Pel que fa a rodalies, l'R1 no es veurà gaire afectada, ja que tindrà un bon nombre de trens, alguns segons en quina franja tindran freqüències de 30 min en comptes dels 10-15 habituals. A l'R2 tant a la part nord com a la sud, a bona part del dia tindrà un tren cada hora, igual que a l'R4. L'R3 surt una mica perjudicada, ja que entre les 9:40 fins a les 12:25 no tindrà cap tren, i a més els semidirectes a Puigcerdà queden suprimits i efectuaran parada a totes les estacions. En sentit contrari passa el mateix, sense servei entre les 13:35 i les 17:05. La que estarà ben retallada de totes les línies de rodalies serà l'R8 que només tindrà 7 serveis per sentit i no hi haurà trens de 7:25 a les 11:32, d'11:32 a les 14:32, ni tampoc de 14:32 a 17:32.
A regionals, retallen i deixen a la mínima expressió totes les línies que van cap a Lleida (R12, R13 i R14), sent la primera la més perjudicada de totes, ja que hi ha força gent que utilitza el tram Lleida-Cervera i aquell dia ALSA haurà de reforçar molt els busos si vol cobrir la demanda alta que es pot generar. Només han deixat 1 Lleida-Cervera i vv. i 2 L'H-Manresa-Lleida i vv. Per contra l'R11, aquell dia bona part dels MD's es transformaran en Regionals a seques per no deixar sense servei poblacions on només paren els R. Almenys tindran bons horaris.
L'R15 i R16 tot i estar una mica coixes, també tindran horaris acceptables.








