

Guigui ha escrit:Fer dos canvis, no valia la pena, ni tan sols abans de les obres. Però en condicions normals, si vaig de casa a l'estació de Sants, canvio a Diagonal: són sis estacions menys, i en sortir del metro em trobo directament al vestíbul de l'estació.

Però insisteixo, el temps addicional que hom triga per a fer el transbord a causa les obres, anul·la aquest avantatge mentre durinl..
Segurament si has d'anar a l'estació de Sants de la renfe, probablement et surti a compte fer el transbord L3->L5 a Diagonal. Almenys, abans de les obres.

Salut !!

Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/04/2009 12:56

:topic

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”