Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 19/11/2014 22:10

Ja es operatiu el cambiador de Can Tunis per a les rotacions de material?

Algú sap perquè aquest cambiador no consta en la "Declaración de la Red" del Adif?



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 19/11/2014 23:16

albe6 ha escrit:Ja es operatiu el cambiador de Can Tunis per a les rotacions de material?

Algú sap perquè aquest cambiador no consta en la "Declaración de la Red" del Adif?
Segurament perquè serà de RENFE i no d´ADIF.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 20/11/2014 14:05

Hoy de nuevo avistamiento de 130 en Cerdanyola. El 130-032 pasaba a las 10:58 en sentido UAB y a las 13:37 en sentido Montcada



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dilluns 24/11/2014 22:36

trainman ha escrit:Hoy de nuevo avistamiento de 130 en Cerdanyola. El 130-032 pasaba a las 10:58 en sentido UAB y a las 13:37 en sentido Montcada
Hoy he visto un 130 por el ramal Castellbisbal - Can Tunis. Parece que llevan los trenes a reparar a Can Tunis y por eso se pueden ver por el ramal Mollet - Papiol.



Vox
N8
N8
Entrades: 1263
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 06/12/2014 17:35

Vox ha escrit:No sé si es curiós o es molt habitual (imagino que es això últim) però entro molt poc al fil: aquest vespre he vist a la R1, sentit Mataró, una doble 465 sense servei. Com dic suposo que deu ser normal però ha estat curiós ( :) ) veure una doble 465 per la R1.

Vox
Ahir vaig tornar a veure dues 465 juntes, sense servei, al Clot direcció nord.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 06/12/2014 23:10

Vox ha escrit:
Vox ha escrit:No sé si es curiós o es molt habitual (imagino que es això últim) però entro molt poc al fil: aquest vespre he vist a la R1, sentit Mataró, una doble 465 sense servei. Com dic suposo que deu ser normal però ha estat curiós ( :) ) veure una doble 465 per la R1.

Vox
Ahir vaig tornar a veure dues 465 juntes, sense servei, al Clot direcció nord.

Vox
Vindrien procedents de l'EdF i marxarien de buit a Montcada-Bifurcació.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 08/01/2015 18:44

Un Civia 463 haciendo un trayecto de un Regional Exprés Zaragoza - Logroño, menuda mala leche tiene Renfe últimamente en los trenes regionales.

Espero vuestras opiniones.



http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 08/01/2015 19:52

Quin dolor! Després tindrem problemes seriosos amb les esquenes dels passatgers.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 08/01/2015 20:41

Sincerament, penso que el tema dels trens fent serveis que no toca s'està anant de mare. Cada tren ha estat dissenyat per al tipus de trajecte que li pertoca, i no només quant a la comoditat dels seients (aspecte que també em sembla de gran importància). I les tarifes també s'assignen en funció de les comoditats del tren, de la mateixa forma que no val el mateix viatjar en preferent que en turista.

A més, curiosament, encara no s'ha vist mai de la vida un tren regional fent un servei de rodalia, ni un AVE fent un Avant, ni un Euromed fent un Talgo, etc. Quina coincidència.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 08/01/2015 22:04

Javi M ha escrit:A més, curiosament, encara no s'ha vist mai de la vida un tren regional fent un servei de rodalia
No és habitual però ha passat. Fa uns anys, per exemple, les 440 de dos cotxes de la línia de Puigcerdà moltes vegades feien un Hospitalet-Terrassa que sortia vora les sis del matí, tornava a l'Hospitalet i després pujava a La Tor de Querol fent el segon servei del dia. Només en feiners.

A Saragossa, on només tenen dos trens Civia per fer els serveis de rodalia, una vegada va fallar un i van agafar un 448 per fer els rodalies perquè era l'únic que tenien a mà.
ni un AVE fent un Avant
Els "AVANT" Barcelona-Figueres són en realitat AVE o TGV que tenen com a origen una estació de fora de la línia i un número determinat de seients es venen com a AVANT. En altres relacions a Espanya també es fa (també alguns Alvia al nord ara porten un cotxe tarificat com a Regional Exprés perquè substitueixen un regional suprimit, entre Valladolid i Santander i entre Lleó i Xixón). L'únic AVANT pur Barcelona-Figueres es fa amb un tren de la sèrie 103. I durant molts anys les "Lanzaderas" Madrid-Puertollano (l'antecessor dels actuals AVANT) es feien amb els mateixos trens de la sèrie 100 (entre d'altres coses perquè era lo que hi havia).
ni un Euromed fent un Talgo
Quan existien les sis branques de la sèrie 101 ja eren justes per fer el servei Euromed, així que es normal que no fessin res que no fos Euromed. De fet en els últims anys era habitual que alguns Euromed es fessin amb Talgo VII, a part que un Talgo que anés més avall d'Alacant s'havia de fer amb Talgo (o material convencional) sí o sí i amb canvi de locomotora a Alacant ja que més al sud d'Alacant la línia no està electrificada. Actualment les branques de la sèrie 130 en el fons és un Talgo amb dues locomotores unides permamentment, així que fet per fet...

D'altra banda, i tot que sóc el primer en patir les 447 en servei regional pelat a la R11, fa molts anys que es pateix això. Abans de les 447, lo normal de molts trens regionals és que anessin amb una 440R de rodalies (i més enrera amb una 440 sense reformar amb seients d'"Scay").



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 09/01/2015 0:14

No poques vegades es veu una branca Talgo fent serveis Euromed.
Abans d'ahir, dia 7 per exemple. Foto d'Adrià Roig.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 541&type=1

Les 470 i 448R fan serveis de rodalia a Tarragona.
Els AVE/TGV a Figueres Vilafant, tenen un nombre de places assignades amb tarifa Avant.
En fi... que el problema de barrejar material també s'aplica a LD.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 09/01/2015 1:18

D'acord, d'acord, teniu raó! Veig que la barreja va tant en un sentit com en l'altre!



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/01/2015 8:42

Però res com el que em va passar fa uns dies, quan vaig agafar un Valença-Porto servit amb locomotora dièsel, furgó i dos cotxes d'Intercidades, en lloc d'un antic camell de Renfe.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 09/01/2015 8:45

Un Civia 463 haciendo un trayecto de un Regional Exprés Zaragoza - Logroño, menuda mala leche tiene Renfe últimamente en los trenes regionales.
Quin dolor! Després tindrem problemes seriosos amb les esquenes dels passatgers.
Si tapissessin bé tots els trens, com a altres paisos, no hi hauria aquest problema, i la resta ja son inconvenients menors, si es que arriben a inconvenients. A més, que inclús per trajectes d'1 hora i pico que son propis del Civia son ben incòmodes.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 09/01/2015 16:02

Damunt de la incomoditat, el Civia ple i els passatgers de peu... :emprenyat


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 09/01/2015 16:42

Veure un dels Civia de Saragossa fent un Regional Exprés ja no em provoca sorpresa. En diverses vegades han fet també els serveis Zaragoza-Castejón i també hi han diverses proves gràfiques que ho certifiquen.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 09/01/2015 23:53

Renfe451 ha escrit:Veure un dels Civia de Saragossa fent un Regional Exprés ja no em provoca sorpresa. En diverses vegades han fet també els serveis Zaragoza-Castejón i també hi han diverses proves gràfiques que ho certifiquen.
Sí, cert, em penso que l'últim Saragossa-Castejón i el primer tren de tornada es fa sempre en Civia. El tren del vídeo, però, continuava fins a Logronyo.
fgc113 ha escrit:Damunt de la incomoditat, el Civia ple i els passatgers de peu... :emprenyat
Des de que els trens arriben al centre de Saragossa els trens del trajecte Saragossa-Castejón van sistemàticament plens.
UT440_132M ha escrit:No poques vegades es veu una branca Talgo fent serveis Euromed.
Abans d'ahir, dia 7 per exemple. Foto d'Adrià Roig.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 541&type=1
No em deixa veure l'enllaç... però si es tracta del Barcelona-València sense parades es fa sempre amb una branca de Talgo VII només amb cotxes superreclinables (agafats de les fallides branques de Trenhotel).



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 24/01/2015 16:42

Avui al matí una doble composició de 447's feia els R2 Sud EdF-Vilanova. Es tractava de la 447-109R i la 447-043R (la que porta encara la publicitat del Sunrail).



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1171
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 24/01/2015 16:51

Renfe451 ha escrit:Avui al matí una doble composició de 447's feia els R2 Sud EdF-Vilanova. Es tractava de la 447-109R i la 447-043R (la que porta encara la publicitat del Sunrail).
Les he avistades entrant a Vilanova. El sunrail només ho porta al cotxe extrem, costat bcn


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 24/01/2015 16:54

Renfe451 ha escrit:Avui al matí una doble composició de 447's feia els R2 Sud EdF-Vilanova. Es tractava de la 447-109R i la 447-043R (la que porta encara la publicitat del Sunrail).
Crec que com a mínim aquestes dues s'hi estaran durant tot el dia d'avui, a no ser que no les retirin a partir d'una hora determinada (a partir del vespre per exemple)...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”