També de passada si algú m'explica com ha de quedar la línia Alacant-Elx-Múrcia lligada amb la nova LAV millor.

A veure si algú em pot resoldre tots aquests dubtes, que suposo que són deguts a eterns canvis de planificació.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:12
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/12/2015 7:57
Entrada Autor: albe6 » Dimecres 02/12/2015 11:21
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/12/2015 12:41
Aquest primer tram està clar, l'embolic sobretot és de Xàtiva fins al nus de la Encina.albe6 ha escrit:Aquest video del 18/04/2013 de Via Libre deixa clar que la sortida de la LAV de València cap al sud és en doble via
https://www.youtube.com/watch?v=yc2Yz2UL3rg
És del ramal de mercaderies a Almussafes, que va paral·lel a la LAV València - Alacant fins a la citada localitat
Ensenyen el traçat que fan servir ara els trens des de Sant Isidre fins la Font de Sant Lluis, on inverteixen marxa fins a Nord.
Alacant - Múrcia si no ha canviat la cosa es manté l'actual plataforma i es canvia la via a UIC i s'electrifica a 25000 V CA.
Entrada Autor: ortegote » Divendres 04/12/2015 19:36
Alacant a Murcia hi han trams en plataforma nova de AV et deixo un video del estat de les obres d'aquest any.albe6 ha escrit:Aquest video del 18/04/2013 de Via Libre deixa clar que la sortida de la LAV de València cap al sud és en doble via
https://www.youtube.com/watch?v=yc2Yz2UL3rg
És del ramal de mercaderies a Almussafes, que va paral·lel a la LAV València - Alacant fins a la citada localitat
Ensenyen el traçat que fan servir ara els trens des de Sant Isidre fins la Font de Sant Lluis, on inverteixen marxa fins a Nord.
Alacant - Múrcia si no ha canviat la cosa es manté l'actual plataforma i es canvia la via a UIC i s'electrifica a 25000 V CA.
Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 07/12/2015 22:43
Via única amb plataforma per via doble entre Moixent i La Encina, excepte el túnel de La Encina que queda tal com és (la LAV passarà per un altre cantó i no hi haurà túnel).Trenscat ha escrit:Tinc uns dubtes sobre la línia d'alta velocitat entre València i Alacant, més en concret entre el nus de La Encina i València, ja que la resta en realitat ja està en servei. Se suposa que la nova LAV ocuparà el lloc de la línia convencional actual entre la sortida de la Encina i Xàtiva, en doble via en ample UIC i que es reconstrueix l'antic traçat per la Font de la Figuera i s'enllaça amb l'antic traçat fins ara en servei per l'Alcúdia de Crespins. Tot aquest traçat recuperat entre La Encina i Xàtiva es farà en via doble o via única?
La LAV entre La Encina i València serà en doble via.Trenscat ha escrit:En alguns llocs llegeixo una cosa i en d'altres una altra... També he llegit en alguns llocs que la LAV entre la Encina i València serà de via única, aleshores l'altra via es mantindria en ample ibèric entre la Encina i Xàtiva pel traçat actual?
Correcte. Els possibles regionals Alacant/Albacete-València no podran passar per Moixent, es bifurcaran cap a La Encina just a l'entrada de l'estació de Moixent.Trenscat ha escrit:També tinc dubtes de l'estació de Moixent, que sembla per les fotos de Google Maps, que queda com a estació terme de la línia d'ample ibèric amb connexió només cap a València??
La LAV acabarà a un punt entre San Isidro-Albatera-Catral i Crevillent.Trenscat ha escrit:També de passada si algú m'explica com ha de quedar la línia Alacant-Elx-Múrcia lligada amb la nova LAV millor.![]()
Torna a “Ferrocarril en general”