Pàgina 2 de 2
Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Publicat: Diumenge 31/05/2009 20:10
Autor: metring
Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Publicat: Dilluns 01/06/2009 1:16
Autor: UT596001
Guigui ha escrit:Per exemple, ja has imaginat el calvari que és venir de la B-V i anar al Campus Nord?
Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
I lo mateix per a un Sant Vicenç dels Horts-El Papiol: bus Soler i Sauret fins a Molins de Rei i des d'allà el Castellbisbal-Barcelona d'autos Castellbisbal, o bé RENFE+Autobús urbà de El Papiol.
Murga
Publicat: Dilluns 01/06/2009 1:24
Autor: Guigui
UT596001 ha escrit:Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
Bé, reconec que el terme "calvari" és potser exagerat, però no em negaràs que la L9 escurçarà el trajecte en uns bons 15 minuts.
Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona
Publicat: Dilluns 08/06/2009 0:02
Autor: Jordi Freixas
metring ha escrit:Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Exacte. No ha de ser tant complicat i deixarien enrere una xapussa històrica.
Ara que... tornant una mica al tema de refer l'estació de Pl Catalunya, potser seria hora de plantejar-se el reconvertir-la amb totes les seves vies en passants.