Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... vicio.html
Un convoy del TramBaix descarrila y paraliza parcialmente el servicio
Las tres líneas finalizan su recorrido en la estación de Maria Cristina | Se desconocen las causas del incidente
28/10/2009 | Actualizada a las 08:14h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS). - Un convoy del TramBaix de Barcelona descarriló sin provocar heridos cerca de la estación de Francesc Macià.
El incidente tuvo lugar sobre las 6.45 horas y ha obligado ha paralizar parcialmente el servicio de las tres líneas, que finalizan su recorrido en la estación de Maria Cristina. Se desconocen las causas que han provocado el pequeño descarrilamiento del tranvía.
Un convoy del TramBaix descarrila y paraliza parcialmente el servicio
Las tres líneas finalizan su recorrido en la estación de Maria Cristina | Se desconocen las causas del incidente
28/10/2009 | Actualizada a las 08:14h | Ciudadanos
Barcelona. (EUROPA PRESS). - Un convoy del TramBaix de Barcelona descarriló sin provocar heridos cerca de la estación de Francesc Macià.
El incidente tuvo lugar sobre las 6.45 horas y ha obligado ha paralizar parcialmente el servicio de las tres líneas, que finalizan su recorrido en la estación de Maria Cristina. Se desconocen las causas que han provocado el pequeño descarrilamiento del tranvía.
Acabo de llegir això al bloc d'en rogermelcior:
http://rogermelcior.wordpress.com/
http://rogermelcior.wordpress.com/
IMPRESSIONANT!!!!rogermelcior al seu bloc ha escrit: Increïble: a dins al Rodalies informen de la vaga al Tram! Qualsevol diria que la xarxa és la d'un país normal i és xarxa! XD Excel.lent!
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Doncs tal i com avançava pel TWITTER avui durant tot el dia els trens de la R1 abans d'arribar a Sant Adrià de Besòs, tan els que venien de Barcelona Clot Aragó com els de Badalona informaven de la vaga i els serveis mínims a Tranmet! He passat quatre cops pel TRAM dos amb CIVIA i dos amb 447 i als 4 cops s'ha disparat la megafonia automàtica per anunciar la vaga a una operadora aliena!
Deien una cosa així: "S'informa als senyors viatgers que avui i demà hi ha convocada una vaga a TRAMBESÒS. Per aquest motiu es redueix el servei a hora punta i només circularan el 50% dels combois entre les 6,30 i les 9,30 i les 17,00 i les 20,00. La resta del dia no hi ha servei".
No vull valorar els serveis mínims, però cada cop més la xarxa de transport públic sembla més xarxa!
Deien una cosa així: "S'informa als senyors viatgers que avui i demà hi ha convocada una vaga a TRAMBESÒS. Per aquest motiu es redueix el servei a hora punta i només circularan el 50% dels combois entre les 6,30 i les 9,30 i les 17,00 i les 20,00. La resta del dia no hi ha servei".
No vull valorar els serveis mínims, però cada cop més la xarxa de transport públic sembla més xarxa!
Hola!
Si a TMB per exemple ha d'informar de incidències, vagues o altre tipus d'informació sobre RENFE no terminarien mai!!!
Salutacions!!
Si a TMB per exemple ha d'informar de incidències, vagues o altre tipus d'informació sobre RENFE no terminarien mai!!!


Salutacions!!

Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte

Acabo de trobar-me que el conductor del T4 ha hagut de canviar manualment l'agulla de Glòries. El corresponent semàfor tampoc no funcionava.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Retards de 20 munts durant tota la tarda a la T5 i la T6 per avaria tècnica. De fet, crec que no es mantenia la freqüència de pas, en les pantalles els propers trams de la T5 i la T6 posaven 20 minuts...
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... ?id=323268
Mor la dona atropellada pel tramvia a l'Hospitalet de Llobregat
La víctima hauria creuat les vies per un pas de vianants quan el semàfor estava en vermell
EFE / LAMALLA.CAT
La dona que aquest dijous a la tarda ha estat atropellada per un tramvia al seu pas per l'Hospitalet de Llobregat ha mort a l'Hospital de Bellvitge, on havia estat traslladada amb ferides de pronòstic reservat. Fonts del centre hospitalari han explicat que "no ha estat possible la seva reanimació". L'accident s'ha produït a les 15.30h entre les estacions de Ca n'Oliveres, a Esplugues, i Can Rigalt, a l'Hospitalet, quan la víctima hauria creuat les vies del tramvia per un pas de vianants quan el semàfor estava en vermell, han precisat fonts de l'empresa Tram, que explota el servei.
El conductor del tramvia que s'aproximava en direcció a Barcelona ha vist la dona al mig de les vies i ha accionat els sistemes d'emergència, ha fet sonar els senyals acústics i lluminoses i ha intentat frenar. Malgrat tot, el comboi no ha pogut aturar-se a temps i no ha pogut evitar l'impacte amb la víctima, de la qual no ha transcendit ni la identitat ni la seva edat.
Una ambulància ha traslladat la dona fins a l'Hospital de Bellvitge, on ha mort posteriorment. La Guàrdia Urbana de l'Hospitalet ha obert una investigació per determinar les circumstàncies del sinistre.
Mor la dona atropellada pel tramvia a l'Hospitalet de Llobregat
La víctima hauria creuat les vies per un pas de vianants quan el semàfor estava en vermell
EFE / LAMALLA.CAT
La dona que aquest dijous a la tarda ha estat atropellada per un tramvia al seu pas per l'Hospitalet de Llobregat ha mort a l'Hospital de Bellvitge, on havia estat traslladada amb ferides de pronòstic reservat. Fonts del centre hospitalari han explicat que "no ha estat possible la seva reanimació". L'accident s'ha produït a les 15.30h entre les estacions de Ca n'Oliveres, a Esplugues, i Can Rigalt, a l'Hospitalet, quan la víctima hauria creuat les vies del tramvia per un pas de vianants quan el semàfor estava en vermell, han precisat fonts de l'empresa Tram, que explota el servei.
El conductor del tramvia que s'aproximava en direcció a Barcelona ha vist la dona al mig de les vies i ha accionat els sistemes d'emergència, ha fet sonar els senyals acústics i lluminoses i ha intentat frenar. Malgrat tot, el comboi no ha pogut aturar-se a temps i no ha pogut evitar l'impacte amb la víctima, de la qual no ha transcendit ni la identitat ni la seva edat.
Una ambulància ha traslladat la dona fins a l'Hospital de Bellvitge, on ha mort posteriorment. La Guàrdia Urbana de l'Hospitalet ha obert una investigació per determinar les circumstàncies del sinistre.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Quina eficiència tenen els frens d'emergència del tramvia, per tal de que els atropellats per aquest vehicle sempre acabin morint? Potser cal reforçar-lo, no?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Vejam, per molt que freni, a certes velocitats un tramvia no es pot aturar automàticament. Realment, la culpa ha estat de qui ha creuan en vermell, sentint-ho molt.
Un tramvia té la massa que té, i això és quelcom que poca gent sembla tenir en compte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No, si és veritat, la culpa era de la dona, però si totes les víctimes del tramvia, són mortals, jo miraria de prendre alguna mesura de seguretat més. Si no es pot frenar més fort, s'ha de cercar una altra forma per tal de que l'impacte no sigui tan fort... perquè realment no moren per l'atropellament de les rodes, els tramvies de pis baix no tenen les rodes ni la part baixa accessibles, sinó per l'impacte... no sé, alguna forma de disminuir l'impacte doncs, perquè encara que la culpa hagi sigut de la senyora, una vida és una vida.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
És una notícia molt trista. Però que potser no hi ha atropellaments amb els cotxes, autobusos, camions, tractors, troleibusos, bicicletes, amb resultat de mort per l'impacte? A vegades sembla que el tramvia és l'únic dolent de la pel·lícula que va atropellant gent i placant cotxes indiscriminadament. Si escriguessin una noticia per cada atropellament amb cotxe, no acabaríem mai...Lluita1714 ha escrit:No, si és veritat, la culpa era de la dona, però si totes les víctimes del tramvia, són mortals, jo miraria de prendre alguna mesura de seguretat més. Si no es pot frenar més fort, s'ha de cercar una altra forma per tal de que l'impacte no sigui tan fort... perquè realment no moren per l'atropellament de les rodes, els tramvies de pis baix no tenen les rodes ni la part baixa accessibles, sinó per l'impacte... no sé, alguna forma de disminuir l'impacte doncs, perquè encara que la culpa hagi sigut de la senyora, una vida és una vida.
Tampoc ningú ha dit que totes les víctimes són mortals, segurament les lleus acaben en un ensurt i per tant no surten el diari...
Ningú ha plantejat fer uns capons de cotxe tous per disminuir l'impacte en cas que atropellin algú

Estudis recents diuen que vora el 91% dels atropellaments mortals a Espanya van ser fora de passos de vianants. A més, Espanya és el país amb més atropellaments mortals d'Europa: 15,7 per cada milió d'habitants (4 punts més que la "perillosa" Itàlia). No tinc dades de Catalunya però no crec que variïn molt. Val més que ens ho fem mirar tots plegats.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Home, cert, però per que hi hagin atropellaments de tot no és raó per no voler intentar fer evolucionar noves idees per evitar aquestes notícies. Com diu Sagrerenc, som el país amb més atropellaments mortals d'Europa. S'ha de buscar noves fórmules per canviar això.TBF ha escrit: És una notícia molt trista. Però que potser no hi ha atropellaments amb els cotxes, autobusos, camions, tractors, troleibusos, bicicletes, amb resultat de mort per l'impacte? A vegades sembla que el tramvia és l'únic dolent de la pel·lícula que va atropellant gent i placant cotxes indiscriminadament. Si escriguessin una noticia per cada atropellament amb cotxe, no acabaríem mai...
Tampoc ningú ha dit que totes les víctimes són mortals, segurament les lleus acaben en un ensurt i per tant no surten el diari...
Ningú ha plantejat fer uns capons de cotxe tous per disminuir l'impacte en cas que atropellin algú
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
El cop mortal acostuma a ser el que es dóna la víctima amb el terra quan el tramvia l'empeny. Per tant, ni tan sols recobrint el frontal del tren amb un material elàstic aconseguiriem cap millora. Potser si hi fiquem velcro perquè les possibles víctimes s'hi quedin enganxades...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Només hi ha una manera de reduir i eliminar les victimes mortals per atropellament per tramvia: Que la gent pasi per on ha de pasar quan ha de pasar.
Ara no he trobat fotos per enlloc de l'idea, però vaig veure'n algunes d'un tranvia que duïa una mena de reixes al front similars a les de les antigues locomotores de vapor, però en aquest cas articulades, de manera que quan atropellava a algú es posava en posició horitzontal i la persona quedava a la reixa per evitar que l'atropellesin.
[Com que no em sé explicar mol bé ara edito i poso un esquema fet amb Paint
]
[Com que no em sé explicar mol bé ara edito i poso un esquema fet amb Paint

- Fitxers adjunts
-
- Un despistat es posa al mig de la via i ve un tranvia.
- Tranvia 1.JPG (10.34 KiB) Visualitzat 6045 cops
-
- El tanvia atropella al vianant i la reixa es gira (Evidentment l'home no queda tranquilament asegut XD)
- Tranvia 2.JPG (10.61 KiB) Visualitzat 6045 cops
Aquest sistema el porten numerosos tranvies antics arreu del món, com per exemple, els de lisboa.
¿Encara els porten?MZA_1600 ha escrit:Aquest sistema el porten numerosos tranvies antics arreu del món, com per exemple, els de lisboa.



Gràciess

Aqui en tens una: 


