Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Publicat: 14 jul. 2016, 02:04
Ja, però Danilleida, aquí seria el fil per parlar sobre de la unió d'FGC, a més a més, i tant que es tindria que fer el túnel central de la L9 abans.
Fòrum del transport català
https://www.transport.cat/
Danilleida ha escrit:Primer potser que acabin la L9 primer no? si no recordo malament hi ha una tuneladora parada...
Carlos González ha escrit:A més, a mí m'aniria bé que fessin aquesta ampliació, ja que sóc usuari d'FGC.
Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Totalmente de acuerdo.Renfe451 ha escrit:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.Renfe451 ha escrit: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
...Escola del Treball...Renfe451 ha escrit:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Renfe445 ha escrit:...Escola del Treball...Renfe451 ha escrit:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Exacte, tenint L3 per a què vols més? A més, crec que no s'hauria de saturar tant Sants Estació. Si es fa FGC Pl. Espanya - H. Clínic, es descongesionarà el trajecte pel que fa a passatgers que vénen de FGC i que per agafar la L5, han de passar per Sants a la força.Carlos González ha escrit:No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.Renfe451 ha escrit: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.Carlos González ha escrit:Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.Miquel ha escrit: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
En Miquel està dient exactament el mateix que tu!!!!!!Carlos González ha escrit:A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.Miquel ha escrit: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
Pues desde que la infraestructura de la estación de Sants está muy mal planificada y al borde del colapso en horas punta. Sólo hay que ver las aglomeraciones de gente en los andenes de Rodalies y Metro (especialmente L3 a Zona Univ. y L5 a Vall d'Hebron). Además, vuelvo a insistir, se estaría duplicando el tramo de Pl. Espanya - Sants Estació de forma inútil. L3 y L8 irían paralelas entre ellas. Otra cosa es hacer una especie de L1-Rodalies en el tramo de Pl. Catalunya-Arc de Triomf (creo que es comparable por el trazado), pero no sé si generaría el mismo volumen de pasajeros que esta última genera.ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.