Re: Cercanías Girona...
Publicat: 28 juny 2011, 23:06
Si allarguen l'R8 tindran en compte la disponibilitat de material mòbil, no et preocupis.
L'ideal seria que, abans del setembre, aquesta línia disposés d'un tren cada 30 minuts mínim. Així, perdre l'anterior no afectaria tant, i els alumnes de la UAB no hauran de sofrir tant per l'horari.albert28 ha escrit:La nova R8 augmentarà la freqüència de pas en funció de la demanda
Encara i així, podríes haber anat fins a Granollers Centre, comptant el temps de viatge amb l'R2 i l'R8, menys temps d'espera a aquesta estació... És el que faig jo quan perdo un enllaç, i no tinc alternativesm.h.t. ha escrit:Avui he agafat l'R8 direcció Martorell. Degut als endarreriments de 20 minuts a la R2 Nord i les aturades constants del tren durant el trajecte (el Civia s'ha quedat parat 4 cops entre estacions, entre Clot i Mollet-St. Fost) he perdut l'R8 que tenia previst agafar. Total, 60 minuts més d'espera a Mollet-Sant Fost.
Sí, ho anava a fer, però em comportaria una zona més de les que havia val·lidat (3 zones) i no m'he arriscat.ElDesi1994 ha escrit:Encara i així, podríes haber anat fins a Granollers Centre, comptant el temps de viatge amb l'R2 i l'R8, menys temps d'espera a aquesta estació... És el que faig jo quan perdo un enllaç, i no tinc alternatives
Cert, és una mica xapussa, però está fet per a la gent que té que anar de un costat a l'altre de les víes, sobretot per el tram peatonal Mollet del Vallès - Sant Fost de Campsentelles... A Montcada i Reixac han solventat aquest problema amb una tanca que separa les escales i part del pas inferior.m.h.t. ha escrit:Sí, ho anava a fer, però em comportaria una zona més de les que havia val·lidat (3 zones) i no m'he arriscat.Per cert, oi que a Mollet-Sant Fost no es pot canviar de via pel pas inferior?
Dels cops que hi he estat, només ho he pogut fer pel pas a nivell, ja que l'inferior et porta al carrer (la tanca l'han posada al mig).
Com has vist l´afluència de passatgers al tram Cerdanyola-Universitat-Martorell? Es manté, o ha baixat?m.h.t. ha escrit:Avui he agafat l'R8 direcció Martorell. Degut als endarreriments de 20 minuts a la R2 Nord i les aturades constants del tren durant el trajecte (el Civia s'ha quedat parat 4 cops entre estacions, entre Clot i Mollet-St. Fost) he perdut l'R8 que tenia previst agafar. Total, 60 minuts més d'espera a Mollet-Sant Fost.![]()
Veient això, veig que serà missió complicada que els usuaris amb transbord agafin l'R8 a l'hora, degut als endarreriments constants de la resta de línies, que complica la sincronització amb una línia que passa cada 60 minuts.
Hem agafat el tren pocs usuaris, però més dels que m'esperava per ser el tercer dia de servei. La renovació de via del ramal es nota: trajecte amb exel·lent velocitat comercial i suavitat.
L'ideal seria que, abans del setembre, aquesta línia disposés d'un tren cada 30 minuts mínim. Així, perdre l'anterior no afectaria tant, i els alumnes de la UAB no hauran de sofrir tant per l'horari.albert28 ha escrit:La nova R8 augmentarà la freqüència de pas en funció de la demanda
He baixat a Cerdanyola-UAB per agafar l'R7 de tornada. Et puc dir que al baixar de l'R8 ha pujat una marabunta d'estudiants de la UAB en sentit Martorell, que m'ha deixat parat. Per tant, sembla que s'ha mantingut la demanda.437.001 ha escrit:Com has vist l´afluència de passatgers al tram Cerdanyola-Universitat-Martorell? Es manté, o ha baixat?
trainman ha escrit:Las unidades que están prestando servicio en la R8 el día de su puesta en servicio son el 465-244 y el 465-251.
Dons avui (tercer dia) he agafat la 465-214.Mako448 ha escrit:Els mateixos Civies que ahir estaven a l'R8,avui també han estat.
Y la demanda no aumentará hasta que no haya mejores frecuencias, por lo tanto estamos ante el pez que se muerde la cola. Aparte de los intercambiadores que se precisan y que no hacen, con lo que la demanda no puede aumentar como debiera.albert28 ha escrit:La-nova-R8-augmentara-la-frequencia-de-pas-en-funcio-de-la-demanda
pokeroms ha escrit:Hola!!
Fa temps que no postejo cap missatge, pero cada dia vaig mirant el fòrum, no obstant, avui vull donar constància de la nul·la gestió que té Rodalies de Catalunya almenys, a la R8.
Jo treballo a Sant Cugat i per anar a casa abans agafava la R7 fins Torre del Baró, ara agafo la R8 fins a Cerdanyola-UAB, i després la R7 fins Torre del Baró.
Jo no sé com s'ho han fet, però els horaris crec que els han adequat per fer el trasbord de la R7 a a Cerdanyola-UAB.
La meva queixa és aquesta:
El tren que agafo cada dia passa per Sant Cugat a les 13.48 (segons l'horari) i arriba a Cerdanyola-UAB a les 13.51 si va puntual, i allà està la R7 que surt cap a Sant Andreu Arenal a les 13.55. Si feu comptes, 4 minuts de marge per fer el trasbord i a sobre que has de baixar per un pas soterrani.
Com és habitual, avui no ha anat amb hora (només 4 minuts de tard), i ha arribat clavat a les 13:55, i just quan hem pujat del pas soterrani per agafar el tren de la R7 ja havia tancat portes per marxar.
COM és possible que a sobre que fan aquestes modificacions de la R7 i R8, no tenen la dignitat de que si veuen un tren de la R8 que està arribant esperar 1 minut o 2 per que la gent pugui fer el trasbord? Perquè el següent pasa al cap de 30 minuts, i jo crec que per 1 minut o 2 més no passa res, perquè el següent tren cap a Sant Andreu Arenal va arribar a Cerdanyola-UAB 10 minuts abans de la seva sortida.
1 hora d'espera R8 + 30 min de la R7 + 20 min de trajecte = 1h50m per 6 parades d'un trajecte de 20 minuts.
No sé que penseu vosaltres, però a sobre de que han fet això no fan ni els trasbords com déu mana...
Salutacions!!!!!