Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Com els mossens quan parlen de sexe
El RACC avisa que la connexió del tramvia per la Diagonal pot empitjorar la qualitat de l'aire i perjudicar l'autobús
"Un tramvia mal resolt és la pitjor de les solucions. Demanem més temps, més estudis i més prudència", reclama el president de l'entitat
http://www.ara.cat/societat/tramvia-RAC ... 29541.html
"Un tramvia mal resolt és la pitjor de les solucions. Demanem més temps, més estudis i més prudència", reclama el president de l'entitat
http://www.ara.cat/societat/tramvia-RAC ... 29541.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Què han de dir, si són el lobby de l'automòbil?
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
El RACC avisa que la connexió del tramvia per la Diagonal pot empitjorar la qualitat de l'aire i perjudicar l'autobús
Jajajajajajaja!! Molt bona aquesta, clar que sí!
Però si el TRAM es lo solució més ben parida que hi pot haver... És que no ho veuen?
Jajajajajajaja!! Molt bona aquesta, clar que sí!

Però si el TRAM es lo solució més ben parida que hi pot haver... És que no ho veuen?
Premio al mejor iluminado del 2016, y del resto del milenio.RACC ha escrit:El RACC avisa que la connexió del tramvia per la Diagonal pot empitjorar la qualitat de l'aire i perjudicar l'autobús
"Un tramvia mal resolt és la pitjor de les solucions. Demanem més temps, més estudis i més prudència", reclama el president de l'entitat
Guigui ha escrit:El RACC avisa que la connexió del tramvia per la Diagonal pot empitjorar la qualitat de l'aire i perjudicar l'autobús
"Un tramvia mal resolt és la pitjor de les solucions. Demanem més temps, més estudis i més prudència", reclama el president de l'entitat
http://www.ara.cat/societat/tramvia-RAC ... 29541.html




M'encanta, com pot ser que encara no vagin a "El club de la comedia"? Que graciosos aquests del RACC...
Ara resulta que amb el tramvia, un mitjà de transport sostenible i ecològic com el que més, contamina! De veritat, que s'ho fagin mirar aquesta gent...
UN PROJECTE A DEBAT
El tramvia preveu eliminar el desnivell de Diagonal amb Marina i respectar la rambla fins a Glòries
El RACC assegura que la connexió incrementarà les emissions contaminants i empitjorarà el trànsit
L'ajuntament presentarà una simulació dels 24 creuaments afectats abans del març del 2017
CARLOS MÁRQUEZ DANIEL - DIJOUS, 15 DE DESEMBRE DEL 2016 - 17:33 CET
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-5693091
El tramvia preveu eliminar el desnivell de Diagonal amb Marina i respectar la rambla fins a Glòries
El RACC assegura que la connexió incrementarà les emissions contaminants i empitjorarà el trànsit
L'ajuntament presentarà una simulació dels 24 creuaments afectats abans del març del 2017
CARLOS MÁRQUEZ DANIEL - DIJOUS, 15 DE DESEMBRE DEL 2016 - 17:33 CET
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-5693091
-
- N6
- Entrades: 180
- Ubicació: Esquerra de l'Eixample
El tramvia no contamina directament (no treu fum) però això no vol dir que la sola presència seva serveixi per eliminar el trànsit rodat actual. Algú ha fet un estudi rigorós sobre el tipus de desplaçaments que fan els vehicles contaminants que actualment passen per la Diagonal? És possible pensar que la presència del tramvia farà que molts d'aquests usuaris deixin el seu vehicle particular contaminant (cotxe o moto) per agafar el tramvia?Renfe451 ha escrit:
![]()
![]()
![]()
![]()
M'encanta, com pot ser que encara no vagin a "El club de la comedia"? Que graciosos aquests del RACC...
Ara resulta que amb el tramvia, un mitjà de transport sostenible i ecològic com el que més, contamina! De veritat, que s'ho fagin mirar aquesta gent...
Doncs això...
Amb la tracció sang això no passava
-
- N6
- Entrades: 180
- Ubicació: Esquerra de l'Eixample
És un lobby més . La PTP també és un lobby. I les associacions de promoció de la bicicleta. Tothom que s'associa per pressionar els poders públics i l'opinió pública cap a un determinat sentit és un lobby. Ara bé, qui té raó?metring ha escrit:Què han de dir, si són el lobby de l'automòbil?
Amb la tracció sang això no passava
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Com en moltes coses de la vida ningú no té tota la raó i tothom té una mica de raó i és important que sigui escoltat.Baró de MunChausson ha escrit:[...]Ara bé, qui té raó?
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
del article d'El PEriòdic em quedo amb aquesta frase del director del RACC que tampoc té desperdici (no oblidem que es Diu : Reial AUTOMÒBIL Club de Catalunya...)
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-5693091
El mandatari de l'automòbil club, que ha definit el seu estudi de "neutral i independent", també ha apuntat la possibilitat de soterrar les vies, encara que ha admès que el cost es dispararia.


http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-5693091
Segur que no es diu Associació Nacional del Rifle?uriol108 ha escrit:del article d'El PEriòdic em quedo amb aquesta frase del director del RACC que tampoc té desperdici (no oblidem que es Diu : Reial AUTOMÒBIL Club de Catalunya...)
El mandatari de l'automòbil club, que ha definit el seu estudi de "neutral i independent", també ha apuntat la possibilitat de soterrar les vies, encara que ha admès que el cost es dispararia.![]()
![]()
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... na-5693091
Per cert, a mi de l'article d'EP el que més m'agrada és la feina del Google translate: "... es tracta de les passejades de Gràcia i Sant Joan..."
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
I com sempre, el millor són els comentaris. I de tant llegir-los ja tinc ganes urgents de fer una visita al Senyor Roca....
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Jo no ho entenc, i de fet ho diré (no sóc convergent o de PDECAT), però no van fer un referèndum sobre si es tenia que fer o no el tramvia a la Diagonal, i diuen els medis que van dir que no els ciutadans quan estava el Trias d'alcalde
??
??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Primer, el referèndum es va fer en l'últim període de Jordi Hereu com a alcalde (2007-2011), per tant l'Ajuntament en aquell moment estava en mans socialistes, ergo PSC. En Trias va ocupar l'alcaldia després del referèndum.Carlos González ha escrit:Jo no ho entenc, i de fet ho diré (no sóc convergent o de PDECAT), però no van fer un referèndum sobre si es tenia que fer o no el tramvia a la Diagonal, i diuen els medis que van dir que no els ciutadans quan estava el Trias d'alcalde
??
Segon, la gent va votar NO per reformar la Diagonal, això no volia dir pas que estiguin en contra del tramvia. Però tenint en compte que en Trias va reformar l'avinguda quan la gent va dir que no, directament el veredicte dels ciutadans se'l va passar per l'arc de triomf.
- El Maño amañado
- N7
- Entrades: 463
- Ubicació: Sant Martí (Barcelona).
Tu mateix ho has dit! I a sobre, ara que faran el TRAM (que jo sóc proTRAM), ara haurem de pagar una altra vegada una nova reforma de la Diagonal. Al menys, pinta que aquesta serà la definitiva durants uns quants anys. En teoria, jajajaja!Renfe451 ha escrit:Primer, el referèndum es va fer en l'últim període de Jordi Hereu com a alcalde (2007-2011), per tant l'Ajuntament en aquell moment estava en mans socialistes, ergo PSC. En Trias va ocupar l'alcaldia després del referèndum.
Segon, la gent va votar NO per reformar la Diagonal, això no volia dir pas que estiguin en contra del tramvia. Però tenint en compte que en Trias va reformar l'avinguda quan la gent va dir que no, directament el veredicte dels ciutadans se'l va passar per l'arc de triomf.
Yo no entiendo la teoria de que el Tranvia contamina y el bus electrico no y que esa es la solucion.
El tranvia se diseño para cubrir toda la Diagonal, tenia los logos de TMB y como sabemos en lo que ocupa un tranvia se eleminan muchos coches, todo esto en su epoca los mismo politicos de ahora ya nos lo enseñaron, el tranvia se construyo de aquella manera (todos sabemos que da vueltas y se rectificaron zonas ya construidas años despues) y con todo esto el Tranvia a respondido bien y la gente como usuarios tambien, vamos que el invento por el cual apostaron los politicos salio bien.
Ahora no se sabe por que ni nunca nos lo diran por que son una pandilla de cagados que si dicen la verdad les cuesta votos y sillas y por eso no dicen nunca verdades, estan en contra y quieren mas buses que si son electricos pero vamos que descongestionar no lo haran, yo creo que quieren poner buses por que son mas baratos y despues prohibir la entrada a BCXN en coche y con esos numeros y con una maquillada en las palabras diran que el trafico privado a descendido gracias a los buses electricos y nos daran en los morros a los Pro Tranvia.
Que consiguen con el bus electrico que TMB tenga el monopolio de la movilidad por un lado y que a los comerciantes de la zona central de la Diagonal no les lleguen los habitantes de Cornella y de Sant Adria, por que la señora famosa anti tranvia tiene este discurso.
Despues de quedarme a gusto creo que o el tranvia se tira adelante ya o al final no habra tranvia que conecte la diagonal ni habra mas proyectos de tranvia moderno en Barcelona.
Saludos.
El tranvia se diseño para cubrir toda la Diagonal, tenia los logos de TMB y como sabemos en lo que ocupa un tranvia se eleminan muchos coches, todo esto en su epoca los mismo politicos de ahora ya nos lo enseñaron, el tranvia se construyo de aquella manera (todos sabemos que da vueltas y se rectificaron zonas ya construidas años despues) y con todo esto el Tranvia a respondido bien y la gente como usuarios tambien, vamos que el invento por el cual apostaron los politicos salio bien.
Ahora no se sabe por que ni nunca nos lo diran por que son una pandilla de cagados que si dicen la verdad les cuesta votos y sillas y por eso no dicen nunca verdades, estan en contra y quieren mas buses que si son electricos pero vamos que descongestionar no lo haran, yo creo que quieren poner buses por que son mas baratos y despues prohibir la entrada a BCXN en coche y con esos numeros y con una maquillada en las palabras diran que el trafico privado a descendido gracias a los buses electricos y nos daran en los morros a los Pro Tranvia.
Que consiguen con el bus electrico que TMB tenga el monopolio de la movilidad por un lado y que a los comerciantes de la zona central de la Diagonal no les lleguen los habitantes de Cornella y de Sant Adria, por que la señora famosa anti tranvia tiene este discurso.
Despues de quedarme a gusto creo que o el tranvia se tira adelante ya o al final no habra tranvia que conecte la diagonal ni habra mas proyectos de tranvia moderno en Barcelona.
Saludos.
El referèndum efectivament es va fer l'any 2010, amb Jordi Hereu d'alcalde. Entre el dilluns 10 i el diumenge 16 de maig tots els ciutadans majors de 18 anys empadronats a la ciutat de Barcelona, és a dir, 1.414.783 persones, van poder exercir el seu dret a vot. El sufragi es podia portar a terme presencialment a qualsevol dels 108 punts de votació repartits per la ciutat o a través d’internet. En aquest cas, calia sol·licitar una clau de vot, que es rebia al telèfon mòbil via SMS i que servia per certificar el vot (sistema molt fàcil d'utilitzar, però poc segur per garantir la identitat del votant).Renfe451 ha escrit:Primer, el referèndum es va fer en l'últim període de Jordi Hereu com a alcalde (2007-2011), per tant l'Ajuntament en aquell moment estava en mans socialistes, ergo PSC. En Trias va ocupar l'alcaldia després del referèndum.
Segon, la gent va votar NO per reformar la Diagonal, això no volia dir pas que estiguin en contra del tramvia. Però tenint en compte que en Trias va reformar l'avinguda quan la gent va dir que no, directament el veredicte dels ciutadans se'l va passar per l'arc de triomf.
Les opcions eren
A) Opció boulevard, amb el tramvia pel centre, preferida per l'Ajuntament
B) Opció rambla, amb el tramvia pels costats i una rambla a la part central
C) Cap de les dues anteriors
Al final hi van votar un total de 172.161 barcelonins (12,17% del cens), amb moltes diferències entre districtes, amb el màxim a l’Eixample (21,86%) i el mínim a Ciutat Vella (3%). El resultat final va ser el següent
A) 11,88%
B) 8,28%
C) 79,84%
El resultat va obrir una crisi política a l'Ajuntament, amb dimissions incloses. El problema era saber per què els ciutadans havien passat de la consulta (un 12% només) tot i la intensa publicitat institucional i les facilitats de votació, i per què havien triat l'opció que descartava les altres dues. S'hi van barrejar l'oposició al tramvia i el rebuig a un PSC en hores molt baixes. En tot cas, l'opció C era "Cap de les dues anteriors", tot i que algun mitjà de comunicació -LV- deia que la C era "No fer obres ara a la Diagonal".
De fet, l'única conclusió honesta del resultat del referèndum és que el tramvia pel tram central de la Diagonal no té suport popular. Si no, la gent hi hauria participat més i hauria donat suport a alguna de les opcions que el preveien. Sumant A i B són el 20,16%, i si ho apliquem sobre la participació, resulta que només un 2,45% del cens va votar a favor!. No dic que l'abstenció i el vot C sigui un vot "contra el tramvia", sinó que senzillament la gent que hi estava a favor era molt poca (el 2,45% del cens que hem dit abans)
Amb el mateix agurment, el 79,84% del 12,17%, és el 9,72% del total: només el 9,72% dels barcelonins (i entenent com a barcelonins únicament els censats a Barcelona municipal) van votar-hi en contra.Oriolix ha escrit:Sumant A i B són el 20,16%, i si ho apliquem sobre la participació, resulta que només un 2,45% del cens va votar a favor!
Evidentment aquest no és un argument vàlid. Tan poc com el teu.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1915
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
Jo sóc d'aquests que dona recolzament al tramvia a la Diagonal, però si van votar en contra, es té que respectar, agradi o no.
A més suposo que n'hi haurà motius pel fet de que van votar en contra, per falta d'inversió suposo.
Però com no sóc usuari del TRAM, ni visc a BCN, ni tinc ni idea de que existia tal referèndum, no sé exactament l'aturada del tram de la Diagonal
.
A més suposo que n'hi haurà motius pel fet de que van votar en contra, per falta d'inversió suposo.
Però com no sóc usuari del TRAM, ni visc a BCN, ni tinc ni idea de que existia tal referèndum, no sé exactament l'aturada del tram de la Diagonal

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Vejam, ja s'ha dit molts cops que la consulta no era sobre tramvia si o no, no sé com fer-ho entendre. Ja es poden intentar arguments com aquests pel que sigui que no s'aguanten per enlloc, i qui va votar cap de les opcions va ser perquè va trobar que no estava prou ben plantejat ni donava opcions millors. Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.Carlos González ha escrit:Jo sóc d'aquests que dona recolzament al tramvia a la Diagonal, però si van votar en contra, es té que respectar, agradi o no.
A més suposo que n'hi haurà motius pel fet de que van votar en contra, per falta d'inversió suposo.
Però com no sóc usuari del TRAM, ni visc a BCN, ni tinc ni idea de que existia tal referèndum, no sé exactament l'aturada del tram de la Diagonal.