TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Pel que veig, els 6000 son una mena de transformers ... de 6000 a 9000 

Oooooooh!!!
Més aviat digue's, com s'assabentin els de l'Alstom, que la CAF s'apropia dels seus trens...







diosss!!! a la foto gran es veu la "rodoneta" de l'escut d'Alstom...quina patinadaaaa!!! Apa, informàtics! envieu el curriculum que em se d'algú del departament de comunicació que li queden pocs telediaris a la casa...




Si no me equivoco hoy toca que baje el quinto 6000 desde Sabadell Sud hasta Santa Eulalia
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
i encara està la foto allà!victorcasta ha escrit:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF


ES PELIGROSO ASOMARSE
Aquesta foto ja porta alguns mesos, i el més greu del cas és que la imatge es va prendre a la propia factoria d'Alstom*...victorcasta ha escrit:Com s'enterin a la direcció de CAF del que han posat a la web, sobre el 6000....
6000 de CAF

*Aquelles barres grogues que veieu per allà dalt del tren és una mena de "túnel de rentat" cutrillo...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Oído cocina.victorcasta ha escrit:M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat.

Gràcies Víctor!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Sobre las 21:55 ha pasado por Cerdanyola una 319 camino de Sabadell Sud en busca del quinto 6000
He visto pasar una 319 y una 252 pantone camino de Sabadell Sud en busca del sexto 6000
Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s... 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Sí i no.JaMiRo! ha escrit:Ya tenemos casi 6 6000s (que lío), supongo que empezarán pronto con las reformillas en los 4000s...
Tinc notícies sobre això. Ja hi ha un 4000 en procés de remodelació, com a prova, als tallers de Sagrera. Els demés 4000 (en un principi, no es remodelaran tots) es remodelaran en instal·lacions d'una altra empresa (crec recordar que Temoinsa). El problema està en portar els 4000 de la L1 a Temoinsa. Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.
A més a més, aquest no és el pitjor maldecap a la L1. El principal problema és la falta d'espai on posar els trens i el retard que porta la instalació de l'ATP. En quant al primer, s'ha habilitat a Hospital de Bellvitge prou lloc per a encabir-hi 3 trens més. Però falta més espai. Tant, que el 400 de Sagrera està fent nosa i no saben com treure'l.
I en quant a l'ATP, porta un retard que s'ha aguditzat amb les obres a la zona de Santa Eulàlia i amb la instal·lació d'un nou enclavament; a l'octubre es reprendran les proves. A més, el fet que encara no funcioni l'ATP fa que es puguin millorar les freqüències de la línia. Això provoca que el màxim de trens del carrusel de la L1 encara no pugui passar de 24, i tenir fins a 9 trens parats.
¿Se sabe qué día bajarán al séptimo 6000?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Pues en octubre sólo habrá uno y se hará a mediados, aún desconozco si el segundo o el tercer miércoles.
Coooooooooooooooooooooooooorrecte!victorcasta ha escrit:Des de Metro es vol evitar haver-los de treure per Plaça Catalunya, sobretot pel cost econòmic que això suposaria. Per tant, s'està expectant de com van les obres d'Hospital de Bellvitge per veure si es podria habilitar alguna zona per on treure els trens. De moment, però, cal esperar a que acabi la reforma de la unitat de prova.

M'ho va comentar un senyor del Metro que tenia uns fulls d'ADIF a sobre de la seva taula...



PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
Imagino que demà el baixaran.
avui en baixen un altre? Que sortirà a les 0:30 de sabadell?? fa 2 6000's el vaig veure per MiR manresa a les 0:50Pere ha escrit:Ahir vaig veure uns camions carregats de cotxes de 6000s a Sabadell Sud.
Imagino que demà el baixaran.
Las locomotoras que he visto pasar por Cerdanyola camino de Sabadell Sud en busca del séptimo 6000 son la 319-250 y una 252 Pantone
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Pues te has dejado otra 252 que ha subido más tarde, la 060.
Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.
Ha sido necesario llamar a Sant Andreu Comtal para otra 252, ya que la 055 que ha venido el enganche del husillo era más grueso de lo habitual, y no se podía enganchar el adaptador de Scharfenberg que tiene CAF. Hemos salido de Sabadell Sud a la 1 y hemos circulado a contravía hasta Pl. Catalunya.