Algu en sap el motiu?
Suposo que deu tenir a veure amb l'imminent obertura dels tallers de l'Hospital de Bellvitge, oi? =)
Salut!
Hora i data actual: 24 juny 2026, 00:57
Entrada Autor: pcongre » 21 jul. 2010, 17:13
Entrada Autor: pcongre » 22 jul. 2010, 17:46

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 22 jul. 2010, 18:29
Entrada Autor: pcongre » 28 jul. 2010, 14:28
Font - http://www.tmb.cat/common/premsa/Muestr ... /L1HB.htmlTMB ha escrit:A més a més, es farà la primera fase de la instal·lació d’un aparell de via del tipus bretelle (escapament doble, en forma de x) a la sortida de l’estació d’Hospital de Bellvitge, que farà possibles les maniobres dels trens en totes dues direccions i donarà més flexibilitat a l’operació de la línia.
Entrada Autor: Rodalíes » 31 jul. 2010, 19:28
Entrada Autor: Guigui » 23 ago. 2010, 13:47
Entrada Autor: El LLOP » 23 oct. 2010, 11:13
Entrada Autor: Platanito » 15 nov. 2010, 11:26
Yo pensé que me volvían a cortar la L5 cuatro meses para deshacer la absurda estación fantasma de Sant Ramon...437.001 ha escrit:Pues yo lo había pensado en serio...sergi ha escrit:Qué susto..
Cuando he visto abierto otra vez este hilo pensé que volvían a cerrar la L-2 entre La Pau y Pep Ventura !
Je,je...es broma
Entrada Autor: metring » 23 nov. 2010, 11:13
Entrada Autor: metring » 30 nov. 2010, 12:34
Entrada Autor: Platanito » 26 maig 2011, 12:45
Entrada Autor: metring » 03 juny 2011, 14:12
Entrada Autor: mikado » 11 juny 2011, 12:53
He estat aquest matí i el servei substitutori funciona sense problemes a la L5, jo l'he agafat a Collblanc fins a Sants Estació. Sempre hi han busos esperant a Collblanc (Avda Sant Ramon, davant esglèsia). La senyalització - cartelleria és una mica confosa, però hi ha informadors a les boques, excepte a la de la Bodega Bou. He vist busos 63XX, 30XX, 33XX i 34XX . La 56 anava amb 17XX i la 57-157 amb 63XX i la resta de 38XX. Els busos L5 a la Ctra de Sants s'agafaven i arribaven 2-3 plegats a Sants Estació on hi havia un senyor de TMB regulant sortides com a Collblanc. Eren molt més ràpids que la 56 i la 57 a les quals avançavem a Ctra de Sants.metring ha escrit:
Interrupcions del servei de l’L5 i l’L3 el cap de setmana de l’11
El servei de metro quedarà interromput el cap de setmana vinent, els dies 11, 12 i 13 de juny, en un tram de l’L5 i un altre de l’L3, a conseqüència dels treballs de millora de la xarxa que s’hi duran a terme. Els usuaris disposaran de diverses alternatives de transport, mitjançant altres línies ferroviàries o d’autobusos. Concretament, les afectacions del servei seran:
L5. Collblanc – Diagonal: el servei quedarà interromput entre aquestes estacions del dissabte 11 al dilluns 13 de juny (tots dos inclosos). Això permetrà modificar l’enclavament de Sants Estació, que gestiona la circulació de trens en aquest sector de la línia.
Nota de premsa, amb mapes.







Entrada Autor: m.h.t. » 04 jul. 2011, 02:15
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026