Ha sigut curiós, el meu tren (Sant Andreu Comtal - Sant Vicenç de Calders que passa per Passeig de Gràcia a les 18.01) ha sortit molt puntual, i tots els trens precedents també, però al arribar a Sants hem estat parats una bona estona i hem anat molt lents fins a Castelldefels, quedant-nos parats fins i tot en algun moment. Al Prat semblava que el tren anés a aturar-se a l'estació fins i tot.
De tota manera, he arribat a Sitges a les 18.55, en comptes de a les 18.40, tan sols 15 minuts, força normal.
Per cert el tren era una doble composició de UT 447, força estrany en aquest tipus de servei, que normalment es fa en UT 450, doble de 451 o doble de 440R.








